Gönderen Konu: Ekilen greftler ne zaman tutar?  (Okunma sayısı 103 defa)

srcn90

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 142
  • Saç ekimi sonuçları
Ekilen greftler ne zaman tutar?
« : 10 Eylül 2021, 20:18:18 »
Tansiyonu yükseltecek hareketlerden kaçının deniyorya hep, ben bugün 18. günümde öne doğru biraz eğildim iş yerinde, bir malzemenin üstünden bir şey okuyacaktım ve ellerimin üstünde malzemenin üstüne doğru eğildim ve başıma kan hücum etti. Hafif baş ağrım vardı zaten, biraz daha arttı. Bu ani kan basıncı yükselmeleri falan hangi günler önemli? Riskli zamanları atlattım mı yoksa bu tarz şeylerden hala zarar görür mü greftler?

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3390
Ynt: Ekilen greftler ne zaman tutar?
« Yanıtla #1 : 10 Eylül 2021, 20:22:53 »
Riskli zamanlardasınız ama anlattığınız durumdan sorun yaşamazsınız :). Tutan greftler 10. güne kadar tutmuş oluyor ama yine de ilk 1 ay kafanızı çarpmasanız iyi olur. O bahsettiğiniz sıkıntıları da bir çok kişi yaşıyordur. Endişe etmeyin derim.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

Mehmet64

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 108
Ynt: Ekilen greftler ne zaman tutar?
« Yanıtla #2 : 10 Eylül 2021, 20:23:51 »
İlk 10 gün çok önemli sonrasında ise ağır fitness falan onermiyorlar bı kaç ay büyük ihtimal aynı durumdan kafaya gelen kan basıncından dolayı ama bı kaç saniyelik şeylerde bir şey olmaz hocam korkmayın.
  • Ekim Tarihi: 25.05.2021
  • Ekim Merkezi ismi Asuman Hair
  • Greft Miktarı 2500
  • Yaşınız 21
  • Medikal Tedavi Prozinc Plus Losyon,Prozinc Plus Şampuan,Proscar,Xpecia,D Vitamini

srcn90

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 142
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekilen greftler ne zaman tutar?
« Yanıtla #3 : 10 Eylül 2021, 20:24:34 »
Riskli zamanlardasınız ama anlattığınız durumdan sorun yaşamazsınız :). Tutan greftler 10. güne kadar tutmuş oluyor ama yine de ilk 1 ay kafanızı çarpmasanız iyi olur. O bahsettiğiniz sıkıntıları da bir çok kişi yaşıyordur. Endişe etmeyin derim.


Hocam çarpma falan olmadı çok şükür de işte zaman zaman böyle kan hücum ettirecek kan basıncını ani artıracak hareketler olabiliyor. Böyle kısa süreli durumlarda bir şey olmaz dimi?

srcn90

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 142
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekilen greftler ne zaman tutar?
« Yanıtla #4 : 10 Eylül 2021, 20:25:13 »
İlk 10 gün çok önemli sonrasında ise ağır fitness falan onermiyorlar bı kaç ay büyük ihtimal aynı durumdan kafaya gelen kan basıncından dolayı ama bı kaç saniyelik şeylerde bir şey olmaz hocam korkmayın.

Anladım hocam teşekkürler.

srcn90

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 142
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Ekilen greftler ne zaman tutar?
« Yanıtla #5 : 10 Eylül 2021, 20:33:45 »
Başka bilgisi olan yorum yapacak akradaşlar varsa lütfen buyursunlar...

 

Facebook Twitter Instagram