Gönderen Konu: Sol kol ağrısının finle alakası olabilir mi?  (Okunma sayısı 206 defa)

Boğa

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 5
Sol kol ağrısının finle alakası olabilir mi?
« : 06 Mart 2021, 15:26:30 »
7 aydır fin kullanıyorum ve bir yan etki görmedim

1 haftadır sol kolumda bir ağrı var. Uyuşma vs yok bir acı. Sonra 2-3 gün önce sol omuzuma sırtıma doğru geldi, bu aynı soğuk yemiş gibi bir his verdi
Acaba king kong gibi cüssemle sol kolumu yatarken ezmiş olabilirmiyim, kaç gün öyle yattım

googlede aramalar yaptım, felç kalp vs her türlü. sonra östrojen vs birşeyler okudum ve fin kullanıyorum
ama östrojen vs yüksek olsa cinsel sorunum yokki benim?

bugün ağrı hafiften dindi ama sorayım dedim

Snowly12

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 478
Ynt: Sol kol ağrısının finle alakası olabilir mi?
« Yanıtla #1 : 06 Mart 2021, 15:28:24 »
Testesteron dusuklugunda el ve ayaklarda sogukluk, karincalanma vs olabiliyor hocam fakat agri alakasiz
Xpecia
Zade Kabak
D3 vitamini
15 mg Cinko

Boğa

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 5
Ynt: Sol kol ağrısının finle alakası olabilir mi?
« Yanıtla #2 : 06 Mart 2021, 15:33:12 »
Testesteron dusuklugunda el ve ayaklarda sogukluk, karincalanma vs olabiliyor hocam fakat agri alakasiz
umarım dediğin gibidir. ben de umarım üstüne yatıp ezmişimdir falan diye umdum

sadece google aramalarında östrojen  falan görünce aklıma kullandığım fin geldi

Kıvanç Saçlıtuğ

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 368
Ynt: Sol kol ağrısının finle alakası olabilir mi?
« Yanıtla #3 : 06 Mart 2021, 15:43:19 »
Oda birşey mi topal kalan var bu ilaçtan
*paylaşımlarım tedavi tavsiyesi değildir (TTD)

 

Facebook Twitter Instagram