Gönderen Konu: 08.06.2022 İZMİR MEDİCAL HAİR SİBEL ULUSAN EKİBİ SAÇ EKİMİ  (Okunma sayısı 2044 defa)

nonsense

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Arkadaşlar herkese merhaba. Bugün Sibel Hanım'ın ekibine saç ekimi yaptıracağım. 3 paket vardı ben ekibinin olduğu paketi seçtim. Kendisi çizgiyi çekecek ancak ara ara da kontrole geleceğini söyledi. Açıkçası bariz bir kellik problemim yoktu ama rahatsız da ediyordu  dökülme. Ben de çok fazla uzatmadım kendisi ile 2-3 gün telefonda görüştük bugün de ektireceğim nasipse. Süreci 210 güne kadar 1.gün 3.gün ilk yıkama 10.gün 20.gün şeklinde belli aralıklarla paylaşacağım ki herkesin kafasında bir fikir oluşsun görüyorum ki İzmir'li arkadaş çok var hem burada hem facebookta. Ekimden önce çekilecek fotoğrafları ve ekim sonrası halini gece paylaşacağım ben siteye yeni kayıt oldum konuyu  açayım hazır olsun istedim.

Slayer91

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 502
  • Saç ekimi sonuçları
Hay çok yaşa hocam İzmirli ve İzmire yakın,daha da önemlisi bütçesi o pakete daha uygun çok insan var ama ekipten ve Merkezin yaklaşımından emin olamıyor kimse.Ekim-greft alma-kanal işlemini kimlerin yaptığını,ekip hakkında biraz daha detaylı bilgiyi,genel olarak gözüne çarpan olumlu,olumsuz şeyleri paylaşırsan çok yardımcı olursun bize,hakkında hayırlısı olsun.
  • Yaşınız 31

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 39701
  • saç ekimi sonuçları
Hayırlı olsun kardeşim bekliyoruz ekimini
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Tolgax1288

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ekibin fiyatı nedir hocam ve memnun musunuz bekliyoruz

Zeppelini

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
hayırlı olsun  merakla bekliyorum

baldman

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 465
hayırlı olsun takipteyiz hocam.

nonsense

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Arkadaşlar selamlar. Ekimim bugün yapıldı. Süreç ve ekim hakkında kısa bilgi yazacağım soruları olan varsa cevaplayayım.
Öncelikle sabah 7.30 da oradaydım kayıt ardından traş yapıldı ve anestezi uygulaması için beklemeye başladım. Bu arada kan testi için de 500 tl vermek zorunda kaldım bunun sebebi de randevuyu dün öğlen aldım bugün saç ektirdim vakit olmadı ama siz mutlaka yaptırın boşuna para vermeyin özelde. Öncelikle şunu söyleyeyim anestezi dayanılmaz bir acı değil ama gerçekten hafif bir acı da değil arkadaşlar yani bunu bilerek gidin. Anestezi sonrası greft alımı yapıldı toplamda 4289 greft ekim yapıldı bu arada. Greftler alındıktan sonra Sibel Hanım gelip çizgi çekti ve kanal açıldı daha sonra ekim yapıldı. 2 hemşire yaptı tüm bunları ve süreç toplamda 14 saat sürdü çıktığımda akşam 21.20 idi. Ben çok fazla araştırma yaptım dersem yalan olur İzmir de istiyordum Sibel Ulusan'ın adına güvenerek hemşireleri kötü değildir diye düşünerek ektirdim. Olumlu görüşlerim: Göz boyama için gereksiz samimiyet rolleri yoktu kimsenin ve ekip olarak bahsedilen iki hemşireden biri Sibel hanımın 10 yıllık hemşiresiymiş bu bilgi beni rahatlatmıştı. Bir de sağolsun greft alımında iğne yapacak olduğunda hep bilgi verdi yakabilir,acıtmaz gibi. Olumsuz izlenim: İzlenim olarak net olumsuz bir şey var diyemem sadece 2 problemim var gibi geldi eve geldiğimde. Sibel Hanım'ın çektiği bir çizgi vardı ondan yukarıda yapmışlar gibi, bir de ben bandaj istemedim donörün çabuk kuruması için ama verdikleri yastığa yattığımda doğal olarak donör bölgemdeki kabuk olmak için oluşmaya başlayan sıvı yastığa yapışıyor yatamıyorum. Bunun  haricinde fotoları paylaşıyorum önceki halini de atacağım.

nonsense

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Bunlar da öncesi

Zeppelini

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
Haydi bakalım geçmiş olsun.  Senin yerine sevindim 

nonsense

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
EK olarak da tavkive için: BİOTİN VE PROSCAR önerdiler ikisine de yarın başlayacağım eğer aksilik olmazsa da pazartesi günü ilk yıkama var arkadaşlar

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 39701
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: 08.06.2022 İZMİR MEDİCAL HAİR SİBEL ULUSAN EKİBİ SAÇ EKİMİ
« Yanıtla #10 : 09 Haziran 2022, 15:15:44 »
Saç dökülme tipine  göre saç ekimin gayet güzel planlanmış görünüyor maşallah ön çizgin güzel ekim sıklığıda tatmin edici görünüyor kendi saçlarını korumak ve çıkışları desteklemek için medikal ürünlerde araştır kullan bence hayırlı olsun inşallah harika bir sonuç olur
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

SOMALI35

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 184
Ynt: 08.06.2022 İZMİR MEDİCAL HAİR SİBEL ULUSAN EKİBİ SAÇ EKİMİ
« Yanıtla #11 : 09 Haziran 2022, 16:34:03 »
Saç dökülme tipine  göre saç ekimin gayet güzel planlanmış görünüyor maşallah ön çizgin güzel ekim sıklığıda tatmin edici görünüyor kendi saçlarını korumak ve çıkışları desteklemek için medikal ürünlerde araştır kullan bence hayırlı olsun inşallah harika bir sonuç olur
+1
  • Ekim Tarihi: 22.042021
  • Ekim Merkezi ismi Medeks
  • Greft Miktarı 4400
  • Yaşınız 44

Slayer91

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 502
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: 08.06.2022 İZMİR MEDİCAL HAİR SİBEL ULUSAN EKİBİ SAÇ EKİMİ
« Yanıtla #12 : 09 Haziran 2022, 18:55:19 »
Hayırlı olsun,ekim-greft sayısı açıklığa göre çok sık görünüyor,zaten kendi saçlarınız epey var,çıkışlar iyi oranda olursa çok sık bi sonuç bekliyor sizi,umarım öyle olur.Ekim yapan kişiler kimdi hatırlıyor musunuz? Ve sibel hoca ne kadar aktif rol oynadı ekimde?
  • Yaşınız 31

nonsense

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: 08.06.2022 İZMİR MEDİCAL HAİR SİBEL ULUSAN EKİBİ SAÇ EKİMİ
« Yanıtla #13 : 09 Haziran 2022, 22:36:34 »
Hayırlı olsun,ekim-greft sayısı açıklığa göre çok sık görünüyor,zaten kendi saçlarınız epey var,çıkışlar iyi oranda olursa çok sık bi sonuç bekliyor sizi,umarım öyle olur.Ekim yapan kişiler kimdi hatırlıyor musunuz? Ve sibel hoca ne kadar aktif rol oynadı ekimde?

Hocam ekim yapan kişiler hemşireydi. Dediğim gibi biri eski bir hemşiresiymiş Sibel Hanım'ın diğeri ile ilgili çok bilgi sahibi değilim o öğleden sonra geldi. Sibel hoca ekimin çizim hariç hiçbir aşamasında rol almadı aktif olarak ama zaten pakette de bu vardı açıkçası. 14 saatte toplam 45 dakika durmuştur onun  zaten 30-35 dakikası çizimdi. Bir de ben açıkçası şu an olumlu ya da olumsuz bir yorum yapmayı doğru bulmuyorum 6.aya kadar bekleyeceğim eğer durum olumsuz olursa ya da olumlu olursa ona göre bir yol çizmeyi düşünüyorum çünkü gerçekten izmirli çok kişi var ve şimdiden kararlarını etkilemek istemem. Ama bu süreçte herkesin tavsiyesine açığım sonuçta deneyim deneyimdir

Ibrhmarn

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 114
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: 08.06.2022 İZMİR MEDİCAL HAİR SİBEL ULUSAN EKİBİ SAÇ EKİMİ
« Yanıtla #14 : 10 Haziran 2022, 05:13:51 »
Ekiminiz hayirli olsun. Umarim gonlunuzce olur takipteyim 👍
  • Ekim Tarihi: 24.03.2022
  • Ekim Merkezi ismi MedicalHair Dr. Sibel Ulusan
  • Greft Miktarı 5274
  • Yaşınız 29
  • Medikal Tedavi Proscar 1/4, Solgar Biotin 5000 mg

 

Facebook Twitter Instagram