Gönderen Konu: Finasterid başlayayım mı  (Okunma sayısı 513 defa)

Emre52

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
Finasterid başlayayım mı
« : 08 Eylül 2020, 16:42:33 »
23 yaşındayım xpecia kullanıyorum 1 haftadır ama aşırı sivilce yaptı proscar alıp 5 e bölüp 1 gün kullanıp 1 gün kullanmicam işe yarar mı sizce yan etkisinden korkuyorum ketoral şampuan alıp haftada 1 kere onunla yıkamak istiyorum bunun gibi tavsiyelerinize ihtiyacım var

sloocer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 5042
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #1 : 08 Eylül 2020, 18:25:30 »
1 gün kullanıp 1 gün kullanmamanın mantığı nedir?

Jungkook

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 280
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #2 : 08 Eylül 2020, 18:40:17 »
1 gün kullanıp 1 gün kullanmamanın mantığı nedir?
Finasterid alındıktan sonra ki gün üretilen dht miktarı saç dökmek için yeterli değil. O yüzden almıyorlar bazıları. Hayati bir şey değil ama eğer her gün almaktan bir sorun çekmiyorsa kişi aralıklı kullanmasına gerek yok.
Tedavim

Stemoxydine %5 (L’Oreal serioxyl denser hair) akşam yatmadan önce

Ketoral krem her gün

Ketoral şampuan hafta da 1-2 gün

Dermaroller hafta da 1 ya da 2 gün

OGX DHT blocker şampuan Ketoral kullanmadığım günler

Emre52

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #3 : 08 Eylül 2020, 22:12:28 »
Ben yan etkisinden korktuğum için öyle kullanayım mı diye demiştim ama dediğim gibi de faydalı olursa kullanmaya başlayayım o zaman en azından yan etkilerinden biraz daha az zarar görürüm

Mutsuz Hasta

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 555
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #4 : 09 Eylül 2020, 16:16:08 »
Ben yan etkisinden korktuğum için öyle kullanayım mı diye demiştim ama dediğim gibi de faydalı olursa kullanmaya başlayayım o zaman en azından yan etkilerinden biraz daha az zarar görürüm

Avrupa'da doktorlar haftada 3 gün kullandırıyor demişti biri. Biz de öyle yapsak sorun olur mu acaba? Ben de kararsız kaldım, kullanmam gerekiyor ama.

Emre52

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #5 : 09 Eylül 2020, 16:55:17 »
Haftada 2 gün kullansak geri kalan günler ise yeşil çay kefir kabaş çekirdeği vs tüketsek her gün finasterid almaktan korkuyorum

Snowly12

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #6 : 09 Eylül 2020, 17:01:56 »
Haftada 2 gün kullansak geri kalan günler ise yeşil çay kefir kabaş çekirdeği vs tüketsek her gün finasterid almaktan korkuyorum

Hic yoktan iyidir bence? En azindan yanetkileri minimize edersin belki etkisi azalabilir ama hic kullanmamaktan iyidir.

Mutsuz Hasta

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 555
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #7 : 09 Eylül 2020, 17:30:00 »
Haftada 2 gün kullansak geri kalan günler ise yeşil çay kefir kabaş çekirdeği vs tüketsek her gün finasterid almaktan korkuyorum

Valla ben de sizinle aynı durumdayım, forumun bilgili insanları yorum yaparsa iyi olur.

Emre52

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #8 : 09 Eylül 2020, 17:37:37 »
Haftada 2 gün kullanmanın zararı olacağını pek düşünmüyorum çünkü millet her gün kullanıyo %30 bile işe yarasa kârdır haftada 1 günDde ketoral şampuan kullanırız

Snowly12

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 121
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #9 : 09 Eylül 2020, 19:16:00 »
Haftada 2 gün kullanmanın zararı olacağını pek düşünmüyorum çünkü millet her gün kullanıyo %30 bile işe yarasa kârdır haftada 1 günDde ketoral şampuan kullanırız

Diger gunlerde xpecia al.

Emre52

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #10 : 09 Eylül 2020, 19:43:49 »
Aşırı sivilce yapıyo o yüzden bıraktım kullanmayı finasterid kullanicam haftada 2-3 gün

Mutsuz Hasta

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 555
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #11 : 09 Eylül 2020, 19:53:31 »
Aşırı sivilce yapıyo o yüzden bıraktım kullanmayı finasterid kullanicam haftada 2-3 gün

Etkileri yazarsanız sevinirim, ben de kullanabilirim belki.

Emre52

  • Newbie
  • *
  • İleti: 21
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #12 : 09 Eylül 2020, 20:20:49 »
Tamam

Mutsuz Hasta

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 555
Ynt: Finasterid başlayayım mı
« Yanıtla #13 : 09 Eylül 2020, 20:33:01 »

 

Facebook Twitter Instagram