Gönderen Konu: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye  (Okunma sayısı 756 defa)

Kuheylan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« : 05 Ağustos 2021, 16:06:16 »
Arkadaşlar Merhaba,

Ben saç ektirmeyı ciddi bir şekilde düşünüyorum ama donör kısmın kalitesi ve alanın büyüklüğü noktasında uygun muyum emın değilim açıkçası. Muhtemelen 2 seansta baya hırpalanarak yapılması gerekecek. Bu sebeplerle acaba ektirme öncesi finasterid kullanmalı mıyım emin olamıyorum yan etkileri vs biraz korkutuyor açıkçası yada gögüs, ense, sakal yaptırsam daha mı iyi olur pek emin olamadım ama açıkcası. Bu forum genel sorularımı aydınlatma açısında çok yardımcı oldu ve bu konuda da gorüşlerinize gerçekten değer veriyorum. Önümüzdeki hafta için bir kaç merkezden kontrol randevusu aldım oralardan almış olduğum geri dönüşleri sizlerle de paylaşacağım. Yaşım 29.5 bu arada. Fotograflarımı aşağıda bulabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler.

  • Yaşınız 29

Mehmet64

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #1 : 06 Ağustos 2021, 10:29:14 »
Donor kötü değil ekime uygun 2 ekimde bu işi kapatirsiniz,ama galiba DHT oranı fazla sizde zamanında önlem alsaydıniz şuan acikliginiz daha az olabilirdi
  • Ekim Tarihi: 25.05.2021
  • Ekim Merkezi ismi Asuman Hair
  • Greft Miktarı 2500
  • Yaşınız 21
  • Medikal Tedavi Prozinc Plus Losyon,Prozinc Plus Şampuan,Proscar,Xpecia,D Vitamini

Kuheylan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #2 : 09 Ağustos 2021, 11:14:46 »
Teşekkürler Hocam, çok sağolun.
  • Yaşınız 29

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 35391
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #3 : 09 Ağustos 2021, 12:00:20 »
saç ekımıne uygunsunuz donör bölgenizde güzel ala 2 ekım düşünün

öncelik olarak teyeye yakın alana kadar bır ekim önden geriye kadar daha sonra tepe bölgesi sizin için en doğru  yol olur
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Kuheylan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #4 : 09 Ağustos 2021, 14:40:10 »
Çok teşekkürler Hocam eksik olmayın. Ayrıca bu forum içinde teşekkür ederim sayenizde çok şey öğrendim emeğinize sağlık.
  • Yaşınız 29

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 35391
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #5 : 10 Ağustos 2021, 02:45:57 »
Çok teşekkürler Hocam eksik olmayın. Ayrıca bu forum içinde teşekkür ederim sayenizde çok şey öğrendim emeğinize sağlık.

Rica ederim teşekkürler hayırlısı olsun sizin için.

Bu arada telefonun dokunmatiğin de sorun mevcut bazen farklı harf basıyor çok kişi ile ilgilenmek durumunda olduğum için dönüp düzeltmek yorucu oluyor idare edin yeni telefon alana kadar:)
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Ali Kemal

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 164
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #6 : 10 Ağustos 2021, 22:34:43 »
Ekime uygunsunuz kafa yapınızın küçük olmasıda ciddi avantaj.

Kuheylan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #7 : 14 Ağustos 2021, 15:29:01 »
Arkadaşlar öncelikle geri dönüşleriniz için teşekkür ediyorum. Ben bu hafta 3 farklı merkezle görüşmelerde bulundum ve tecrübelerimi aktarmak istiyorum.

İlk olarak Asuman Hair Transplant merkezinde Asuman hanım ile görüşmem oldu. Asuman Hanım 2 seans önerdi ve ilk seans için 4000-4400 arası bir ekim öngörüldü. Kendisine ekim öncesi finasterid kullanmalı mıyım diye sorduğumda kullanmanız daha iyi olur ama bu halde de ekim yapılabilir dedi. Ayrıca şu an doktora öğrencisi olduğumu ve önümüzdeki iki yıl stresli bir sürecim olacağını belirttim acaba bu durum nasıl etkiler diye sorduğumda kendisi stresli döneminizi atlattığımda ekim yaptırmamın daha iyi olabileceğini söyledi. Bu biraz kafamı karıştırdı açıkçası bildiğim kadarıyla ekim yapılan saçlar stres kaynaklı dökülmüyor, belki de mevcut saçlar için söyledi ama ekilenler içinde sorun olabilir gibi anladım, bu konuda sizlerden bir görüş alabilirsem çok sevineceğim.

İkinci olarak Serkan Aygın Bey ile görüştüm, ilk görüş olarak açıkçası biraz yoğun bir merkez profili çiziyor, randevum saat 5 te olmasına rağmen 45-50 dakika gecikmeli görüşebildik, çok gelen hasta var ve baya yoğun. Biraz rahatsız etti açıkcası. Onun harici yaptığı değerlendirmede,  yaklaşık 4200 greft kadar donör bölgeden +  800 kadar da sakaldan alım yapılacak şekilde bir planlama yaptı tek seans olarak. Gerekirse ikinci seans yapılabilir gibi konuşuldu. Tepe bölgeler içinde finasteridle çok rahat  toparlanabileceğini söyledi ve stresin ekim yapılan bölgeleri pek etkilemeyeceğini. Bu noktada sadece sakal noktasından emin olamadım kendileri bizim genellikle uyguladığımız bi şey sıkıntı olmayacağını söylediler ama açıkçası bu konuya forumda biraz bakmam lazım henüz incelemedim tabii yorumunuz varsa duymayı çok isterim.

Son olarak ise Medeks hair center da Gökhan bey ile bir görüşmem oldu. Kendisi şu anki haliyle 5000 greft kadar ekim yapılabileceğini söyledi ve finasterid kullanımını öncesinde ve sonrasında önermedi. Stres noktasında da ekilen saçlara etkisi olmadığını belirtti. Buradaki soru işaretim 5000 biraz fazla geldi açıkçası biraz riskli mi acaba diye düşünmüyor değilim ama forumdan gördüğüm kadarıyla burası yüksek greft sayılarıyla başarılı işler yapıyorlar. O yüzden bi yandan güven verdi açıkçası.

Şimdilik son durum bu şekilde bu merkezler arasında bi karar vermeye çalışacağım, biraz kafam karışık, özellikle finasterid noktasında sanırım kesin olarak ekim öncesi finasterid kullanmayı düşünmüyorum belki ekim sonrası. Ben biraz üşengeç bir adamım o yüzden Serkan aygın beyin sunduğu bakım paketi(lazer+ilaç+şampuan vs) falan bi yandan cazip geliyor uğraşmamak açısından ama bunlara da kanmamak lazım bi yandan. Buradan biraz yorum olabilirsem kafamda bazı şeyleri oturtabileceğimi düşünüyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Forumda fiyat bilgileri zaten mevcut ama burada da paylaşmakta fayda görüyorum:
Asuman : 15.000
Sarkan Aygın : 10.000
Medeks : 7.000
  • Yaşınız 29

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 35391
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #8 : 15 Ağustos 2021, 13:03:26 »
Şimdi sen ben stresli bir dönem geçiricem sizce bunu ya da şunu yapmalımıyım diye sorarsan
Bu dönemi atlat der herkes bunun nedeni saç ekimi süreci zaten stresli bir şey olacağından değil çok fazla stres üst üste binip seni yormasın diye düşünülüp söylenmiş bir davranış

Ayrıca 5000 greft bu açıklık için normal bir öneri
2 ekim düşünmen planlamayı ona göre yapman da
Bu açıklık için daha mantıklı senin için
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Kuheylan

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #9 : 15 Ağustos 2021, 15:02:35 »
Anlıyorum Hocam çok teşekkür ederim yorumunuz için.
  • Yaşınız 29

ress

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 116
Ynt: Sac ekimine uygunluk ve ilaç kullanımı tavsiye
« Yanıtla #10 : 15 Ağustos 2021, 20:08:06 »
Arkadaşlar öncelikle geri dönüşleriniz için teşekkür ediyorum. Ben bu hafta 3 farklı merkezle görüşmelerde bulundum ve tecrübelerimi aktarmak istiyorum.



İkinci olarak Serkan Aygın Bey ile görüştüm, ilk görüş olarak açıkçası biraz yoğun bir merkez profili çiziyor, randevum saat 5 te olmasına rağmen 45-50 dakika gecikmeli görüşebildik, çok gelen hasta var ve baya yoğun. Biraz rahatsız etti açıkcası. Onun harici yaptığı değerlendirmede,  yaklaşık 4200 greft kadar donör bölgeden +  800 kadar da sakaldan alım yapılacak şekilde bir planlama yaptı tek seans olarak. Gerekirse ikinci seans yapılabilir gibi konuşuldu. Tepe bölgeler içinde finasteridle çok rahat  toparlanabileceğini söyledi ve stresin ekim yapılan bölgeleri pek etkilemeyeceğini. Bu noktada sadece sakal noktasından emin olamadım kendileri bizim genellikle uyguladığımız bi şey sıkıntı olmayacağını söylediler ama açıkçası bu konuya forumda biraz bakmam lazım henüz incelemedim tabii yorumunuz varsa duymayı çok isterim.



Benim  ekim Serkan Aygında oldu açıkcası çok memnun kaldım.Benden sakaldan 800  alım yapıldı.Keşke daha fazla sakaldan alım olsaydı  :) karartısı ve kapatıcılıgı çok iyi ve donör bölge saça göre daha hızlı iyileşti.
Ekim sayfamda görebilirsin.
Umarım herşey istediğin gibi olsun
  • Ekim Tarihi: 13.02.21
  • Ekim Merkezi ismi Serkan Aygın clinic
  • Greft Miktarı 4400 dhi
  • Yaşınız 39
serkan aygın 13.02.21  yas 39 4400 Dhi
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=20003.0

 

Facebook Twitter Instagram