Gönderen Konu: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?  (Okunma sayısı 749 defa)

90harun90

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 3
Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« : 26 Nisan 2021, 21:46:56 »
Geçen bir online chat sitesinde kameralara bakıyordum millet ne yapıyor diye. Sonra meraktan bu transların olduğu bölüme girdim
Translar hiç de bahsedildiği gibi pasif birilerine benzemiyorlar. Tip ve vücut olarak baya kadına benzemelerine rağmen birde hepsi Başı Dik bir şekilde geziyorlar

Ben de 8-9 ay oldu galiba, fin kullanıyorum. Cinsel anlamda bir olumsuzluk sezmedim ve cinsel ilişkiye girmememe rağmen mastlarımda azalma olmadı hala çok azgınım

Millet bu kadar korkuyor falan ama acaba psikolojik yan etki görüyor olabilirler mi?
Sonuçta 2 gün kullandım kuş ötmüyor diyenler bile var galiba?

Peki bu kişiler gerçekten finden cinsel anlamda olumsuz yan etki gördüler ise. Bu translar özel ilaç falan almıyorlar mı? Nasıl başı dik bir şekilde geziyorlar?
Biliyorum herkesin bünyesi farklı, herkesin ilaçtan alacağı fayda veya yan etki de farklı olabilir galiba bilmiyorum ama merak ettim bu olayı

MortalStroke

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 178
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #1 : 27 Nisan 2021, 02:19:16 »
Bilmiyoruz kendilerine sormak lazım😂
Xpecia (x2)
Minoxil forte (x2 5 puf)
Sebamed anti hairloss
Alpecin c1 caffein shampoo

explosen

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 255
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #2 : 27 Nisan 2021, 02:20:02 »
trans diyorsun travesti değil bikez  aynı şey değil trans doğuştan belli hatlar uzuvlar ile kadınsı yapı ve hormonlara sahipler ,yani kadın hormonlu nasıl saç dökülmüyorsa aynı olay travestiler ya peruk protez saç gibi çözümleri var zira ben birini beğenmiştim sonra normal halini görünce bildin adam

yani hormonel bi durum
  • Ekim Tarihi: 04,02,021
  • Greft Miktarı 4,300
  • Yaşınız 33
  • Medikal Tedavi keçiboynuzu pekmezi

Unkownnn

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 101
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #3 : 27 Nisan 2021, 02:35:22 »
Kendim kullandım erekte olamama problemi yaşadım sabahları uykudayken ereksiyon olamamanın psikolojik bişey olduğunu sanmıyorum kaldı ki meni kalitesinde bozulma vardı azalma ve sıvılaşma bunlarda psikolojik değil yani ama herkeste etkisi farklı tabi ki kullanıp denemek lazım ben bıraktım 2 aya yakın oldu şuan yan etkileri yok bırakınca gitti hemen

Burko7

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #4 : 29 Nisan 2021, 22:21:11 »
Kendim kullandım erekte olamama problemi yaşadım sabahları uykudayken ereksiyon olamamanın psikolojik bişey olduğunu sanmıyorum kaldı ki meni kalitesinde bozulma vardı azalma ve sıvılaşma bunlarda psikolojik değil yani ama herkeste etkisi farklı tabi ki kullanıp denemek lazım ben bıraktım 2 aya yakın oldu şuan yan etkileri yok bırakınca gitti hemen

Uyduyken ereksiyon derken ne demek istediniz? Uykunuzda masturbasyon yapmak mı? Yoksa uyandığınızda penisin kalkmış olmasından mı? Sabah kalktığında penisin kalkmış olmasının ne faydası var?

Execuvite

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 799
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #5 : 29 Nisan 2021, 23:56:38 »
Uyduyken ereksiyon derken ne demek istediniz? Uykunuzda masturbasyon yapmak mı? Yoksa uyandığınızda penisin kalkmış olmasından mı? Sabah kalktığında penisin kalkmış olmasının ne faydası var?

Sabah ereksiyonu oldukça önemli sabah uyandığında s400 hava savunma sistemi gibi havaya kalkmışsa roketin sağlıklı bir cinsel hayatın belirtisidir. Aşağıda iki dakikanı ayır bak anlarsın dostum.



Mesaj yolum adminlere açıktır.

Burko7

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #6 : 30 Nisan 2021, 00:06:33 »
Execuvite videoyu gece izlerim ama dediğim gibi bence çok önemli değil gibime geliyor
Mesela ben kaldırmak isteyim roketi, 1 dakika içinde hazır oluyor. Hatta buna istinaden bazı izlediğim malum videolarda çift kişiler olmasına rağmen erkeğin ki zor kalkabiliyor. Yani ben bir kızla ilişkiye girebilsem demek ki kimbilir nasıl olacak. Evet cinsel ilişkim olmadı. Yaş yavaş yavaş 30'a yaklaşıyor. Sertlik değil de ben erken boşalmamak için bir takım şeyler araştırıyorum. Mastta anlaşılmaz bu ama ilişkiye hazır olmak lazım
Mesela uzun süre aralar masta ara verip spor yapsak(uzun zamandır yapmıyorum) fazla kiloları atsak bu gibi şeylerle ekstra cinsel anlamdada güçlenmek istiyorum
edit : evet benim sabah genelde dik olmaz, daha gençken daha fazla olabilirdi emin değilim
şu da var. gece fazla su içip yatınca yine dimdik uyanabiliyormuşsun galiba, öyle yorumlar okudugumu hatırlıyorum

Armaan

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 802
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #7 : 30 Nisan 2021, 00:09:42 »
Kullandığım vitamin takviyelerden midir nedir sabah hilti gibi uyanıyorum. Gün içi normal.
 Finasterid kullanırken sabah yoktu gün içi mermi gibiydim ilginç bişey
« Son Düzenleme: 30 Nisan 2021, 00:21:23 Gönderen: Armaan »

Snowly12

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 509
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #8 : 02 Mayıs 2021, 04:42:44 »
Bende onu anlamadim valla. Translarin penise birsey olmuyor. Ereksiyon hala var. Onlarin sadece testisleri kuculuyor ve cok cok uzun hormon terapisi gorurlerse kisir olabiliyorlar fakat ereksiyon problemi olmuyor. Adam finasteride aldim 1 hafta ereksiyon gitti diyor. Ben bunu psikolojiye baglarim aga.

Hormon terapisi goren kisi rahat. Ya cukum giderse diye dusuncesi yok. Hatta kadina benzemeye calisiyor. Halindende memnun. O haplari hergun yutmak, onun icin mutluluk.

Ama sac icin hap almak insana koyuyor... Rahat degil millet. Dogal birsey sacli olmak kazanilmasi gereken birsey degil. Bizim gibi genetik sanssizlarda dogal olan birseyi, ki sac nedir ak sac lan sac. İste bu kili tutmak icin hap aliyoruz. Psikoloji nasil iyi olsun?

Benim en yakin arkadaslarimdan biri hormon terapisi goruyor. Trans kadin. Konustum bu konuyu onunla, penisi gayet is goruyormus. sadece bazen bosalirken agri oluyormus. Ki normal ostrojen aliyor ve testo baskiliyor direk. Bu kadar hormon degisikligine ragmen penisi kalkiyorsa finas nasi ereksiyon problemi yapiyor ben anlamadim valla.
Finasteride - 0.5 mg Eod
Evocapil(procapil)
Dermoroller 1.5 mm
Masaj
30 mg cinko
Omega 3

MortalStroke

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 178
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #9 : 03 Mayıs 2021, 22:55:29 »
Sabah ereksiyonu oldukça önemli sabah uyandığında s400 hava savunma sistemi gibi havaya kalkmışsa roketin sağlıklı bir cinsel hayatın belirtisidir. Aşağıda iki dakikanı ayır bak anlarsın dostum.


Abi bence korkutma insanları herkeste sabah ereksiyonu olacak diye birşey yok bende bir ara çok oluyordu bu ara çok az oluyor . Berk hocada bahsetmiş zaten ilişkide kalkıyorsa sıkıntı yok ama iliskidede sertleşme problemi olursa sıkıntı var diye yanlış bilgilendirmeyelim
Xpecia (x2)
Minoxil forte (x2 5 puf)
Sebamed anti hairloss
Alpecin c1 caffein shampoo

Execuvite

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 799
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #10 : 03 Mayıs 2021, 23:39:12 »
Abi bence korkutma insanları herkeste sabah ereksiyonu olacak diye birşey yok bende bir ara çok oluyordu bu ara çok az oluyor . Berk hocada bahsetmiş zaten ilişkide kalkıyorsa sıkıntı yok ama iliskidede sertleşme problemi olursa sıkıntı var diye yanlış bilgilendirmeyelim

Finans kullanan adam mermiye kafa atar neyi korkutucam zaten sabah ereksiyonu belirtidir dedim ve önemlidir dedim videoda da yüzde yüz önemli dememiş zaten lütfen mesaj yazarken 3 defa düşünüp yazalım. Benim korkutmam ile olacak işler değil bu finasteride hayatta kullanmam diyen insanlar şuan leblebi gibi yiyor bu ilacı herkesin kendi kararı.
Mesaj yolum adminlere açıktır.

explosen

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 255
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #11 : 04 Mayıs 2021, 00:23:56 »
arkadaşlar trans breyler finans mı kullanıyor nerden bu bilgileri konusupta öğrendiniz saçları dökülmüyormuş yahu zaten geninde kadınlık hormonu taşıdğı için trans  adı üstün de

travesti

gay değil bakınız trans kadınlık hormonu tasıyan  diğer travesti ve gay karakter ce ve zevksel o yola bulasmıs eğilimde olan kişiler
  • Ekim Tarihi: 04,02,021
  • Greft Miktarı 4,300
  • Yaşınız 33
  • Medikal Tedavi keçiboynuzu pekmezi

brave06

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Finas'ın cinsel etkisi ve Trans'ların ilaçları?
« Yanıtla #12 : 04 Mayıs 2021, 01:47:12 »
arkadaşlar trans breyler finans mı kullanıyor nerden bu bilgileri konusupta öğrendiniz saçları dökülmüyormuş yahu zaten geninde kadınlık hormonu taşıdğı için trans  adı üstün de

travesti

gay değil bakınız trans kadınlık hormonu tasıyan  diğer travesti ve gay karakter ce ve zevksel o yola bulasmıs eğilimde olan kişiler

konuda kimse translar fin kullanıyor ve saçları dökülmüyor dememiş ki nereden okudunuz bunu? translar finasteride göre çok daha ağır ilaçlar kullanıyorlar falan denmiyormuydu forumda? O  kullandıkları artık neyse işte onlara rağmen hala nasıl kazık gibi oluyor penisleri? birde trans ve travesti aynı şey mi bilmiyorum ama travesti videolarında bir çok travesti aktif olabiliyor galiba

 

Facebook Twitter Instagram