Gönderen Konu: Dhi tavsiye edermisiniz?  (Okunma sayısı 1017 defa)

yusuf51

  • Newbie
  • *
  • İleti: 12
Dhi tavsiye edermisiniz?
« : 22 Mayıs 2020, 00:16:01 »
Arkadaşlar fue yöntemine göre avantajı var mı 4000 kök ekilecek fue ile dhi arasında 2000 liralık fark var iyileşme süreci gerçekten hızlı oluyormu? Saçlarin çıkma oranında fark yaratır mı? Ağrı sızı bakımından ciddi fark var mı? Saçları.kisaltmadan ekim yönünden dhi olsun istiyordum diğer konular dada farklar varsa hiç düşünmeden dhi secicem

gbdante

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 286
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #1 : 22 Mayıs 2020, 01:09:21 »
Arkadaşlar fue yöntemine göre avantajı var mı 4000 kök ekilecek fue ile dhi arasında 2000 liralık fark var iyileşme süreci gerçekten hızlı oluyormu? Saçlarin çıkma oranında fark yaratır mı? Ağrı sızı bakımından ciddi fark var mı? Saçları.kisaltmadan ekim yönünden dhi olsun istiyordum diğer konular dada farklar varsa hiç düşünmeden dhi secicem

Önemli olan ekibin kalitesi dostum. Teknikler arasında öyle bariz fark var diyemeyiz. Ama fue de olsa dhi de olsa saçları kısaltmadan ekim yaptırma bence.

Cartel21🙂

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 348
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #2 : 25 Mayıs 2020, 11:34:29 »
Arkadaşlar fue yöntemine göre avantajı var mı 4000 kök ekilecek fue ile dhi arasında 2000 liralık fark var iyileşme süreci gerçekten hızlı oluyormu? Saçlarin çıkma oranında fark yaratır mı? Ağrı sızı bakımından ciddi fark var mı? Saçları.kisaltmadan ekim yönünden dhi olsun istiyordum diğer konular dada farklar varsa hiç düşünmeden dhi secicem

Hocam saçı kestirmeden ekim yapılmaz bence hiç ısrarcı olmayın neden derseniz ekimi yapacak kişi konforlu çalışamaz ve mevcut saçlar ekim yapılacak alanı gölgeler gizler vs ... rahat çalışamaz detayları göremez tertemiz kafaya ekim yapmakla yarım yamalak traş edilmiş kafaya ekim yapmak arasında dağlar kadar ekim kalitesi farkı var ... Dhi ve Slit yöntemine de gelince burda ekibin kalitesi ortaya çıkıyor dhi ya da slit fue tekniği hiç farketmez yeter ki kalite yapan yer olsun öyle bariz bi fark yok dhi iyileşme bi tık daha çabuk oluyor bu teknikler iyi ellerde yapılsın yeter ki ..

ImPaLa

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 331
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #3 : 30 Mayıs 2020, 18:51:26 »
dhı ya da slit farketmez bunlar önemli olan işin ehline yaptırmak

bu yğzden yanılmayın her sakallıyı dedeniz sanmayın.

önemli olan başarı % yüksek ekimciler

Kayser Soze

  • Newbie
  • *
  • İleti: 25
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #4 : 11 Haziran 2020, 17:10:57 »
Saç dökülme tipine göre bir farklılık var mı peki?
Mesela ön çizgisi olduğu gibi duruyor ancak saçlar seyrek. Üst tarafa kadar 4000 greftlik bir ekim istiyor. Bu durumda DHİ daha mı iyidir (Çalışacak ekibin aynı olduğunu düşünürsek)

kenanmed

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 166
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #5 : 16 Haziran 2020, 02:36:32 »
Dhinin fue ye bir üstünlüğü yok , uzun yıllardır ekim yapan dhi tekniğini de uygulayan birinden dinlediğime göre en sağlam yöntem fue imiş . Bence yapacak kişi teknikten daha önemli orası kesin

newbie2017

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 303
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #6 : 20 Haziran 2020, 23:11:41 »
Bir makale de dhi kalemleri ile kanal açarak graftleri yerleştirmenin graft i daha çok travmaya soktuğunu okumuştum. Ancak slit yani kesi açarak yapılan ekim de delik hazır olduğu için doğrudan deliğin içine bırakılıyor kök. Yani hem slit hemde dhi kalemi olsa en iyisi olabilir. Ki bunu koray bey kullanıyor. Delik açıp içine kendi tasarladığı kalemle yerleştiriyor

LaTenT

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1730
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #7 : 26 Haziran 2020, 18:33:39 »
Bir makale de dhi kalemleri ile kanal açarak graftleri yerleştirmenin graft i daha çok travmaya soktuğunu okumuştum. Ancak slit yani kesi açarak yapılan ekim de delik hazır olduğu için doğrudan deliğin içine bırakılıyor kök. Yani hem slit hemde dhi kalemi olsa en iyisi olabilir. Ki bunu koray bey kullanıyor. Delik açıp içine kendi tasarladığı kalemle yerleştiriyor
+
Saçların inceyse dhi kesinlikle uzak dur fue ile yoluna devam et

Besiktas917

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 935
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #8 : 29 Haziran 2020, 04:13:45 »
Fue candir. Hic maceraya gerek yok. Iyi bir yerde fue yaptirirsan mutlu sona ulasmaman icin bir neden yok
Everybody needs somebody to love
Everybody needs somebody to hate

aslanoglu

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 66
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #9 : 04 Temmuz 2020, 00:24:59 »
+
Saçların inceyse dhi kesinlikle uzak dur fue ile yoluna devam et
ince tellide dhi ya da fue ne farkedecek ki

Sonnyto

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3421
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #10 : 04 Temmuz 2020, 00:37:40 »
Fue ekim yönteminin değil alım yönteminin adıdır. Yani dhi ekimlerde de alım fue yöntemiyle yapılır. Kanal ekimlerinin dhi yöntemine göre 1-2 tık daha iyi buluyorum. Ama tabii ki ekecek kişilerin tecrübesine göre değişir bu durum.

Danismankemal

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 101
Ynt: Dhi tavsiye edermisiniz?
« Yanıtla #11 : 01 Ağustos 2020, 01:19:15 »
Dhi yontemi adi gibi yontemdir. Fue ise metoddur. Yani dhi yontemi aslinda FUE ile ayni sey sadece farkli cesit alim. Diger arkadaslarin da dedigi gibi onemli olan tecrube ve doktorun kalitesi

 

Facebook Twitter Instagram