Gönderen Konu: Saçta küçük sarımsı şeyler  (Okunma sayısı 361 defa)

Fshasaj

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
Saçta küçük sarımsı şeyler
« : 18 Ocak 2021, 16:19:24 »
Kafa derimi kaşıdığımda elime küçük sarımtırak şeyler geliyor neyin göstergesi olabilir

Armaan

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
Ynt: Saçta küçük sarımsı şeyler
« Yanıtla #1 : 18 Ocak 2021, 16:48:02 »
İnflamasyon olabilir

Fshasaj

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Saçta küçük sarımsı şeyler
« Yanıtla #2 : 18 Ocak 2021, 19:12:04 »
İnflamasyon olabilir
neyden dolayı oluyor hocam

Armaan

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 464
Ynt: Saçta küçük sarımsı şeyler
« Yanıtla #3 : 18 Ocak 2021, 19:35:03 »
İnflamasyon dan oluyor 😀 şekerden vs uzak dur. Omega 6 yağlarını azalt.yani inflamasyona sebep olacak herşeyden mümkün olduğunca uzak dur. Antinflamatuvarlar ekle. En basiti omega3 takviyeleri. 7-8 ay önce benimde öyleydi acayip kaşıntı vardı saç derimde ve tırnaklarıma sarı şeyler doluyodu.. Ve acayip yağlanma. Şuan hiçbiri yok benim tavsiyem omega3 ler. Ketoral şampuan  deneyebilirsin haftada 1 ya da 2.

Fshasaj

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Saçta küçük sarımsı şeyler
« Yanıtla #4 : 18 Ocak 2021, 22:46:49 »
İnflamasyon dan oluyor 😀 şekerden vs uzak dur. Omega 6 yağlarını azalt.yani inflamasyona sebep olacak herşeyden mümkün olduğunca uzak dur. Antinflamatuvarlar ekle. En basiti omega3 takviyeleri. 7-8 ay önce benimde öyleydi acayip kaşıntı vardı saç derimde ve tırnaklarıma sarı şeyler doluyodu.. Ve acayip yağlanma. Şuan hiçbiri yok benim tavsiyem omega3 ler. Ketoral şampuan  deneyebilirsin haftada 1 ya da 2.
şekeri kescem xpecia almaya başladım o yapmaz galiba nedense saçım dökülmeye başlayınca böyle olmaya başladı

Fshasaj

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Saçta küçük sarımsı şeyler
« Yanıtla #5 : 18 Ocak 2021, 22:49:01 »
şekeri kescem xpecia almaya başladım o yapmaz galiba nedense saçım dökülmeye başlayınca böyle olmaya başladı
hocam ketoral şampuan çok kimyasal ve deterjan madde gibi gelyor sanki saçımı daha fazla inceltiyor

Fshasaj

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
Ynt: Saçta küçük sarımsı şeyler
« Yanıtla #6 : 22 Ocak 2021, 18:50:29 »
Saçımı koparttığım zaman sanki kıl dönmesi varmış kökü uzun geliyor

khomur

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 574
Ynt: Saçta küçük sarımsı şeyler
« Yanıtla #7 : 10 Şubat 2021, 22:39:18 »
O sarımtırak şeyler seboreik dermatitteki pullanmalar. Eğer saçında kaşıntı, yanma, ısınma, kızarıklık falan yoksa sadece bu şekilde pullanmalar varsa dökülmede etkisi olucağını sanmıyorum. Birçok insan biliyorum seboreik dermatiti olan ve saçları dökülmüyor. Ama yanma, kaşınma, ısınma varsa bunlar inflamasyon ve dht saldırısı anlamına gelebiliyo. Sadece pullanmaysa şampuan falan değiştir bende de pullanma var ve hala geçmedi sinir bozucu bir şey

 

Facebook Twitter Instagram