Gönderen Konu: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019  (Okunma sayısı 948 defa)

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #30 : 16 Ocak 2020, 18:52:53 »
Saç ekimin daha yeni sayılır bu yaptırdığın hacamat uygulaması ekilen greftlere zarar verebilir ben çok uygun bulmadım

Hintell hocam beynimin yarisida boyle dusunuyor aslinda bakalim hayirlisi

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #31 : 16 Ocak 2020, 18:53:57 »
İlginç umarım ekilen greftlere zarar verilmez takip edicem bu konuyu özellikle

Insllah hocam guncelliyecegim gelismeleri

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #32 : 16 Ocak 2020, 18:54:49 »
Valla ekim yapılan kafaya bence yaptırmasaydın be abi.Çünkü faydasımı olacak zararımı bilemiyorsun inşallah aksi bi durum olmaz herşey gönlünce olsun.

Sagol hocam insallah herkese

sloocer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3930
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #33 : 16 Ocak 2020, 18:57:02 »
Millet “kabız oldum zorlarken kökler zarar görürmü” diye sorarken sen iyi cesaret hacamat yaptırmışsın.
Yararını bilmem ama zararı olmayacaktır aradan geçen 40 günün ardından köklere zarar verme şansın yok

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #34 : 16 Ocak 2020, 19:14:39 »
Millet “kabız oldum zorlarken kökler zarar görürmü” diye sorarken sen iyi cesaret hacamat yaptırmışsın.
Yararını bilmem ama zararı olmayacaktır aradan geçen 40 günün ardından köklere zarar verme şansın yok

 :D Sagol hocam insallah vermez Zarar

KaiserSS

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 602
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #35 : 16 Ocak 2020, 21:17:44 »
Yav dostum macera aramayalım, genel nasılsa o şekilde devam etmeni öneririm, saygı duyarım belki mantığı sende vardır, lakin böyle işlemleri danışmanda fayda var
One life,live it...

Takviye
- Solgar Biotin 5000 mcg
-Solgar Saw Palmetto

Şampuan
-Prozinc Plus

https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=8721.0

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #36 : 16 Ocak 2020, 21:48:06 »
ekiminiz hayırlı olsun inşallah dilediğiniz sonuca kavuşursunuz, hocam ben merakımdan soruyorum bu yaptırdığınız şey ekilen saçlara zarar vermez mi? ya da yapan kişi bunun garantisini verdi mi?

Garantisi yok hocam, alternativ tip oldugu icin.
Profesyonel hastane ortaminda yapilmasi iyi olur tabi genel olarak faydasi var islemin, doktor soyledigine gore 6 hafta sonrasi normaldir dedi

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #37 : 16 Ocak 2020, 21:49:07 »
Yav dostum macera aramayalım, genel nasılsa o şekilde devam etmeni öneririm, saygı duyarım belki mantığı sende vardır, lakin böyle işlemleri danışmanda fayda var

Yaptik bi cilginlik hocam. Insallah etkisi gorup arkadaslarlada paylasirim. Gelismeleri paylasacagim

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #38 : 16 Ocak 2020, 21:52:02 »
Iyi cesaret valla nerden icap etti hocam hacamat?

Internet ortaminda gordugum okudugum seylerden yola cikarak karar verdim zhocam bakalim faydasi olacak mi

unverm

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 622
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #39 : 16 Ocak 2020, 22:01:51 »
Internet ortaminda gordugum okudugum seylerden yola cikarak karar verdim zhocam bakalim faydasi olacak mi
Bu hacamat olayını yaymaya çalışıyorlar, eşim de 2 yaşındaki çocuğa yaptıralım diye tutturdu. Tamam hacamt yaptirmak sünnet ayni zmanda faydası var ama rahatsızlık durumlarında yapılmalı bence, herşeye iyi gelir diye yapılmaya başlandı. Inşallah sana fayda eder dostum takipteyim.

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #40 : 16 Ocak 2020, 22:16:20 »
Bu hacamat olayını yaymaya çalışıyorlar, eşim de 2 yaşındaki çocuğa yaptıralım diye tutturdu. Tamam hacamt yaptirmak sünnet ayni zmanda faydası var ama rahatsızlık durumlarında yapılmalı bence, herşeye iyi gelir diye yapılmaya başlandı. Inşallah sana fayda eder dostum takipteyim.


Sagol dostum eyvallah. Bende ayni fikirdeyim yas siniri en az 18 olmali ve sadece gerekli ise, ben doktor kontrolunde yaptirdim gelismelere gore 1 ay sonra da yaptirabilirim eger hizli etki alirsam + Ilaclar tabi

Portraitpeople

  • Newbie
  • *
  • İleti: 28
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #41 : 16 Ocak 2020, 22:39:19 »
Hocam bu nasıl bir cesaret? İnternet her yazana da güvenmemek lazım.

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #42 : 16 Ocak 2020, 22:56:59 »
Hocam bu nasıl bir cesaret? İnternet her yazana da güvenmemek lazım.

Biraz deli cesareti oldu bu is aslinda ... saclar erken ciksin diye de yaptirdim hocam bakalim hayirlisi :)

anonymous0

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 136
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #43 : 16 Ocak 2020, 23:11:07 »
Japonya da mı yaptırdınız ekimi, ilk defa duydum bu doktoru

Greywolf

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 54
Ynt: 4000 Greft Fue- Eurozen /Dr Zen 12/12/2019
« Yanıtla #44 : 16 Ocak 2020, 23:26:34 »
Japonya da mı yaptırdınız ekimi, ilk defa duydum bu doktoru

Yurtdisinda calisiyorum hocam ben, Pakistanli bir doktor’a yaptirdim. Cupping diye geciyor

 

Facebook Twitter Instagram