Gönderen Konu: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ  (Okunma sayısı 525 defa)

xlarktr

  • Newbie
  • *
  • İleti: 10
DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« : 24 Ağustos 2020, 01:37:48 »
BÖYLE BİR ŞEY MÜMKÜN MÜ DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİ BAŞ VE TEPE BÖLGESİNE TAŞINMASI DİYE BİR ŞEY OLABİLİR Mİ ? 

Emay21

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 336
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #1 : 24 Ağustos 2020, 03:47:33 »
Mümkün şöyle bir şey isterseniz tabi neden olmasın

sloocer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 5042
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #2 : 24 Ağustos 2020, 08:49:34 »
BÖYLE BİR ŞEY MÜMKÜN MÜ DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİ BAŞ VE TEPE BÖLGESİNE TAŞINMASI DİYE BİR ŞEY OLABİLİR Mİ ?

Mümkün değil. En aZından tek seansta mümkün değil.
6-7 seansta teorikte mümkün gözüksede pratikte ergonomik bir seçim olmayacaktır. Alı. Yapılan yerde iz kalacağından ekim yapılabilme sıklıgı sınırlı olduğundan böyle birsey mantıklı degil.

Siddhartha

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1595
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #3 : 24 Ağustos 2020, 09:18:32 »
Mumkun ama kimse boyle birsey yapmak istemeyecektir, yapmak da yillar alir
Everybody needs somebody to love
Everybody needs somebody to hate

xlarktr

  • Newbie
  • *
  • İleti: 10
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #4 : 24 Ağustos 2020, 10:16:04 »
iz kalmasa aslında dövme ile donör bölgeyi kapatmak kulağa mantıklı geliyor.

sloocer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 5042
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #5 : 24 Ağustos 2020, 10:22:33 »
iz kalmasa aslında dövme ile donör bölgeyi kapatmak kulağa mantıklı geliyor.

Ne dövmesi ? Ejderha dövmesi mi?

Emay21

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 336
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #6 : 24 Ağustos 2020, 11:58:24 »
iz kalmasa aslında dövme ile donör bölgeyi kapatmak kulağa mantıklı geliyor.
o izleri kapatabilen dövmeciler var ama estetik adına bir şey kalmıyor

Kel123

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1009
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #7 : 24 Ağustos 2020, 20:52:38 »
Ne dövmesi ? Ejderha dövmesi mi?
Hahahahaha

KaiserSS

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3616
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #8 : 24 Ağustos 2020, 21:24:41 »
Ense mayın tarlası, patates eksen çıkar modda aq🤣
Ondan sonra donöre ordan burdan nakil veya kamaşullah dövmesi😉
One life,live it...

Takviye
- 7 Ay Solgar Biotin 5000 mcg
- 6 Ay Solgar Saw Palmetto

İlave
11.Ay Prozinc Plus Losyon

Şampuan
- Sürekli Prozinc Plus

https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=8721.0

Emay21

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 336
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #9 : 25 Ağustos 2020, 01:07:11 »
Ense mayın tarlası, patates eksen çıkar modda aq🤣
Ondan sonra donöre ordan burdan nakil veya kamaşullah dövmesi😉
😂😂😂

Karakutu

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 780
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #10 : 25 Ağustos 2020, 04:53:27 »
Mümkün şöyle bir şey isterseniz tabi neden olmasın
Alan ekimci yinede insaflıymış birkaç bişeyler bırakmış belki ilerde lazım olur diye.😉

sloocer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 5042
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #11 : 25 Ağustos 2020, 07:39:36 »
Mümkün şöyle bir şey isterseniz tabi neden olmasın

Bu ensede donör küsmesi olmuş.. en fazla 5000 falan alınmıştır bu enseden. Muhtemelen arenamed ekiminden bir örnek. Çok alımla alakalı değil yanlış ve hasarlı alımla alakalı bir durum fotoğraftaki örnek

Emay21

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 336
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #12 : 26 Ağustos 2020, 02:35:59 »
Bu ensede donör küsmesi olmuş.. en fazla 5000 falan alınmıştır bu enseden. Muhtemelen arenamed ekiminden bir örnek. Çok alımla alakalı değil yanlış ve hasarlı alımla alakalı bir durum fotoğraftaki örnek
yok abi ben öyle internetten rastgele aldım örnek olsun diye yani güzel olmaz tüm donör boşalsa, belki olur da iz kalır işte

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2236
Ynt: DONÖRDEKİ BÜTÜN KÖKLERİN EKİLMESİ
« Yanıtla #13 : 26 Ağustos 2020, 03:04:17 »
Neden böyle bir ekim düşünüyorsunuz? Oldu da ektirdiğiniz ve ensenizde iz kalmadı. Muhtemelen üstlerde saçları uzatıp bir tarz düşünüyorsunuz ama ilerleyen yıllarda böyle bir kesim yine kötü görünecek. Böyle durumda en ideal seçenek protez saçtır. Onunda zorluklarını yaşadıktan sonra bırakmak isteyecekseniz. En azından "genç yaşta saçımla gezeyim, saç bana bu yaşta lazım!" diyenlerin protez saça yönelmesi daha uygun olur. Tabi bu geniş saç açıklığı olan arkadaşlar için söylüyorum bunu.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

 

Facebook Twitter Instagram