Gönderen Konu: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC  (Okunma sayısı 631 defa)

aduran

  • Newbie
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« : 27 Mart 2019, 10:13:08 »
Herkese merhaba
Daha önce saç ekimleri kısmında bu konuyu açmıştım şuan aynı konuyu şikayet bölümünde açmak istedim

                    LÜTFEN ANKARA DA İKAMET EDİP SAÇ EKİMİ YAPTIRMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR BU YAZIMI DİKKATE ALIN
                                                         LÜTFEN SIKILMADAN YAZIYI OKUYUN
23 Yaşında 16 eylül 2017 de ANKARA MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC de saç ekimi yaptırdım. Ekibin başında dr. Muhammet özgehan var bu adam doktor ancak doktorluk dışında herşeyi yapmış bir insan. Özellikle belirtmek istiyorum AĞZI ÇOK İYİ LAF YAPIYO diliyle kandıramıyacağı kişi sayısı azdır. Yani tam bir pazarlamacı profili var adamda.
 
Ekim öncesi görüşmemde çok güzel vaatler sundu benim bu ekim merkezini seçmemde  2 NEDEN VARDI

1. EKİM TUTMAZSA TEKRAR REVİZYON YAPICAKTI VE PARA İADESİ YAPICAKTI

2. KANAL AÇIMINDA SAFİR UÇ KULLANICAKTI (ARAŞTIRMALARIM SONUCU SAFİR UCU KORAY ERDOĞAN IN KULLANDIĞINI FARKETTİM )

SİZDE TAKDİR EDERSİNİZKİ KORAY ERDOĞAN KULLANIYOSA VARDIR Bİ HİKMETİ

BU EKİM MERKEZİNE YUKARIDAKİ TARİHTE EKİM YAPTIRDIM EKİM GÜNÜ 2 KİŞİ DIŞARDAN DESTEK İÇİN ABİLİ KARDEŞLİ GELMİŞLERDİ

DIŞARDAN GELEN BU KİŞİLER KANAL AÇIMI İÇİN KENDİLERİNİN GETİRDİĞİ ÇOĞU SAÇ EKİM MERKEZİNİN KULLANDIĞI ALETİ KULLANDILAR NEDEN BUNU KULLANIYOSUNUZ DEDİĞİMDE SAFİR UÇTAN DAHA İYİ BİZİM KULLANDIĞIMIZ ALET YÖNÜNDE CEVAP ALDIM.

SAÇ EKİMİM BİTTİ BANA KAÇ BİN GREFT EKİLDİĞİ HAKKINDA EN UFAK BİLGİ VERİLMEDİ 2 GÜN SONRA GÖRÜŞMEYE GİTTİĞİMDE BU KENDİNİ

DOKTOR SANAN MUHAMMET ÖZGEHAN İSİMLİ ŞAHIS 4500 ÜSTÜNÜ SAYMADIK ŞEKLİNDE CEVAP VERDİ DÜŞÜNEBİLİYOMUSUNUZ ÜSTÜNÜ

SAYMADIK NEDEMEK BEN TEKRAR EKİM YAPTIRSAM SAÇIMDAN NEKADAR GREFT ALINDIĞI BİLMİYORUM .

VE İNANIN KİMSENİN DİKKAT ETMEDİĞİ KADAR DİKKAT ETMİŞİMDİR ( EYLÜLDE EKİM OLDU MART AYINA KADAR SAÇ KURUTMA MAKİNASI

DEĞMEDİ SAÇIMA  REVİTA ŞAMPUANLAR VİTAMİN TAKVİYELERİ NELER NELER YAPMADIM ANLATAMAM SİZE )

1 YIL SONUNDA  TABİKİ SAÇIM HÜSRANA UĞRADI GÖRÜŞMEYE GİTTİĞİMDE 18 AYA KADAR SÜREÇ DEVAM EDİYO BEKLE DEDİ HİÇ İNANMAMA

RAĞMEN BEKLEDİM O ARADA SAÇ SİMÜLASYONU YAPALIM DEDİ MECBUR KALDIM ONUDA YAPTIRDIM SAÇ SİMÜLASYONU BİLE FAYDA ETMEZMİ

BU ADAM SAÇ SİMÜLASYONUNU BİLE YAPAMIYO BU DURUMDA BU MERKEZ.

18 AY SONRA PARAMII İSTEMEK İÇİN GİTTİM BANA ANKARA MEDİCAL PARK SENİN MUHATTABIN BEN ORDA ÇALIŞANDIM ORDAN İSTE PARANI ŞEKLİNDE CEVAP VERDİ

GÖZÜMÜN İÇİNE BAKA BAKA YALAN SÖYLEDİ MEDİCAL PARKLA GÖRÜŞTÜĞÜMDE ORDAKİ YETKİLİLER SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ SADECE HASTANEYİ KULLANIP KİRA VEDİĞİNİ PARAYI KENDİ CEBİNE İNDİRDİĞİNİ SÖYLEDİLER.


BAKIN ARKADAŞLAR BU ADAM MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI OLMUS BENİ İLGİLENDİRMEZ TABİKİ BU DURUM AMA ARKASINDAKİ KİŞİLERE GÜVENİP İNSANLARIN HAYALLERİYLE OYNUYO SAÇ EKİMEME GİREN KİŞİYLE DAHA SONRA GÖRÜŞME İMAKNIM OLDU BU ADAM HAKKINDA AYNEN ŞUNLARI SÖYLEDİ SEN ŞANSLISIN BİZE DENK GELDİN BU ADAM KÖTÜ SONUÇLARI UMURSAMIYO BİZ YAZIK KİMSEYİ MAĞDUR ETMEYİN DEDİĞİMİZDE BENİM ARKAM SAĞLAM BİR ŞEKİLDE HALLEDİRİM ŞEKLİNDE KONUŞTUĞUNU ÖĞRENDİM

LÜTFEN BU MERKEZDEN UZAK DURUN 24 YAŞINDAYIM VE GERÇEKTEN MORALİM ÇOK BOZUK ÖZGÜVENİM AZALDI AYNAYA BAKMAK İSTEMİYORUM ARTIK
« Son Düzenleme: 27 Mart 2019, 12:28:41 Gönderen: aduran »

kılıkırkyaran

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 98
Ynt: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #1 : 28 Mart 2019, 00:07:39 »
Geçmiş olsun bu gibi konuları görünce insan saç ekiminden soğuyor.
Ekim öncesi fotığrafınız varsa onuda koyarsanız çok iyi olurdu ,en azından ne çıkmış ne çıkmamış net olarak görülmüş olur.

aduran

  • Newbie
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #2 : 28 Mart 2019, 11:21:11 »
üstteki fotoğraf ekim öncesi hocam

baldsetfree

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 194
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #3 : 02 Nisan 2019, 00:31:28 »
Saç ektirdikten sonra daha kötü olmuş geçmiş olsun kardeşim.

Paysdt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 74
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #4 : 02 Nisan 2019, 10:21:37 »
Bence ekimden önce şöleydi ekimden sonra böle oldu öncesi ve sonrası bi foto koyma sansın varsa koy daha net anlaşılır kötü bir durum geçmiş olsun. Bu formun bu gibi şeylere katkısı o kadar büyük ki bilgi sahibi oluyoruz sizede Allah sabır versin.

aksamci

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 358
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #5 : 02 Nisan 2019, 16:25:09 »
gecmis olsun , cok üzücü

aduran

  • Newbie
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DR. MUHAMMET ÖZGEHAN TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #6 : 10 Haziran 2019, 16:10:49 »
Herkese merhaba
Daha önce saç ekimleri kısmında bu konuyu açmıştım şuan aynı konuyu şikayet bölümünde açmak istedim

                    LÜTFEN ANKARA DA İKAMET EDİP SAÇ EKİMİ YAPTIRMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR BU YAZIMI DİKKATE ALIN
                                                         LÜTFEN SIKILMADAN YAZIYI OKUYUN
23 Yaşında 16 eylül 2017 de ANKARA MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC de saç ekimi yaptırdım. Ekibin başında dr. Muhammet özgehan var bu adam doktor ancak doktorluk dışında herşeyi yapmış bir insan. Özellikle belirtmek istiyorum AĞZI ÇOK İYİ LAF YAPIYO diliyle kandıramıyacağı kişi sayısı azdır. Yani tam bir pazarlamacı profili var adamda.
 
Ekim öncesi görüşmemde çok güzel vaatler sundu benim bu ekim merkezini seçmemde  2 NEDEN VARDI

1. EKİM TUTMAZSA TEKRAR REVİZYON YAPICAKTI VE PARA İADESİ YAPICAKTI

2. KANAL AÇIMINDA SAFİR UÇ KULLANICAKTI (ARAŞTIRMALARIM SONUCU SAFİR UCU KORAY ERDOĞAN IN KULLANDIĞINI FARKETTİM )

SİZDE TAKDİR EDERSİNİZKİ KORAY ERDOĞAN KULLANIYOSA VARDIR Bİ HİKMETİ

BU EKİM MERKEZİNE YUKARIDAKİ TARİHTE EKİM YAPTIRDIM EKİM GÜNÜ 2 KİŞİ DIŞARDAN DESTEK İÇİN ABİLİ KARDEŞLİ GELMİŞLERDİ

DIŞARDAN GELEN BU KİŞİLER KANAL AÇIMI İÇİN KENDİLERİNİN GETİRDİĞİ ÇOĞU SAÇ EKİM MERKEZİNİN KULLANDIĞI ALETİ KULLANDILAR NEDEN BUNU KULLANIYOSUNUZ DEDİĞİMDE SAFİR UÇTAN DAHA İYİ BİZİM KULLANDIĞIMIZ ALET YÖNÜNDE CEVAP ALDIM.

SAÇ EKİMİM BİTTİ BANA KAÇ BİN GREFT EKİLDİĞİ HAKKINDA EN UFAK BİLGİ VERİLMEDİ 2 GÜN SONRA GÖRÜŞMEYE GİTTİĞİMDE BU KENDİNİ

DOKTOR SANAN MUHAMMET ÖZGEHAN İSİMLİ ŞAHIS 4500 ÜSTÜNÜ SAYMADIK ŞEKLİNDE CEVAP VERDİ DÜŞÜNEBİLİYOMUSUNUZ ÜSTÜNÜ

SAYMADIK NEDEMEK BEN TEKRAR EKİM YAPTIRSAM SAÇIMDAN NEKADAR GREFT ALINDIĞI BİLMİYORUM .

VE İNANIN KİMSENİN DİKKAT ETMEDİĞİ KADAR DİKKAT ETMİŞİMDİR ( EYLÜLDE EKİM OLDU MART AYINA KADAR SAÇ KURUTMA MAKİNASI

DEĞMEDİ SAÇIMA  REVİTA ŞAMPUANLAR VİTAMİN TAKVİYELERİ NELER NELER YAPMADIM ANLATAMAM SİZE )

1 YIL SONUNDA  TABİKİ SAÇIM HÜSRANA UĞRADI GÖRÜŞMEYE GİTTİĞİMDE 18 AYA KADAR SÜREÇ DEVAM EDİYO BEKLE DEDİ HİÇ İNANMAMA

RAĞMEN BEKLEDİM O ARADA SAÇ SİMÜLASYONU YAPALIM DEDİ MECBUR KALDIM ONUDA YAPTIRDIM SAÇ SİMÜLASYONU BİLE FAYDA ETMEZMİ

BU ADAM SAÇ SİMÜLASYONUNU BİLE YAPAMIYO BU DURUMDA BU MERKEZ.

18 AY SONRA PARAMII İSTEMEK İÇİN GİTTİM BANA ANKARA MEDİCAL PARK SENİN MUHATTABIN BEN ORDA ÇALIŞANDIM ORDAN İSTE PARANI ŞEKLİNDE CEVAP VERDİ

GÖZÜMÜN İÇİNE BAKA BAKA YALAN SÖYLEDİ MEDİCAL PARKLA GÖRÜŞTÜĞÜMDE ORDAKİ YETKİLİLER SİNİR KRİZİ GEÇİRDİ SADECE HASTANEYİ KULLANIP KİRA VEDİĞİNİ PARAYI KENDİ CEBİNE İNDİRDİĞİNİ SÖYLEDİLER.


BAKIN ARKADAŞLAR BU ADAM MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI OLMUS BENİ İLGİLENDİRMEZ TABİKİ BU DURUM AMA ARKASINDAKİ KİŞİLERE GÜVENİP İNSANLARIN HAYALLERİYLE OYNUYO SAÇ EKİMEME GİREN KİŞİYLE DAHA SONRA GÖRÜŞME İMAKNIM OLDU BU ADAM HAKKINDA AYNEN ŞUNLARI SÖYLEDİ SEN ŞANSLISIN BİZE DENK GELDİN BU ADAM KÖTÜ SONUÇLARI UMURSAMIYO BİZ YAZIK KİMSEYİ MAĞDUR ETMEYİN DEDİĞİMİZDE BENİM ARKAM SAĞLAM BİR ŞEKİLDE HALLEDİRİM ŞEKLİNDE KONUŞTUĞUNU ÖĞRENDİM

LÜTFEN BU MERKEZDEN UZAK DURUN 24 YAŞINDAYIM VE GERÇEKTEN MORALİM ÇOK BOZUK ÖZGÜVENİM AZALDI AYNAYA BAKMAK İSTEMİYORUM ARTIK

Nhympex

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 645
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #7 : 13 Haziran 2019, 11:44:52 »
geçmiş olsun kardeşimm

vidi

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 119
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: MEDİCAL PARK TRİPAESTHETİC
« Yanıtla #8 : 20 Haziran 2019, 17:05:43 »
Saç yapınız güzel halbuki çok daha güzel sonuç alabilirmişiniz eğer paraya koyıp daha kaliteli bir yer tercih etseymişiniz. Malesef o yaşlarda para pek olmadığından birde kellik belası iyice bastırdığından acele ve dikkatle düşünülmemiş bir kararla yola çıkabiliyor insan. Tavsiyem dava açın peşini bırakmayın belki o şahostan paranızı tahsil edemezsiniz ama onunda başına bela olur bu adli takip.

 

Facebook Twitter Instagram