Gönderen Konu: Kulaktaki Yangın  (Okunma sayısı 238 defa)

Dmitri Ahmedov

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Kulaktaki Yangın
« : 10 Mart 2021, 17:50:27 »
Benim 20 yaşın başında kulaklarım sanki içinde ateş var gibi yanıyordu ve o başladığı zaman saç dökülmem başlamıştı üstünden 4 yıl geçti ve ara ara o yangın gelir ama yılda 1 felan ama saç dökülmem başladığında kulaklarım kalöriferden sıcak oluyordu özellikle sol kulagim ve öyle olduktan ertesi gün efsane dökülüyordu saçlarım bunun bilimsel açıklaması veyada başka yasayn oldumu bu durumu
  • Yaşınız: 24

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 32175
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #1 : 10 Mart 2021, 18:16:33 »
Dermatid olabilir kulak alın yüzde döküntüler? Var mı böyle sorun
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Dmitri Ahmedov

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #2 : 10 Mart 2021, 18:19:17 »
Dermatid olabilir kulak alın yüzde döküntüler? Var mı böyle sorun
Hocam bagzi zamanlar oluyor lakin doktor yok demişti  böyle pullanma felan olmuyor ama kaşıntı kuruluk oluyor
  • Yaşınız: 24

Subzero

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 452
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #3 : 10 Mart 2021, 18:50:21 »
Kulakların kıpkırmızı mı oluyor yanma hissederken ?

Boogeyman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 294
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #4 : 10 Mart 2021, 18:55:38 »
Orta kulak iltihabı olabilir kardeşim tahmin sadece saçla bi ilgisi olmaz yada hormonlarla kulak burun boğaz uzmanına görünmen en iyisi
  • Ekim Tarihi: 29-30 mart 2021
  • Ekim Merkezi ismi: Ahd klinik
  • Greft Miktarı: 3650
  • Yaşınız: 39

Dmitri Ahmedov

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #5 : 10 Mart 2021, 19:01:49 »
Kulakların kıpkırmızı mı oluyor yanma hissederken ?
Aynen kanka
  • Yaşınız: 24

Dmitri Ahmedov

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #6 : 10 Mart 2021, 19:02:51 »
Orta kulak iltihabı olabilir kardeşim tahmin sadece saçla bi ilgisi olmaz yada hormonlarla kulak burun boğaz uzmanına görünmen en iyisi
Gittim reis herhangi bir sıkıntı çıkmadı bir tane doktor testesterondan ötürü olabilir  demişti
  • Yaşınız: 24

Subzero

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 452
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #7 : 10 Mart 2021, 19:31:23 »
Aynen kanka
valla inanır mısın bende de oluyor o durum , ama önceden daha fazlaydı şimdi çok nadir sebebini bende bilmiyorum

Dmitri Ahmedov

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #8 : 10 Mart 2021, 19:50:07 »
valla inanır mısın bende de oluyor o durum , ama önceden daha fazlaydı şimdi çok nadir sebebini bende bilmiyorum
Mesela bende ilk olduğun gece öyle olurdu sabah saçım inanılmaz derecede kaşınırdı bir bakardım 300 tane saç dökülmüş egzema felan sandım  doktora gittim yok yani hiç bişey
  • Yaşınız: 24

javelin

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 270
  • Mızrak çuvala sığmaz
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #9 : 11 Mart 2021, 15:17:16 »
Dostum benimde kulakların ateş gibi yanıyor. Yüksek tansiyon yada sinüzütten olabilir. Kimi zaman stresten oluyor. Fibromiyalaji de olabilir.. bir sürü nedeni var..

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 32175
Ynt: Kulaktaki Yangın
« Yanıtla #10 : 11 Mart 2021, 15:20:03 »
Anladım kulakla ilgili bir durum olabilir dermadit de bir ihtimal bir kulak doktoruna da danışın isterseniz
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

 

Facebook Twitter Instagram