Gönderen Konu: Fehmi Arman 3800 greft saç ekimi  (Okunma sayısı 604 defa)

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Fehmi Arman 3800 greft saç ekimi
« : 12 Ekim 2021, 11:54:09 »
Merhaba arkadaşlar . 8 ekim cuma günü Ankara’da saç ekimi işlemi gerçekleştirdim . Ve sonrasında bu forumu buldum . Bende gelişmeleri sizinle paylaşıp önemli düşüncelerinizi almak isterim . Önce saç ektirmeden önceki halimi daha sonra ektirdinden sonraki fotomu ve en sonda da ilk yıkamadan sonra ki fotomu sizinle paylaşmak istiyorum . Şuan ekimin 4 günündeyim . 3 gün ilk yıkama oldu . Ve 18 ekime kadar saçlarımı hiç kendim yıkamamam gerektiğini söylediler . Değerli yorumlarınızı bekliyorum ..
« Son Düzenleme: 12 Ekim 2021, 22:43:26 Gönderen: Mert Can »

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #1 : 12 Ekim 2021, 11:57:11 »
Ekim yapıldıktan sonraki ilk fotolarım ..

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #2 : 12 Ekim 2021, 12:00:52 »
İlk yıkama sonrası ..

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #3 : 12 Ekim 2021, 12:03:08 »
İlk yıkama sonrası

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #4 : 12 Ekim 2021, 12:04:18 »
Ekimin yapıldığı ilk gün

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #5 : 12 Ekim 2021, 12:10:28 »
Buda ekim yapılmadan önce ki açık alan . Fotoları çoklu olarak yollamıştım ama sanırım her iletide tek bir foto atılabiliyor . O yüzden bu şekilde yaptım kusura bakmayın

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 35920
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #6 : 12 Ekim 2021, 17:46:24 »
hayırlı olsun saç ekımın fehmi armani yi nasıl araştırıp karar verdin saç ektirmeye ?

açıklığın fazla ön çizgin fena değil ama bu yapılan sıklık senı pek memnun etmeye bılır 1 ekıme daha ıhtoyacın olacak gıbı
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #7 : 12 Ekim 2021, 17:52:23 »
Yıllık izindeydim çok bi araştırma fırsatım olmadı hocam . Ankara’da zaten çok fazla ekim yapan yer yok .2-3 yerle görüştüm Armaniyi tercih ettim . Sıklık derecesi kötü diyorsun yani hocam  :((

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 35920
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #8 : 12 Ekim 2021, 18:02:32 »
çok iyi değil diyorum kötü demedim  yanı çok kaliteli bir ekim değil araştırman gerekirdi neyse umarım güzel sonuç olur
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #9 : 12 Ekim 2021, 18:07:09 »
Teşekkürler hocam sağolun

Bal Porsuğu

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 418
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #10 : 12 Ekim 2021, 18:20:56 »
hayırlı olsun saç ekiminiz Ankara'da şahın çelik var keşke onu bır araştırsaydınız aynı fiyatlara
ekiminiz daha sık olabilirmiş ön çizgi fena değil ama sıklık bır ekım daha ihtiyacı doğuracak gibi

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #11 : 12 Ekim 2021, 18:30:40 »
Teşekkürler hocam yorumunuz için . Dediğim gibi çok fazla araştırma fırsatım olmadı , inşallah birdaha da ektirmeye ihtiyacım kalmaz ama kalırsa eğer tavsiyenizi dikkate alacağım ☺

Kerimm34

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 666
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #12 : 12 Ekim 2021, 19:20:29 »
fehmi arman saç ekimi merkezinde ekiminizi kimler yaptı acaba? biraz bilgi verebilirmisiniz.

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 kök saç ekimi
« Yanıtla #13 : 12 Ekim 2021, 19:40:10 »
Tolga bey sadece çizim ve kanal açma işlemini yaptı . Diğer işlemler hemşireler tarafından yapıldı hocam

Mert Can

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
Ynt: Fehmi Arman 3800 greft saç ekimi
« Yanıtla #14 : 18 Ekim 2021, 18:51:21 »
Merhaba beyler . Bugün saç ekimimin 10. Günündeyim . 3. Gün ilk yıkamam olmuştu ve 7 gündür hiç saçımı yıkamamıştım . Bugün ekim merkezine gittim ve yıkama gerçekleşti , tüm kabuklar döküldü . Ayrıca prp’de yaptırdım . Genel anlamda sizlerden gelen çok sık bir ekim olmamış görüşü biraz moralimi bozmuştu 😔 merkeze gittiğim de Tolga hocayla görüştüm ve çok başarılı bir ekim gerçekleştiğini bir olumsuzluk olmadığını , herhangibir olumsuzluk durumunda yaptığı ekimin arkasında duracağını belirtti . Bu çok hoşuma gitti .. şimdi yıkama sonrasını fotoğraflarımı sizinle paylaşmak istiyorum . İyi kötü yorum bildirirseniz çok sevinirim… 🙏🏻

 

Facebook Twitter Instagram