Gönderen Konu: Geceleri uyuyamıyorum  (Okunma sayısı 566 defa)

HTK

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 157
Geceleri uyuyamıyorum
« : 06 Haziran 2022, 17:22:25 »
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 1 aydır geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum. Uyuduğumda da en ufak şeyde uyanıyorum ve kalbim bazen otomatik tüfek gibi hızlı atıyor. Bu aralar çok yoğun anksiyete nöbetleri geçiriyorum. Nasıl desem evde duramıyorum ve kendimi dışarı atasım geliyor. Deli gibi dolaşıyorum bazen evin içinde. Biliyorum bunun yeri burası değil en kısa zamanda doktora görüneceğim ama belki benzer durumları yaşayanlar varsa tavsiyelerini almak isterim. Az biraz karşılıksız gönül ilişkisi ve gelecek kaygısı yüzünden depresyondayım. Kendimi tanıdığım kimseye de anlatmak istemiyorum o yüzden buraya yazıyorum. 
  • Ekim Tarihi: 23.08.2021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 4800
  • Medikal Tedavi Xpecia

muroreis

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 388
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #1 : 06 Haziran 2022, 17:30:21 »
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 1 aydır geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum. Uyuduğumda da en ufak şeyde uyanıyorum ve kalbim bazen otomatik tüfek gibi hızlı atıyor. Bu aralar çok yoğun anksiyete nöbetleri geçiriyorum. Nasıl desem evde duramıyorum ve kendimi dışarı atasım geliyor. Deli gibi dolaşıyorum bazen evin içinde. Biliyorum bunun yeri burası değil en kısa zamanda doktora görüneceğim ama belki benzer durumları yaşayanlar varsa tavsiyelerini almak isterim. Az biraz karşılıksız gönül ilişkisi ve gelecek kaygısı yüzünden depresyondayım. Kendimi tanıdığım kimseye de anlatmak istemiyorum o yüzden buraya yazıyorum.
Abi benzer şikayetler bende de var uyku sorunum yok ama cidden evin içinde duramıyorum kalbim bazen sebepsizce hızlanıyor gelecek kaygısı var 12 gün sonra üniversite sinavim var kafam artık dersleri almiyo başarılı olamicam haliyle gelecek kaygısı da var

Doktora da gitmek istemiyorum ailemin fikir yapısından dolayı , böyle bir sıkıntım olduğunu söylesem bu sefer diyecekler rızık Allah'tan gelir derslerine calissaydin , belki çalışmamak ile hata ettim ama okuma hevesi bırakmadılar bu ulkede , sanada şifalar dilerim abi
« Son Düzenleme: 06 Haziran 2022, 17:44:58 Gönderen: muroreis »
Her gün 1/4 proscar
Her gün 1 tablet D vitamini
Her gün 1 tablet xpecia
Haftada 1 kere ketonozol şampuan
Diğer günler Sebamed Bebek Şampuanı

DmitriAhmedov

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 319
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #2 : 07 Haziran 2022, 02:21:43 »
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 1 aydır geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum. Uyuduğumda da en ufak şeyde uyanıyorum ve kalbim bazen otomatik tüfek gibi hızlı atıyor. Bu aralar çok yoğun anksiyete nöbetleri geçiriyorum. Nasıl desem evde duramıyorum ve kendimi dışarı atasım geliyor. Deli gibi dolaşıyorum bazen evin içinde. Biliyorum bunun yeri burası değil en kısa zamanda doktora görüneceğim ama belki benzer durumları yaşayanlar varsa tavsiyelerini almak isterim. Az biraz karşılıksız gönül ilişkisi ve gelecek kaygısı yüzünden depresyondayım. Kendimi tanıdığım kimseye de anlatmak istemiyorum o yüzden buraya yazıyorum.
Ben bunu 5 yıldır yaşıyorum kardeşim bunun tek çözümü var uğraş baba uğraş olmazsa kafan dağılmıyor lakin gece uyuyamama mevzusunu hale çözemedim bende panik atakta var en ufak çarpıntı ya havaya sicraraim
  • Yaşınız 25

muroreis

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 388
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #3 : 07 Haziran 2022, 02:30:41 »
Ben bunu 5 yıldır yaşıyorum kardeşim bunun tek çözümü var uğraş baba uğraş olmazsa kafan dağılmıyor lakin gece uyuyamama mevzusunu hale çözemedim bende panik atakta var en ufak çarpıntı ya havaya sicraraim
Panik atakta da tek çare ilaç diye biliyorum ilaçlar da sadece uyusturuyo kafayı ve yan etkileri ile beraber geliyo , geçmiş olsun zor hastalık
Her gün 1/4 proscar
Her gün 1 tablet D vitamini
Her gün 1 tablet xpecia
Haftada 1 kere ketonozol şampuan
Diğer günler Sebamed Bebek Şampuanı

DmitriAhmedov

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 319
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #4 : 07 Haziran 2022, 02:55:21 »
Panik atakta da tek çare ilaç diye biliyorum ilaçlar da sadece uyusturuyo kafayı ve yan etkileri ile beraber geliyo , geçmiş olsun zor hastalık
Malesef onlarida kullanmıyorum sadece ölsem ne olur diyerek kendimi sakinleştiriyorum ölümden korkmuyorum ama yinede oluyor bazen çokta sıkıntı yaratmıyor sadece uykuları baltaliyor
  • Yaşınız 25

dinodin11

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2037
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #5 : 07 Haziran 2022, 15:44:37 »
Arkadaşlar merhaba. Yaklaşık 1 aydır geceleri doğru düzgün uyuyamıyorum. Uyuduğumda da en ufak şeyde uyanıyorum ve kalbim bazen otomatik tüfek gibi hızlı atıyor. Bu aralar çok yoğun anksiyete nöbetleri geçiriyorum. Nasıl desem evde duramıyorum ve kendimi dışarı atasım geliyor. Deli gibi dolaşıyorum bazen evin içinde. Biliyorum bunun yeri burası değil en kısa zamanda doktora görüneceğim ama belki benzer durumları yaşayanlar varsa tavsiyelerini almak isterim. Az biraz karşılıksız gönül ilişkisi ve gelecek kaygısı yüzünden depresyondayım. Kendimi tanıdığım kimseye de anlatmak istemiyorum o yüzden buraya yazıyorum.

Yatağına girmeden önce, 15 dakikalik spor yap. Ne kadar yorulursan, o kadar iyi. Hemen sonrasında yatağına gir. Dinlenmek isteyen kalbin seni mışıl mışıl Mışıl uyutur

DavyJones

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 644
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #6 : 07 Haziran 2022, 23:03:33 »
Ben de tipsizliği düşünmekten uyuyamıyordum psikiyatra gittim ilaç verdi mışıl mışıl uyuyorum 1.5 senedir.

dinodin11

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2037
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #7 : 12 Haziran 2022, 09:17:27 »
Ben de tipsizliği düşünmekten uyuyamıyordum psikiyatra gittim ilaç verdi mışıl mışıl uyuyorum 1.5 senedir.

Canım benim
Senin psikiyatriye gitmene gerek yok
Onların sana gelmesi gerekir. Olgun ılımlı ve ne yaptığını iyi bilen birisin.
Sabahları, dışarda, temiz bir havada içeceğin bir bardak ballı çay, seni dünyanın en mutlu erkeği yapabilir

Parabellum

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1335
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #8 : 13 Haziran 2022, 23:44:00 »
Bende uyuyamıyorum geceleri sana tavsiyem zestat kullan 15 mg çeyrek alsan yeterli her gün eczacı tavsiye etti antidepresan ama öyle ağır ilaç değil uyku getiriyor hepsini almayacaksin çeyrek ben 5 .6 yıldır kullanırım

Kelonardo Di Caprio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 33
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #9 : 07 Temmuz 2022, 17:53:20 »
Onun sebebi pişmanlık kızla konusmadın büyük heralde acaba onun da bana karşı içinde bir his var mı? Konuşmama pişmanlığı 😀:)
  • Yaşınız 25
  • Medikal Tedavi finas, xpecia

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1698
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #10 : 08 Temmuz 2022, 13:56:17 »
Yatmadan 1 saat önce insomin alınabilir. Hafif bir uyku ilacıdır, reçetesiz. Bana 1 tablet yetmiyor, 2 tane alınca güzel iş görüyor.

Veya düzenli çinko+magnezyum desteği de uyku kalitesini arttırıyor.

Edgar X

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 312
Ynt: Geceleri uyuyamıyorum
« Yanıtla #11 : 08 Temmuz 2022, 23:31:49 »
Benim favorim dideral 40 mg .Bunu bana psikolog yazdı ,ikiye bölüp günde 1 tane atıyordum.Geçmişte bir iki sene kadar kalp çarpıntısı şeklinde ara ara panik atak geçiriyordum .dideral kullanmaya başladıktan sonra çarpıntıdan eser kalmadı .stres hormonlerını bloke ederek çalışıyor ve etkili olduğu süre boyunca heyecanlanmanız bile imkansız yalnız tavsiye olarak algılanmasın bunu  bir doktorun reçete etmesi daha doğru olur .zaten sürekli kullanılan bir şey değil bir kaç ay süreyle panik atakları durdurup böylelikle  bir şeyleri unutmak için zaman kazanmak amaç.

 

Facebook Twitter Instagram