Gönderen Konu: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~  (Okunma sayısı 649 defa)

muratb1

  • Newbie
  • *
  • İleti: 7
Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« : 16 Kasım 2020, 16:54:21 »
Merhaba arkadaşlar,
7 kasım günü ekim işlemi gerçekleşti

muratb1

  • Newbie
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #1 : 16 Kasım 2020, 17:00:26 »
Pansuman  sonrası 

muratb1

  • Newbie
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #2 : 16 Kasım 2020, 17:03:15 »
Değerli yorumlarınızı  bekliyorum  şimdiden  teşekkürler  :)

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 27272
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #3 : 16 Kasım 2020, 17:23:58 »
alana göre greft ortalaman güzel donör güçlü zaten ekim baya sık duruyor çizgin güzel kaliteli planlı bir ekim beğendim sonucunda güzel olur inşallah
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Beyonder

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 200
  • oo bizim kel gelmiş.
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #4 : 16 Kasım 2020, 21:19:18 »
Operasyonunuz hayırlı olsun, doğru adrestesiniz
Xpecia gün de 2 sefer.
Terebentin yağı.
Şampuan şu aralar Phyto başladım

Roninn3

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 380
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #5 : 16 Kasım 2020, 22:00:26 »
sık ve temiz bir ekim yapmışlar gibi görünüyor dostum,hayırlı olsun.

muratb1

  • Newbie
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #6 : 17 Kasım 2020, 15:09:59 »
Insaalah hocam bekliyoruz 
Ekimin 10. günü  yıkamada ilk hafta
Bi şeyler  yapmam lazım mı  arkadaşlar ? Nasıl gidiyor sizce ?

Beyonder

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 200
  • oo bizim kel gelmiş.
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #7 : 18 Kasım 2020, 02:13:30 »
Yarın kabuk dökümüne başlanması bir problem teşkil etmez gibi
Xpecia gün de 2 sefer.
Terebentin yağı.
Şampuan şu aralar Phyto başladım

ugoss

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #8 : 18 Kasım 2020, 12:50:57 »
Geçmiş olsun.

Yaş 23 ama dökülme durumu 35 yaş civarı. Erken yaşta ekim yapılan biri için avantajlı bir durum.



muratb1

  • Newbie
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #9 : 18 Kasım 2020, 14:51:32 »
Bu yaşta böyle problem  olması  insanın  canını sıkıyor  ama başa gelen çekilir  işte  :)

muratb1

  • Newbie
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #10 : 20 Kasım 2020, 21:53:45 »
Herkese selamlar ,
13.günden  kabukları hemen hemen attım  :)

 

hyperKel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 576
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #11 : 20 Kasım 2020, 22:49:02 »
ekim sık ve güzel görünüyor özellikle ön hattın sıklığı muaazzam olmuş dostum.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 27272
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #12 : 20 Kasım 2020, 23:31:41 »
Görüntü gayet güzel kardeşim maşşallah saç yönleride güzel ve sık
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

muratb1

  • Newbie
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Dr.Serkan Aygın~4500 g/07-11-2020/yaş:23 ~
« Yanıtla #13 : 21 Kasım 2020, 11:53:10 »
Sağolun hocam yorumlar için inşallah sonuçta güzel  olur :)

 

Facebook Twitter Instagram