Gönderen Konu: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi - 10.06.2021  (Okunma sayısı 3809 defa)

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Medeks 5200 Greft Saç Ekimi - 10.06.2021
« : 11 Haziran 2021, 12:21:35 »
Merhaba arkadaşlar, forumda yaptığım araştırmalar sonucunda Medeks'de saç ekimine karar verdim. Abimi de aldım yanıma ikimiz birlikte aynı anda ekim yaptırdık.

Ekim yerine sabah biraz erken gittik, çay kahve yapan abla karşıladı bizi onunla muhabbet ettik ve gayet pozitif birisiydi. Sonra Gökhan bey geldi hem alın çizgisi çiziminde hem de köklerin alımında bulundu. Diğer aşamalarda da gelip durumun nasıl olduğunu kontrol etti. Açıkçası bazı arkadaşlar forumda Gökhan bey hiç gelip sormadı, yanımıza bile gelmedi vs deyince biraz tedirgin olmuştum ama gayet alakadar oldu.

Ekim süreci ile ilgili genellikle forumda yazılanlar sadece ilk enseye yapılan anestezi iğnelerini hissediyorsun sonra bir şey hissetmiyorsun tarzındaydı. Açıkçası bende öyle olmadı sanırım acı-ağrı eşiğim düşük o yüzden bayağa bir sıkıntılıydı. Hatta ilk enseye yapılan iğneler ekim sürecinden daha sıkıntısız oldu diyebilirim benim için. Bunda çok fazla aynı pozisyonda yatamamamında etkisi olmuş olabilir çünkü 5 saat sırt üstü yatmak acayip zor bir şeymiş. Yani son 1 saat daha kaldı falan deselerdi muhtemelen masadan kalkacaktım :) 

Bu arada ekim sürecinde hep yanımda olan Mustafa Bey'e ayrıca teşekkür etmek isterim. İlgilendi ve sorularımızı yanıtladı ayrıca onun yaptığı anestezi iğneleri diğerlerinkinden daha acısız oldu diyebilirim ya da muhabbetinden dolayı da olayı gelmiş olabilir :)

Konuyu aklıma geldikçe eklemeler yapacağım. Şimdilik ekim sürecimle ilgili fotoğrafları paylaşıp noktalayayım. Özellikle saç çizgisi ve greft dağılımı hakkındaki görüşlerinizi merak ediyorum arkadaşlar. Sanki orta ve arka bölgeye biraz az ekim yapıldı gibi geldi bana ama tecrübeli arkadaşlar ekim sıklığı ve alın çizgisi ile ilgili yorum yaparlarsa sevinirim.

« Son Düzenleme: 12 Haziran 2021, 08:35:30 Gönderen: x_X_x »
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #1 : 11 Haziran 2021, 12:24:23 »
Ekim öncesi hali
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #2 : 11 Haziran 2021, 12:28:09 »
Bir de şu şekilde beyaz bişeyler çıktı bu nedir acaba? Sorun olur mu ve nekroz falan var mı acaba arkadaşlar?
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

Ekime Meraklı :)

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 116
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #3 : 11 Haziran 2021, 12:30:50 »
Bandaj ipine benziyor hocam sıkıntı yok şimdilik nekrozda yok on çizgi ve planlama da güzel olmuş hayırlı olsun

Xserez

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 136
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #4 : 11 Haziran 2021, 12:31:00 »
O işaretledikleriz gazlı bez parçasına benziyor ön çizginiz güzel olmuş hayırlı olsun ...

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #5 : 11 Haziran 2021, 12:34:20 »
Bandaj ipine benziyor hocam sıkıntı yok şimdilik nekrozda yok on çizgi ve planlama da güzel olmuş hayırlı olsun

arka taraftakı bandajdan gelen bez parcası mı diyorsunuz hocam elimi sürmiyim diye anlayamadım ne olduğunu. Şu an arka tarafı çıkardım donörün bezini kremi sürdüm hafif bir yangı var gibi arka tarafta. Bir de augmentin kullanıyorum sabah-akşam. Bu finasteride falan başlasam mı acaba? Y a da esktra bişeylere. Vitamin losyon şampuan falan verdiler, bir de proscar verilcek yıkamaya gittiğimizde. Ekstra tavsiyeleriniz var mı acaba?
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #6 : 11 Haziran 2021, 12:35:25 »
arka taraftakı bandajdan gelen bez parcası mı diyorsunuz hocam elimi sürmiyim diye anlayamadım ne olduğunu. Şu an arka tarafı çıkardım donörün bezini kremi sürdüm hafif bir yangı var gibi arka tarafta. Bir de augmentin kullanıyorum sabah-akşam. Bu finasteride falan başlasam mı acaba? Y a da esktra bişeylere. Vitamin losyon şampuan falan verdiler, bir de proscar verilcek yıkamaya gittiğimizde. Ekstra tavsiyeleriniz var mı acaba?

insallah oyledır hocam ya dokunmayayım dedim yıkmaya kadar o yüzden bez parçası mı yoksa başka bısey mı anlamadım
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

Ekime Meraklı :)

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 116
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #7 : 11 Haziran 2021, 12:40:35 »
insallah oyledır hocam ya dokunmayayım dedim yıkmaya kadar o yüzden bez parçası mı yoksa başka bısey mı anlamadım
bez parçası o hocam korkmayın yıkamayla gider minox şuan için erken 3. Haftadan sonra başlayabilirsiniz özellikle donor bölgesini hızlı toparlar onun dışında finasterid veya xpecia kullanabilirsin ,yanma dediğin kısım donor kismiysa normaldir sonuçta bir işlem gördü birkaç güne geçecektir

Ekime Meraklı :)

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 116
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #8 : 11 Haziran 2021, 12:43:38 »
insallah oyledır hocam ya dokunmayayım dedim yıkmaya kadar o yüzden bez parçası mı yoksa başka bısey mı anlamadım

Bez parçası veya sivilce tarzı şeylerden korkmayın herkezde olabiliyor asıl sorun çıkaracak olan Ekim bölgesine darbe veya nekroz onlar olmadığı sürece sıkıntı yoktur vesvese yapmayın  |-onayisareti-| :)

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #9 : 11 Haziran 2021, 12:44:19 »
bez parçası o hocam korkmayın yıkamayla gider minox şuan için erken 3. Haftadan sonra başlayabilirsiniz özellikle donor bölgesini hızlı toparlar onun dışında finasterid veya xpecia kullanabilirsin ,yanma dediğin kısım donor kismiysa normaldir sonuçta bir işlem gördü birkaç güne geçecektir

hocam donör bölgesi demişken şimdi furacin kremini sürdüm yeşil bi krem sürdük o da akıyor fazla sürdük galiba. Donör bölgesi nasıl sizce hocam şu an toparlar mı yani
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

Ekime Meraklı :)

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 116
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #10 : 11 Haziran 2021, 12:48:58 »
hocam donör bölgesi demişken şimdi furacin kremini sürdüm yeşil bi krem sürdük o da akıyor fazla sürdük galiba. Donör bölgesi nasıl sizce hocam şu an toparlar mı yani

Bir sıkıntı görünmüyor zamanla toparlar şimdilik herşey yolunda  |-nazarboncugu-|

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #11 : 11 Haziran 2021, 12:49:48 »

Bir sıkıntı görünmüyor zamanla toparlar şimdilik herşey yolunda  |-nazarboncugu-|

eyw hocam çok teşekkürler, inşallah güzel sonuç alırız :)
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

Ekime Meraklı :)

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 116
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #12 : 11 Haziran 2021, 12:51:13 »
eyw hocam çok teşekkürler, inşallah güzel sonuç alırız :)
İnşallah  :)

Hairtransplant

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 403
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #13 : 11 Haziran 2021, 12:55:08 »
O beyazlıklar pansuman bezi ipleri:) bir sorun yok elinle al gitsin yapıştıysa bırak çıkar zamanla

Ekim işleminden ve merkezin ilgisinden memnun olmana sevindim bunlar önemli durumlar saç ektirmeyi düşünen arkadaşlar için zaten Butik çalışan bir merkez ilgilisi daha fazla olur.

Alan geniş geriye doğru bir ekim ihtiyacı da duyabilirsiniz planlamanız güzel ön çizgi tasarımlarını Gökhan bey çok güzel yapıyor forumun beğendiği formatta Hintell çizgisi:)

Umarım güzel sonuç alırsınız Abiniz de saç ekimini paylaşacak mı ? Bu arada çok güzel bir duygu abi kardeş beraber saç ektirip beraber süreçlerinizi takip etmek.

x_X_x

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Medeks 5200 Greft Saç Ekimi
« Yanıtla #14 : 11 Haziran 2021, 13:05:48 »
O beyazlıklar pansuman bezi ipleri:) bir sorun yok elinle al gitsin yapıştıysa bırak çıkar zamanla

Ekim işleminden ve merkezin ilgisinden memnun olmana sevindim bunlar önemli durumlar saç ektirmeyi düşünen arkadaşlar için zaten Butik çalışan bir merkez ilgilisi daha fazla olur.

Alan geniş geriye doğru bir ekim ihtiyacı da duyabilirsiniz planlamanız güzel ön çizgi tasarımlarını Gökhan bey çok güzel yapıyor forumun beğendiği formatta Hintell çizgisi:)

Umarım güzel sonuç alırsınız Abiniz de saç ekimini paylaşacak mı ? Bu arada çok güzel bir duygu abi kardeş beraber saç ektirip beraber süreçlerinizi takip etmek.

Teşekkürler hocam, abimin biraz daha fazlaydı yani ön alanda saç hiç yok gibiydi, donörde zayıftı. İşte Gökhan abiyle konuşurken zaten dedi sende ikinci ekim yaptıracak göz yok gibi o yüzden ne alabilirsek alcaz diye ona da 5300 greft ekim yapıldı. onunla ilgili detaylara https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=22542.msg433544#msg433544 buradan ulaşabilirsiniz.
« Son Düzenleme: 12 Haziran 2021, 10:25:53 Gönderen: x_X_x »
  • Ekim Tarihi: 10.06.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 5200
  • Yaşınız 33

 

Facebook Twitter Instagram