Saç Ekimi Sonuçları
Özgür ve Tarafsız Paylaşım Platformu
Hoşgeldiniz
Ziyaretçi
. Lütfen
Giriş yapın
veya
Kayıt olun
.
Aktivasyon eposta
nız mı yok?
1 Saat
1 Gün
1 Hafta
1 Ay
Her zaman
Giriş
Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
Şifreni mi unuttun ?
Haberler:
Saç Ekimi Sonuçları
Ana Sayfa
Yardım
Ara
İletişim
Giriş Yap
Kayıt Ol
Saç Ekimi Sonuçları
»
Saç Dökülmesine Karşı İlaç Kullanımı
»
Finasterid ve Minoxidil Benzeri İlaçlarla İlgili Bilgiler ve Kullanıcı Deneyimleri
»
Finasteridde 6.aya girdim
« önceki
sonraki »
Yazdır
Aşağı git
Gönderen
Konu: Finasteridde 6.aya girdim (Okunma sayısı 270 defa)
Nicolo Zaniolo
Yeni üye
İleti: 6
Finasteridde 6.aya girdim
«
:
04 Haziran 2026, 14:42:29 »
Bu yılın başında başladım tedaviye. 20 yaşındayım saçın döküleceğini anlayıp biraz gecikmiş de olsam erken dönemde saçı korumak için kullanıyorum ilacı. Fotoğrafa göre tedaviyi yorumlar mısınız acaba
«
Son Düzenleme: 04 Haziran 2026, 14:54:49 Gönderen: Nicolo Zaniolo
»
Kayıtlı
ŞUNLARADA BAKABİLİRSİNİZ
2 - 3 aya saç ekimi yaptırıcağım.İstanbul da önerileriniz var mı ?
Saç çıkışları hangi aya kadar devam eder?
21 yas ruhsal sıkıntıya girdim ekim olur mu
Finasteridde kasinti yasayan varmi?
Finasteridde doz düşürmek
Yeni saç telleri çıkışı(oluşumu) kaçıncı aya kadar devam ediyor ?
Saçlarım dökülüyor sevgilim soğuyacak diye korkuyorum, depresyona girdim
finasteride başladım yardım 17 yaşına yeni girdim
25 yaşına yeni girdim dökülmeyi durduramıyorum.
9 aya yakındır proscar kullanımına rağmen dökülme
2 aylık süreçte kafaya sürülen finasteridde deneyimlerim
19 yaşına yeni girdim maalesef erkek tipi dökülme var , TAVSİYE İSTERİM
Finasteridde 6.aya girdim
TAŞINDI: Finasteridde 6.aya girdim
Yusuf33
Aktif Üye
Hero Member
İleti: 1256
Saç ekimi sonuçları
Ynt: Finasteridde 6.aya girdim
«
Yanıtla #1 :
04 Haziran 2026, 14:52:08 »
Hocam finasteride ilk sonuçlarını 6 ayda gösterir çoğu sonuç 1 yılda tüm sonuçta 2 yılda belirli olur. 4 ay erken. Düzenli kullanmaya devam et.
Bu arada doktordan onay aldın mı 20 yaş biraz erken gibi.
Kayıtlı
Nicolo Zaniolo
Yeni üye
İleti: 6
Ynt: Finasteridde 6.aya girdim
«
Yanıtla #2 :
04 Haziran 2026, 14:54:07 »
Valla doktorla konuşmadım ama hiç yan etki yaşamadım tek düşüncem acaba gelişimim tamamlandı mı diye onda da 3 yıldır hep aynı boyda olduğumdan çok takılmadım.
Kayıtlı
Yazdır
Yukarı git
« önceki
sonraki »
Saç Ekimi Sonuçları
»
Saç Dökülmesine Karşı İlaç Kullanımı
»
Finasterid ve Minoxidil Benzeri İlaçlarla İlgili Bilgiler ve Kullanıcı Deneyimleri
»
Finasteridde 6.aya girdim