Gönderen Konu: dusuncenizi alabilir miyim  (Okunma sayısı 1186 defa)


Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1800
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #1 : 23 Nisan 2021, 15:25:09 »
Bu tipi ben seçmedim yazdığın kısma kahkaha attım hahahahahahaha

DavyJones

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 409
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #2 : 23 Nisan 2021, 15:26:21 »
Bu tipi ben seçmedim yazdığın kısma kahkaha attım hahahahahahaha
tipsiz olmam komik mi

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1800
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #3 : 23 Nisan 2021, 15:27:12 »
Ayrıca buluşmaya ceketi giymeden gittiysen normal bi durum bence, o ceketi giymeliydin o kadar 350 tl para verdin yani sonuçta... :)

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 937
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #4 : 23 Nisan 2021, 15:34:20 »
Alamassın.
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0

Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus
Masaj
D3/K2
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı

Snowly12

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 483
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #5 : 23 Nisan 2021, 15:46:53 »
Bu tipi ben seçmedim.
-DavyJones
Xpecia
Zade Kabak
D3 vitamini
15 mg Cinko

Emoshé (EK)

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 734
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #6 : 23 Nisan 2021, 16:06:52 »
Bu tipi ben seçmedim yazdığın kısma kahkaha attım hahahahahahaha
Ahahahshsuyssgysysgs  :D :D

HEKTOR

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 529
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #7 : 23 Nisan 2021, 20:12:27 »
Başkan kız açıkça demiş ki mesajlarina doğru dürüst cevap vermiyorum demiş ve kesin de sana mesaj atarken 10-15 dakika yada daha fazla bekletip mesaj atmıştır . Böyle olduğunu anladığın anda neden hala üzerine gidip kendini küçük düşürdün ki 😀
Şimdi o kız hep arkadaşlarına anlatacak seni

Armaan

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 722
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #8 : 23 Nisan 2021, 20:19:51 »
O tipi sen seçmemişsin ama kızda seçmemiş. Valla işin zor panpa

DavyJones

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 409
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #9 : 23 Nisan 2021, 20:24:07 »
Başkan kız açıkça demiş ki mesajlarina doğru dürüst cevap vermiyorum demiş ve kesin de sana mesaj atarken 10-15 dakika yada daha fazla bekletip mesaj atmıştır . Böyle olduğunu anladığın anda neden hala üzerine gidip kendini küçük düşürdün ki 😀
Şimdi o kız hep arkadaşlarına anlatacak seni
ondan etkilendiğimi ve görüşmek istediğimi yazdıktan sonra yazdı ki
ben zaten seninle geçen senelerde yazıştığımızı ve yazışırken eğlendiğimi hatırlıyordum çok mal taktikler yaptın rahat olsaydın keşke falan yazdı
ben seni geçen senelerde instadan twitterdan aradım ama bulamamıştım yazdı (doğrudur yoktum o mecralarda uzun süredir)
istediğin zaman görüşebiliriz yazdı
sen olsan umutlanmaz mıydın buluşacağız diye?

Alpha

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 141
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #10 : 23 Nisan 2021, 21:06:31 »
Kız başka birini bulmuş olmalı o esnada şansına küs kanka

Kıvanç Saçlıtuğ

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 371
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #11 : 23 Nisan 2021, 21:43:19 »
Kendini sevmeyen insani kimse sevmez şunu anlayamadın kanka
*paylaşımlarım tedavi tavsiyesi değildir (TTD)

DavyJones

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 409
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #12 : 23 Nisan 2021, 21:51:54 »
Kız başka birini bulmuş olmalı o esnada şansına küs kanka
o covid olayı yalandı çünkü hikayelerini gizlediğini çakmıştım
15 saatte nasıl başka birini bulsun ünlü mü bu

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2810
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #13 : 23 Nisan 2021, 22:02:13 »
Kendini sevmeyen insani kimse sevmez şunu anlayamadın kanka
örnek ben kendimi sevmem baskasınıda sevmem.piskolojik olarak drdan analiz almıştım yani kağıda yazmış sevgi duygusu gelişmemiş diye.ben memnunum boyle huzursuzluk insana gercekleri gosteren bir duygu sevgi laylay yapıyor gercekcilikten uzaklaştırıyor

DavyJones

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 409
Ynt: dusuncenizi alabilir miyim
« Yanıtla #14 : 23 Nisan 2021, 22:29:41 »
Kendini sevmeyen insani kimse sevmez şunu anlayamadın kanka
7 sene bir kızın peşinden koşup tavlayamayacak kadar aşağılık bi canlıyım

 

Facebook Twitter Instagram