Gönderen Konu: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak  (Okunma sayısı 194 defa)

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« : 14 Ocak 2023, 17:04:36 »
 Bir kıza iş atmıştım geri dondu konusmak falan istedi yol verdim sonra gene rastgele karsıma çıktı bir iki afra tafra yaptı gene sonra güldü bakıp hep guluyor peşime dusuyor baska kızlara bakarken gorunce deliriyor ama ben o yaklaşınca bayılcak gibi oluom beynim yerimden çıkıo dayanamıom kızarıoomda sanırım o kıpır kıpır gozler yerinden fırlıyor durduğu yerde duramıyor kız aşırı entel dovmeler falan heryerinde dansçı elbiseleri falan ben elimde tesbih müslümcüyüm o yaklaşınca ayakta zor duruom fenalaşıyorum kalbim değil govdem havaya hopluyor gece bile ölüom diye uykudan kalkıom şuurumu kaybetcek hale geliom.hoşlanma aşk bunları yapmaz nedir bu fenalaşma bende.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.
ŞUNLARADA BAKABİLİRSİNİZ

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #1 : 14 Ocak 2023, 17:16:08 »
 davy boyle konuları hep sen açmıcan ya.ozellikle senin yorumunu merak ediyorum.
« Son Düzenleme: 14 Ocak 2023, 17:49:14 Gönderen: emekli kel »
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

anonim21

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 28
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #2 : 15 Ocak 2023, 19:32:30 »
Abi Çok karmaşık ne yazsam bilemedim

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #3 : 15 Ocak 2023, 20:16:28 »
 sorma gece yarıları kalkmaya basladım.kızda müptezellikte var her halinde belli kurumuş .çokta iyi birine benzio onu bitik gorunce anlıomki dunyam kararıo kızda gelio dunden razı ben heyecandan ters takla atıom.bayılcam kalcam.birde falso verioz gozler sağa sola kayıyor kızda bozuk atıo.bendeki aşk değil.ee gecmişte yolda verdim buna baslıcakken kime yol verdiysem sonra geldi canımı çıkardı buda oyle yaparsa.çok kaliteli bir insan bin kişinin içinde seçilir öldüm bittim güzelliğine ayrı kalitesin ayrı.madde falan kaptırmış kendini cekeriz ordan onu o kolay bana.benim butun dostlarım ole anlarm onun halinden.ben heyecanmı değilmi bu duygum ne.geberdim duvarlara tutuncam.karıda gelmiş hazır beklio.çözemedim kendimi sorun orda.delirdim buna.hayrolsun.kafa kırık herhalde benim.bipolar var bende ondan kaynaklanıyordur.kızda genc 20_30 arasıdır ben 43 dotumde kıllar kadayıf olmuş 30 civarı gosteriom ordan kazanıoz ama piskolojide adı vardır bendeki saçmalamanın onu merak ettim
« Son Düzenleme: 15 Ocak 2023, 21:23:14 Gönderen: emekli kel »
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

onizuka eikichi

  • Dr koray Erdoğan saç ekimi sonuçları
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4192
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #4 : 15 Ocak 2023, 21:26:10 »
Ne bu hocam Ali Desidero mu? :D
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #5 : 15 Ocak 2023, 21:36:42 »
 öldüm hocam kafayı yedirdi bana hatun.zıt kutuplar birbirini ceker.aslında ilk goruste suzerken beni kollarıma takıldı kızın gozu eski hatalar çok kesikte kollar kızda mupteze herhalde beni kendi aleminden sandı. ondan yanastı.kız şimdilik madde içio bırakır insallah.hatun alemindede biraz giderim vardır onada biraz geldi elit yerlerde dolanıoz falan onada tav oldu.bunlar sorun değil onu derler toplarım ben gun gordum gecirdim insan piskolojisinden anlarım ben deli oluom kız yanasınca tırlatıom kafayı.iyi kız biraz cekilip toparlanması gerek yoksa temiz biri.o kıpır kıpır beni gorunce ben fenalaşıom bunların dısında sanırım bu iş piskolojik rahatsızlık.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

onizuka eikichi

  • Dr koray Erdoğan saç ekimi sonuçları
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4192
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #6 : 15 Ocak 2023, 22:16:53 »
Vallaha bilmiyorum hocam artık senin yaşta 40'larda böyle olmaması gerek ama ilginç :)
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #7 : 15 Ocak 2023, 22:17:50 »
 bende anlamadım hocam .yanlız yasıom ya boşluk falan ondandır.son zamanlar çok sırttan vurulma tehlikesi yasadım tabi vuramadılar şimdi kızda hareketleri samimi temiz gelmeye basladı ondandır.yanlızlıkla devam bir ömür yada bunla oturup sağlamına konusup aile kurmalı.iyide fenalaşıom.ambulans hazır durmalı:)  2.5 sene suren yanlızlığın sona erme heyecanı bence.ailem varken yokken arasında farka bakıom hani gülsen bubikoğlunun vardı filmi zengin kızıydı heyecanlı hareketliydi sonra babasının işi batıyordu durgunlaşıyordu bende oyle oldum deli doluyken ne bilim tad alamaz sanki baska dunyada saman gibi yasayan biri oldum belki kıza umutlarım var bu heyecanlandırıo.neyse hayırlısı o olsun
 ama bu fenalaşmanın piskolojide bir adı olmalı merak ettiğim nokta o.?
« Son Düzenleme: 15 Ocak 2023, 22:28:44 Gönderen: emekli kel »
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

onizuka eikichi

  • Dr koray Erdoğan saç ekimi sonuçları
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4192
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #8 : 15 Ocak 2023, 23:48:47 »
Dost acı söyler bence o heyecan özgüven eksikliğinden kaynaklı. Kızlar sevmez böyle çekingen erkekleri de söyleyeyim. Psikolog olmadığım için fenalaşmanın bir tanımını koyamam ama bence çok fazla yalnız kalıyorsanız hocam bundan da olabilir. İnternet ortamından mı böyle insanlarla tanışıyorsunuz? Yoksa çevrenizden mi? Eğer internet üzerindense bence biraz sosyal çevrenizi de geniş tutun. Sürekli yalnız kalmak iletişim kurmayı da zorlaştırır, hatta insan hafızasını da zayıflatır. Kısacası heyecanlanmak normal insani bir duygu ama fenalaşmak bence abartı bir mesaj değilse biraz fazla anlattığınız durum için.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #9 : 16 Ocak 2023, 00:04:36 »
 abartı değil gercek hocam.yanlız yasıom zaten.ailem yok.eşim dostumda faso fiso.yanlızlığıda seven biriyim.internet ortamım yok.internetten pek anlamam zaten.sosyal medya falan kullanmam.sanal şeler bana gore değil.cekingende hocam gecmişte cekinmedim baslarken yol verip sonra gene baslamaya calıstım ağzımdan burnumdan intikamlarla getirdiler.aman kız iyi niyetli.bayağı gonlu var yanasıp duruyor.burdan kurtarıom.birde tertemiz bir baslangıc istiyorum.oun mekanında deplasmandayım buda var.bastaki baslarken yol verme hatam olmasa zaten rahat davrancam kontrollu hareket ediom.oda 9 doğuruyor.çok yanasıyor ama bende ışık yakınca oda utanıyor.adım atılır hocam.bir çicek gosteririm.tesadüfen karsılasıoz hesapta mahsus carpma calısmaları falan .aa senmiydin misali olcak bu işte faso fiso olur baslar biter korkusuna yuksek kanalara tasıyıp oyle baslamayı dusunuom.baslasın ve sonu iyi bitsin.fenalaşmakta ne fenalaşmak onu yenerim ite kakada basladımmı bitmesin onu hissettiğim an tutarım kolundan.ya hep ya hiç diyorum ama tanımlayamadığım bu fenalaşma.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

onizuka eikichi

  • Dr koray Erdoğan saç ekimi sonuçları
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4192
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #10 : 16 Ocak 2023, 01:07:59 »
Bence çok fazla insanlarla iletişiminiz yok hocam onun ile kaynaklı bu heyecan. Benim iletişim okuduğum için bunu söyleyebilirim. Yani bu kadar stres yapmanıza gerek yok hoşunuza gidiyorsa çok detaylara takılmadan söyleyin. Bu arada yalnız takılmak gerçekten bir nokta da güzel. Bende kendime kitap okuma, anime izleme böyle kendime ayırdığım vakitler oluyor. Ama şu öneriyi verebilirim bu konu da. Çevrenizde çok fazla arkadaşınız, dostunuz yoksa. En azından sohbet edebileceğiniz internetten insanlar bulabilirsiniz. Kendimden örnek vereyim ben manga (japon çizgi roman) okumasını ve anime izlemesini yıllardır çok seviyorum. Şimdi bu yeni yeni bir kültür haline geldi ama benim eskiden kendi yaş grubumdan sohbet edebileceğim çok insan bulamıyordum. Bende internetten benim gibi bu tarz hobisi olan insanları bulup sohbet ediyordum ve halen de yaparım. Mesela bazen sohbet ettiğim insanlarla online beraber anime izleyip sohbet ediyorum. Bunu da her zaman yaptığım söylenemez ama arada bazen değişiklikler insan hayatındaki monotonluğun sıkıcılığını aşmakta çok güzel oluyor. Yani kendinizi en iyi siz biliyorsunuzdur ama hocam fazla yalnızsanız ve arkadaşınız yoksa bence günlük sohbet edeceğiniz arkadaşlarınız olması sizin için güzel olacaktır. Böyle olursa karşı cinsle iletişim kurarkende heyecanlanmazsınız.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #11 : 16 Ocak 2023, 08:22:06 »
 tam tersi hocam sevilen biriyimdir iki adım atsam biri gelir yanıma tanınırım cevrelerde.ama ben yanlızlığı tercih ediom insanlardan uzak yasamayı tercih ediom yanlız kalamıom keşke kalabilsem.insanlardan kaçabildiğim an yanlız biriyimdir bana kalsa hep yanlız yasıcam.ev gibi dısardada yanlız olmak istiom surekli ondan eşimin dostumun olmadığı yerleri tercih ediom ordada tanıdık denk gelince yollarımı değiştiriom.kız konusunda kuralım var ilk adımı ben atmalıyım .bunda oyle oldu.gencken bir kıza daha boyle olmuştu sanki içim çıkıp ona gecmişti ve heyecandan yaklaşamıyorudm onu gorunce kaçıyordum deli gibi istememe ağmen ters tepiyordu bunda kaçmıyorum ama fenalaşıorum .genelde istenen çok sık reddeden biriyimdir hocam çünki ilk adımı benim atmam gerek kendi gelen kızı sevmem .erkek adım atmalı derim.ama bu kızdada yıllar once kaçma oluyordu bundada fenalaşma oluyor yenmem gerek fenalaşmayı.piskolojik rahatsızlıktır buyuk ihtimal.sonuca yansımamalı.gecen doğum gunu vardı bir arkadasımın orda asılan bir kız vardı arkadas bişi dedi ben mekanın onundeydim içine çağırdı kulağımda fena duyar kız neden oyle dedin dedi arkadasta baska turlu gelmez o dedi.hocam uzak durmak istiom insanlardan
 şuda var bu yeni kız çok belliki malesef muptezel ben madde kullanan bir arkadası gorsem selamlaşsam oturup bir cay içsem tuhafki istem dısı arkadastan uzaklaşınca 1 saat sinirle ne yapıon be kardeşim boyle diye bağrınıorum kendi hayatını mahvediyorsun diyorum çok sinirleniyorum tanıdığım biri bu işleri yaparsa kendime hakim olamıorum.tanıdığım gencler alkolu fazla kaçırırsa onlarıda fırcalıyorum.kalp hastası bir genc var ameliyat oldu falan dr sigara kesin içmicen ölürsün dedi bu gitti sigaraya basladı her gorduğumde onada bağrıom karısmadan duramıom ama gecmiştede bir kıza fena yanmıştım boyle olmuştum.bundada oyle oldum gecmişte kaçma tutuyordu bundada oyle oldu normalde sallamam gecerim ne bilim bu sefer boyle oldu yoksa yanlız biri değilim ama yanlızlığı secmeye calısan biriyim keşke insanlar uzaklaşsa tamamen
 bakıyorum gece uyku yok içim acıo dusunuom niye boyle kız hep uzgundu ona takmışım gec anlıom ona uzulduğumu bilsem nie ona uzuluom sonra gene uzuluom bakıom kalmış 35 kg ona uzulmuşuom kolları boynu afrikalı açlar gibi ona takılıom .konusup kırmadan onu ona doğruyu gostermek gerek.yoksa çok kaliteli bir insan.seviyorum galiba.yediremesede kendime.ben hepve çok sık seçilen oldum oldum şimdi olmak istediğim gibi iş secen benim gelen o
 birde hocam ben ne zaman karsılıklı hoşlansam aptallaşıom saçma hareketler yapıom duvarlara carpıom abi diyeceğime abla diom abla diyeceğime abi diom eve geliom yemek diye kazağımı yemeye calısıom yolda sağa sola carpıom dut gibi sarhoş gibi oluom.kızın madde kullanmasına uzulmemle  bu hoşlanmanın aptallaştırmasının saçmalaştırmasının karısımı olabilir bendeki durum
 kızda bazen ortwdan kaybolur arkadaslarına denetir.gelir ateş isterler laf lafı açıyor yaparlar o denetiyr farkediyorum bende inek şaban yapıom kendimi ağzımı açıp saf yapıom arkadasları bakıp gulerken aptal yapıom kendimi :) kızda muziplikte var ona delirdiğimi anladı gecmişten paketledik bunu baslarken adım attık gelince paket yaptık onunda kini var karısık iş.adımlar temkinli ipler elimde olmalı.
« Son Düzenleme: 16 Ocak 2023, 09:05:47 Gönderen: emekli kel »
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Karakutu

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1574
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #12 : 16 Ocak 2023, 12:26:04 »
Aşkın gözü kör olsun 💛💜😜

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #13 : 16 Ocak 2023, 13:20:03 »
 zuahhaha:)aşka inanmam oyle şeleri sevmemde var galiba ole bir durumda :)
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 8096
Ynt: Hoşlanılan kızı gorunce fenalaşmak
« Yanıtla #14 : 16 Ocak 2023, 17:50:44 »
 hayat ne tuhaf.onca yoğunken fırla kmlerce ileri takıldığı calıstığı yerlere git mekanları didik didik tara masa masa bakın bulama geri gel evinin dibinde durakta anasınla onu gör.bu sefer ben baktım anasınada onada o bakamadı.hergun o saat ordayım oğrendide kaynanayamı gostermeye getirdi beni dedim az bir ihtimal.deplasmana gittik deplasmandakide bana deplasman yapmış.aşk tesadüfleri sever.ne uyuz bu anasınada cinslenip duruyor.
 el ayak titrerken yen korkunu dedim kendime korkumun ustune oynadım yuzde 90 şimdilik karsılığını aldım artık sadece buluşma kaldı.şimdi beni tırsıtan oncesi iş verip paket yapmıştım gecmişte kime 2.sansı verdiysem canıma okudu ya buda aynısını yaparsa diye korkuyorum.tam tırsarken yanından gecip wcye gittim gozlerine 9 numaralı bakıslarmla baktım güldü arkamdan geleceğini biliyordum geldi kapıyı açmaya calıstı caldı falan imalıca oksurmeler çıktım cafe onunde durdum bana dondu hazır zaten her zaman bekliyor yanımada geliyor ama bugun korkarken adım atmam guzeldi.ne bilim heyecanıda yenemedim ama adım attım.gerisi sadece buluşma.gezmem tozmam evlenceksen gel derim.40 yasından sonra cafeye gittim hayatımda hiç sevmem cafeleri.40ından sonra azanı toprak paklarmış.yas ermiş kemale nelerle uğraşıom.hayırlısı olsun.nasibin hayırlısı olsun.
« Son Düzenleme: 18 Ocak 2023, 18:29:12 Gönderen: emekli kel »
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

 

Facebook Twitter Instagram