Gönderen Konu: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?  (Okunma sayısı 665 defa)

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Tepem kel kaldı kalacak arkadaşlar. 3 4 aydır Fin kullaniyorum ama sanki daha da seyreldi. İlk zamanlar doktugunu biliyorum ama iyice açılmadan avodarta geçiş mi yapmalıyım?
« Son Düzenleme: 04 Ekim 2020, 06:33:26 Gönderen: Gregor59 »

Spencer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 612
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #1 : 04 Ekim 2020, 05:55:01 »
Günde iki kez minoksidil

Her gün avodart ve finasterid

Her gün saw Palmetto

Her gün setipiprant ve Ru

Revita şampuan

Kafein losyon

Dermaroller ve ketoral krem

Biotin B12 çinko takviyesi

Bu tedaviyi her gün uygularsan belki saçlarını kurtarabilirsin. Yoksa halin harap

Alopexy t % 5 deri spreyi (%5 minoksidil) - Haftada 5 gün, günde bir kez akşamları 8 fıs

Kabak çekirdeği yağı kapsülü - Günde bir kapsül (1000 mg)

Konazol şampuan - Haftada birkaç gün

Revigen Şampuan - Haftada 2 veya 3 gün

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #2 : 04 Ekim 2020, 06:47:39 »
Günde iki kez minoksidil

Her gün avodart ve finasterid

Her gün saw Palmetto

Her gün setipiprant ve Ru

Revita şampuan

Kafein losyon

Dermaroller ve ketoral krem

Biotin B12 çinko takviyesi

Bu tedaviyi her gün uygularsan belki saçlarını kurtarabilirsin. Yoksa halin harap

Hocam tepede açılmayı görmemek imkansız. Evet saçım fotoğraflarda hala çok iyi gözüküyor olabilir ama bir de benim bildiğim hissettiğim saçım var.

Bu saç çok değil sadece 1.5 yıl önce beton gibiydi, saatlerce havada dururdu bir şey sürmeden. Şimdi sprey bile sürsem 1 saat sonra basılıyor saç hacimsiz saçma sapan duruyor.

Favorilerim döküldü neredeyse kel kaldı, kafa derim gözüküyor favoriler yerine orada.

Kafamın arkasında 2 adet nokta gibi kellik oluştu, tepede değil tam arkada saçkıran gibi ama değil.

Günde 200 tel saç döküyorum. Hafifçe cekmemle 4 saç geliyor tepelerden ustlerden. Hangi biriyle ugrasayim şaşırdım saçın her yeri saçma sapan bir arıza çıkarıyor.


Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #3 : 04 Ekim 2020, 06:57:38 »
Garip garip dökülmeleri detaylı görmeniz için bunlara da bakın arkadaşlar. Arkadaki bozuk para büyüklüğündeki dokulmelerim ve favoriler

alltheother

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 653
  • Selam olsun bütün keldaşlara:)
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #4 : 04 Ekim 2020, 08:12:47 »
Yaş kaç? Yanlarda agresif dökülme var. Genetikten ziyade farklı bir dökülme tipine benziyor.

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #5 : 04 Ekim 2020, 08:41:28 »
Yaş kaç? Yanlarda agresif dökülme var. Genetikten ziyade farklı bir dökülme tipine benziyor.

27 yaşındayım hocam. Aklıma gelen tek şey aşırı yetersiz ve sağlıksız besleniyorum. Uykum yıllardır düzensiz genelde sabah uyurum.  Çok sigara içerim.

Ama genetik olmasa bunların hiçbiri zarar vermezdi yine de

Execuvite

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 501
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #6 : 04 Ekim 2020, 08:50:41 »
Saç kıran var sanki saçlarda enterasan , genetik olmasa zarar vermezdi ile alakası yok bağışıklık sistemin güçsüz kalırsa çok sıkıntı yaşarsın anlattığına göre keş hayatı yaşıyorsun kendine çeki düzen ver sigara dışında başka bağımlılık var mı porno , hap , kokain   vs yaşın 27 aslında düzenli bir hayat beklerdim bu yaşta

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #7 : 04 Ekim 2020, 09:04:48 »
Saç kıran var sanki saçlarda enterasan , genetik olmasa zarar vermezdi ile alakası yok bağışıklık sistemin güçsüz kalırsa çok sıkıntı yaşarsın anlattığına göre keş hayatı yaşıyorsun kendine çeki düzen ver sigara dışında başka bağımlılık var mı porno , hap , kokain   vs yaşın 27 aslında düzenli bir hayat beklerdim bu yaşta

Yok hocam alkol dahi yok sigara dışında. Ama sigara günde 2 paket. ŞS neredeyse hiç içmiyorum sadece proscar içerken bir bardak.

Ama bu yanlar için retrograde deniliyor araştırdım.yani erkek tipi kelligin daha ekstrem agresif versiyonuymus. Halbuki saç tipi birebir babam ve babamın çok güçlü saçları en ufak dökülme yok. Yanlar dahil.

Kafa arkasindaki şu ikisi de çok garip. En Alttaki saçsız yer kafam kırılmıştı ondan boşluk var. Yanlar zaten gitti..

alltheother

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 653
  • Selam olsun bütün keldaşlara:)
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #8 : 04 Ekim 2020, 09:06:25 »
27 yaşındayım hocam. Aklıma gelen tek şey aşırı yetersiz ve sağlıksız besleniyorum. Uykum yıllardır düzensiz genelde sabah uyurum.  Çok sigara içerim.

Ama genetik olmasa bunların hiçbiri zarar vermezdi yine de

Bu saydıklarının da etkisi olabilir. Bence bir test yaptırın vücudun hangi vitaminlere ihtiyacı var görün. Ona göre takviyelerinizi alırsınız. Geç kalırsanız ilerde pişman olabilirsiniz.

Execuvite

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 501
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #9 : 04 Ekim 2020, 10:53:25 »
Yok hocam alkol dahi yok sigara dışında. Ama sigara günde 2 paket. ŞS neredeyse hiç içmiyorum sadece proscar içerken bir bardak.

Ama bu yanlar için retrograde deniliyor araştırdım.yani erkek tipi kelligin daha ekstrem agresif versiyonuymus. Halbuki saç tipi birebir babam ve babamın çok güçlü saçları en ufak dökülme yok. Yanlar dahil.

Kafa arkasindaki şu ikisi de çok garip. En Alttaki saçsız yer kafam kırılmıştı ondan boşluk var. Yanlar zaten gitti..


Dostum eğer finasterid ve dutasterid arasında kalsaydım kesinlikle dutasterid kullanırdım 2/1 veya 3/1 günde bir şeklinde yerinde olsam geçerim dutasteride ben şuan saf minox kullanıyorum oldukça mennunum olurda bir gün yolum düşerse DHT bloklayıcılara dutasterid direk alırım bakalım benim tavsiyem bu yönde.

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #10 : 05 Ekim 2020, 00:04:24 »

Dostum eğer finasterid ve dutasterid arasında kalsaydım kesinlikle dutasterid kullanırdım 2/1 veya 3/1 günde bir şeklinde yerinde olsam geçerim dutasteride ben şuan saf minox kullanıyorum oldukça mennunum olurda bir gün yolum düşerse DHT bloklayıcılara dutasterid direk alırım bakalım benim tavsiyem bu yönde.

Dutasterid hiç yıllarca uzun kullanan rastlamadım redditte ya da diğer forumlarda. Hep finasteride 10 15 yıl kullananlar var. O yüzden finasteride kullanma kararı vermiştim. Ön çizgide de böyle minyatür saçlar var. 2 ayda 1 onları uzun saçları geri çekerek makasla kisaltiyorum. Uzun saçları geri çekince dik dik kalıyorlar kısa oldukları için, makasla alıyorum. Her yerde arıza var

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #11 : 05 Ekim 2020, 08:14:44 »
Yanlar beni mahvediyor
« Son Düzenleme: 05 Ekim 2020, 08:44:54 Gönderen: Gregor59 »

MaveraünnehirinsonHanı

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 689
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #12 : 05 Ekim 2020, 09:23:31 »
Alopesi areata var gibi gözüküyor iyi bir trikolog veya dermatolog bulup saçtan anlasın yani bu kişi acilen baktır sonra geri dönüşü olmayabilir o dokulmelerin

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #13 : 05 Ekim 2020, 09:26:17 »
Alopesi areata var gibi gözüküyor iyi bir trikolog veya dermatolog bulup saçtan anlasın yani bu kişi acilen baktır sonra geri dönüşü olmayabilir o dokulmelerin

Hocam 2 tarafta da aynı yerde olması mümkün mü ki? Genetik dökülmesi olanlarda oluyor benim gördüğüm bu kulak üstü dökülme genelde ama bu kadar belirgin olmuyor kimsede yine de.

Şuan gittiğim kuaförü değiştirsem mesela ilk gittiğim kufor yine soracak kulak üstlerini kendin mi kestin diye

MaveraünnehirinsonHanı

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 689
Ynt: Dutasterid'e geçmeli miyim? Tepeyi Fin kurtarır mı?
« Yanıtla #14 : 05 Ekim 2020, 09:31:26 »
Hocam 2 tarafta da aynı yerde olması mümkün mü ki? Genetik dökülmesi olanlarda oluyor benim gördüğüm bu kulak üstü dökülme genelde ama bu kadar belirgin olmuyor kimsede yine de.

Şuan gittiğim kuaförü değiştirsem mesela ilk gittiğim kufor yine soracak kulak üstlerini kendin mi kestin diye
Ensedeki iki boşluk için dedim ben onu.Yanlarin agresifligini etkileyen hormonal bir neden olabilir dediğin gibi retrograde de olabilir bunu kan tahlilinden sonra anlarsın TSH ve demre baktır billhassa

 

Facebook Twitter Instagram