Gönderen Konu: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref  (Okunma sayısı 689 defa)

Birkan Bölükba??

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 4
12.12.2020 tarihinde Seyit Şahin ve ekibiyle 5800 gref bi saç ekimi gerçekleştirdik. Sağolsun ekim öncesinde bıkmadan usanmadan her sorumu cevapladı ekim bitti kabuk daha tökmedim tökecem ama hala bıkmadan usanmadan benim gibi antika müşteriye olan ilgi ve alakasına çok tşk ederim inş sonucuda ilgisi kadar yardımları kadar güzel olacaktır Tşkler
« Son Düzenleme: 23 Aralık 2020, 00:00:44 Gönderen: Birkan Bölükba?? »

asylmz

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 38
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin
« Yanıtla #1 : 22 Aralık 2020, 23:20:49 »
Ekiminiz hayırlı olsun güzel sonuç alırsınız inşallah planlama ilginç ekim öncesi foto yok ondan öyle geldi bana belki

Birkan Bölükba??

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin
« Yanıtla #2 : 22 Aralık 2020, 23:27:41 »
Resimimi bulamadım ve foruma yazmadan dolayı atamadım

Hardyboy

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 268
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #3 : 23 Aralık 2020, 04:34:39 »
Max hair international ismini daha önce duymuştum ama forumda galiba ilk ektiren sensin dostum.
Ekimi yapan kişilerle ilgili bilgi verebilirmisin mesela seyit şahin bey doktormu yoksa koordinatörmü.
Ekimin güzel olur umarım hayırlı olsun.

Birkan Bölükba??

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #4 : 23 Aralık 2020, 22:24:43 »
10.gün kabuk tökme ve sonuç

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 29396
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #5 : 24 Aralık 2020, 12:40:14 »
Merkez ön çizgi konusunda kendini geliştirmeli estetik konusunda çok zayıflar böyle ön çizgi olmaz kardeşim. Umarım saçların ekilenler doğru açılarla çıkar kendi saç yönlerinr uyum sağlar ama bu ön çizgi ile taramada sorun yaşarsın.
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Birkan Bölükba??

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 4
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #6 : 28 Aralık 2020, 22:42:03 »
 ilk attigin ekim günü resimleri gibi sık ve temiz bi ekim örneği yoktur varsa gösterin derim bukadar sık ve temiz ekim görmedim ben çok beğendim ekimimi bundan sonra çıkınca o resimlerin doğallığını paylaşırım.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 29396
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #7 : 28 Aralık 2020, 23:03:43 »
ilk attigin ekim günü resimleri gibi sık ve temiz bi ekim örneği yoktur varsa gösterin derim bukadar sık ve temiz ekim görmedim ben çok beğendim ekimimi bundan sonra çıkınca o resimlerin doğallığını paylaşırım.

ekimini beğenmene sevindim dostum ben gördüğüm eksiklikleri söylerim ama tabi seni anlıyorum biraz teknık benim bahsettiğim durum
aynen paylaşıma devam et inşallah güzel sonuç olur
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Çirkin Kral

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 62
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #8 : 28 Aralık 2020, 23:37:58 »
Ekim sık ama on çizgi şakaklar içerye girintili olsaydı daha estetik olurdu Ekim merkezinin ön çizgi konusunda kendini geliştirmesi lazım bu arada yorum şahsi yorumum önemli olan sizin beğenmeniz umarım güzel sonuç alırsınız hayırlı olsun

Hasann06

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 715
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #9 : 28 Aralık 2020, 23:45:36 »
2,3 ay sonra ekim kalitesi ile ilgili az çok fikir sahibi olunabilir belki ama şimdiden bir şey kestirmek zor hocam ama ben şahsen ekim planlamanızı beğendim.

Poznan

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 59
Ynt: Max Hair İnternational Seyit Şahin 12.12.2020 5800 gref
« Yanıtla #10 : 29 Aralık 2020, 07:21:36 »
Hayırlı olsun
Sabırlar dilerim başarılı sonuç alırsınız

 

Facebook Twitter Instagram