Gönderen Konu: Finasteride - seboreik dermatit  (Okunma sayısı 178 defa)

sunsickday

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Finasteride - seboreik dermatit
« : 05 Mayıs 2022, 17:32:09 »
Merhaba arkadaşlar bir süredir kafamda ve yüzümde seboreik dermatit sorunum vardı. 2 haftadır finasteride kullanıyorum, sanki seboreik dermatit problemim biraz daha arttı gibi geliyor. İnternette finasteride'in kafadaki pul pul kepek sorununu (seboreik dermatit aslında) arttırdığını gösteren 1-2 konu okudum.

Aslında seboreik dermatit milyonlarca nedenden kaynaklanabiliyor, biraz güneşe çıktım belki ondandır bilemiyorum.


Finasteride kullanan arkadaslar seboreik dermatitinize etkisi nasıl oldu? Olumlu ya da olumsuz

+ Seboreik dermatitten kurtulmak için varsa önerileriniz (beslenme dışında)

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 5982
Ynt: Finasteride - seboreik dermatit
« Yanıtla #1 : 05 Mayıs 2022, 17:36:18 »
 vichynin sampuanı iyi diyorlar seboya
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Xeth

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1111
Ynt: Finasteride - seboreik dermatit
« Yanıtla #2 : 05 Mayıs 2022, 20:16:47 »
fin genelde sd'yi azaltır, beslenmenin de katkısı büyük. yağlı şeyleri ve şekeri biraz azaltın. sebzeyi ve suyu artırırsanız fark görürsünüz
AlopexyT minoxidil (günde 8 fıs)
Finasterid 1.25 mg (her gün)
Yeşilçay (x1)
Loprox şampuan (haftada 2)
Nature's Supreme Mg 250mg (ara sıra)
Setirizin 5mg

Bıraktıklarım; minoxil, bioxinin minoxidil, balen kabak, xpecia

Tedavi sürecim;
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=23060.0

Levent Y?lmaz

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Finasteride - seboreik dermatit
« Yanıtla #3 : 05 Mayıs 2022, 23:11:25 »
Valla bendede vardı hemde aşırı derecede saç dökülmeyi bi kenara bırakmıştım bu daha fazla canımı sıkıyordu duş alıp dışarı çıktığımda arkadaşlarım kafanda bişey var çok kepek olmuş kabuk olmuş vs şeyler söylüyordu onu geçtim elimi kafama değdirsem saçım dökülüyordu birde sürekli vıcık vıcık kremsi bişey vardı saç derimde finasteride kullanınca şükür öyle bi derdim kalmadı kurtuldum bi nevi bidahada nüksetmedi boktan bi deri hastalığı beteri de vardır bunada şükür ama insanın canını sıkıyor

sunsickday

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Ynt: Finasteride - seboreik dermatit
« Yanıtla #4 : 05 Mayıs 2022, 23:54:21 »
Valla bendede vardı hemde aşırı derecede saç dökülmeyi bi kenara bırakmıştım bu daha fazla canımı sıkıyordu duş alıp dışarı çıktığımda arkadaşlarım kafanda bişey var çok kepek olmuş kabuk olmuş vs şeyler söylüyordu onu geçtim elimi kafama değdirsem saçım dökülüyordu birde sürekli vıcık vıcık kremsi bişey vardı saç derimde finasteride kullanınca şükür öyle bi derdim kalmadı kurtuldum bi nevi bidahada nüksetmedi boktan bi deri hastalığı beteri de vardır bunada şükür ama insanın canını sıkıyor


benim yüzümde de çıkıyor pul pul burun kenarımda vs. Saçımda da var. Yüzümde daha büyük sorun ama. Fin bende saç için geçirme etkisi yapmadı yapsa çok kıyak olacaktı..

 

Facebook Twitter Instagram