Gönderen Konu: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey  (Okunma sayısı 1050 defa)

SelamBebek

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 51
19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« : 22 Nisan 2021, 00:49:58 »
16 Yaşımdan beri dökülmem var. Şuan nw3 vertex tipi dökülüyor ve minyatürleşme de var. Babamın şuan nw7. Onun da askere gittikten sonra dökülmeye başlamış.
Minoxidil vs kullandım fakat bi faydasını görmedim. Şuan dermaroller ile haftada 3 kere yapıyorum. Gelelim asıl konuya ben ne yapmalıyım. Fin kullanmak mantıklı mı?
Ektirmem mi daha iyi olur yoksa prp mezo tarzı mı? Ekim yapıcak doktor 2 seansta yapabiliriz dedi ilk 5000greft öne yerleştircekmiş. Şuan fin kullansam kalıcı yan etki görme şansım nedir? Ya da en erken yan etkisini ne zaman hissederim? Fin ile saw palmetto farkı etkisi nasıl olur? Fin %70 civarı baskıladığını biliyorum da saw ne kadar baskılıyor?
  • Yaşınız: 19

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 914
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #1 : 22 Nisan 2021, 00:51:50 »
19 yaşında nası bi açıklığın var ki 5k ekecekmiş? Üstelik 19 yaşında birine
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0

Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus
Masaj
D3/K2
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı

SelamBebek

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 51
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #2 : 22 Nisan 2021, 00:52:33 »
Bi fikrim yok açıkçası
  • Yaşınız: 19

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 914
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #3 : 22 Nisan 2021, 00:52:59 »
Foto koyarsan daha sağlıklı yorum yapılır
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0

Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus
Masaj
D3/K2
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı

SelamBebek

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 51
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #4 : 22 Nisan 2021, 01:12:45 »
Normalde bu kadar kötü durmuyor ama ışığın 20 30 cm yakınından çektim. Durum bu.
  • Yaşınız: 19

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 914
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #5 : 22 Nisan 2021, 01:17:48 »
İçim ürperdi canım kardeşim, 5k ekeriz diyende haklıymış.

Çok fazla minyatür saçın var big3 denilen tedavi ile çok iyi sonuç alırsın ancak ağır bi tedavi olmakla beraber yüzde yüz sonuç verir. (Finas+minox+iğneleme) Yaşına göre finası ben dahil kimse önermez muhtemelen.

Minoxu ne zamandır kullanıyorsun?
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0

Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus
Masaj
D3/K2
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı

Emoshé (EK)

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 734
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #6 : 22 Nisan 2021, 01:18:05 »
25ine gelemeden nw7 olucaksın gibi duruyor  tedavileri dene diycem yaşın küçük..  biraz daha bekleyip  ön ve orta bölgeye ekim düşünmen en mantıklısı bence

Emoshé (EK)

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 734
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #7 : 22 Nisan 2021, 01:19:16 »
25ine gelemeden nw7 olucaksın gibi duruyor  tedavileri dene diycem yaşın küçük.. Bi kaç sene daha bekleyip ön ve orta bölgeye ekim yaptırman en mantıklısı bence

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2805
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #8 : 22 Nisan 2021, 01:23:37 »
 şu an yasın gelene kadar bloker losyon veya igf mezoterapi falan bu tarz uuygulamarlar elde tutabildiğini tut.senden daha erken yasta bir arkadasımın saçı boyleydi 20 sene gecti gene boyle kaldı tabi çok nadir gorulen bir ornek bir gencte daha boyle olmuştu.finasteride bu yasta bulaşma saçlı deride yüzde 38 baskılar saw palmetto atıom yüzde 3 5 gibi dusun.etkili değil.şimdilik dokulmeyi yavaslat tabi sağlığınla oynamadan bloker losyon veya 2 3 ayda bir uygulanan mezo igf falan vs... . askerden sonra hem ekim olursun hem gene korumaya devam sonra yas 24 25 olunca finasteride geçiş yaparsın.

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 914
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #9 : 22 Nisan 2021, 01:24:48 »
şu an yasın gelene kadar bloker losyon veya igf mezoterapi falan bu tarz uuygulamarlar elde tutabildiğini tut.senden daha erken yasta bir arkadasımın saçı boyleydi 20 sene gecti gene boyle kaldı tabi çok nadir gorulen bir ornek bir gencte daha boyle olmuştu.finasteride bu yasta bulaşma saçlı deride yüzde 38 baskılar saw palmetto atıom yüzde 3 5 gibi dusun.etkili değil.şimdilik dokulmeyi yavaslat tabi sağlığınla oynamadan bloker losyon veya 2 3 ayda bir uygulanan mezo igf falan vs... . askerden sonra hem ekim olursun hem gene korumaya devam sonra yas 24 25 olunca finasteride geçiş yaparsın.
Hiç değilse xpecia mantıklı olmaz mı hocam
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0

Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus
Masaj
D3/K2
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı

SelamBebek

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 51
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #10 : 22 Nisan 2021, 01:31:21 »
İçim ürperdi canım kardeşim, 5k ekeriz diyende haklıymış.

Çok fazla minyatür saçın var big3 denilen tedavi ile çok iyi sonuç alırsın ancak ağır bi tedavi olmakla beraber yüzde yüz sonuç verir. (Finas+minox+iğneleme) Yaşına göre finası ben dahil kimse önermez muhtemelen.

Minoxu ne zamandır kullanıyorsun?


minoxu hep kullanıp bırakıyorum 2 yıldır
  • Yaşınız: 19

SelamBebek

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 51
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #11 : 22 Nisan 2021, 01:31:52 »
İçim ürperdi canım kardeşim, 5k ekeriz diyende haklıymış.

Çok fazla minyatür saçın var big3 denilen tedavi ile çok iyi sonuç alırsın ancak ağır bi tedavi olmakla beraber yüzde yüz sonuç verir. (Finas+minox+iğneleme) Yaşına göre finası ben dahil kimse önermez muhtemelen.

Minoxu ne zamandır kullanıyorsun?

Minoxu 2 yıldır kullanıp bıraktım. İğnelemeden kasıt dermaroller falan mı
  • Yaşınız: 19

SelamBebek

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 51
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #12 : 22 Nisan 2021, 01:34:24 »
şu an yasın gelene kadar bloker losyon veya igf mezoterapi falan bu tarz uuygulamarlar elde tutabildiğini tut.senden daha erken yasta bir arkadasımın saçı boyleydi 20 sene gecti gene boyle kaldı tabi çok nadir gorulen bir ornek bir gencte daha boyle olmuştu.finasteride bu yasta bulaşma saçlı deride yüzde 38 baskılar saw palmetto atıom yüzde 3 5 gibi dusun.etkili değil.şimdilik dokulmeyi yavaslat tabi sağlığınla oynamadan bloker losyon veya 2 3 ayda bir uygulanan mezo igf falan vs... . askerden sonra hem ekim olursun hem gene korumaya devam sonra yas 24 25 olunca finasteride geçiş yaparsın.

igf ne ve niye ekimi şimdi yaptırmıyım. Bu yaşta ekilen saçlar dökülür mü? (Dökülecek olanlar dökülecek evet fakat ekilenler ne olur?)
  • Yaşınız: 19

SelamBebek

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 51
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #13 : 22 Nisan 2021, 01:37:30 »
S
« Son Düzenleme: 22 Nisan 2021, 01:51:30 Gönderen: SelamBebek »
  • Yaşınız: 19

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2805
Ynt: 19 Yaşında Yapılabilecek En iyi Şey
« Yanıtla #14 : 22 Nisan 2021, 01:42:09 »
Hiç değilse xpecia mantıklı olmaz mı hocam

olabilir

 

Facebook Twitter Instagram