Gönderen Konu: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil  (Okunma sayısı 566 defa)

pamira

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 179
Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« : 27 Haziran 2022, 20:54:28 »
1 ay rogaine ya da kirkland kopuk formunda minoxidil kullanmayi dusunuyorum. Fazlasi olan var mi yardimci olabilecek ya da satabilecek ?

pamira

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 179
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #1 : 28 Haziran 2022, 20:41:29 »
Yok mu kullanan bu marka minox kopuk halinde. Nerden temin ediyosunuz guvenilir sekilde yardimci olabilecek var mi ?

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1698
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #2 : 28 Haziran 2022, 21:36:08 »
Yok mu kullanan bu marka minox kopuk halinde. Nerden temin ediyosunuz guvenilir sekilde yardimci olabilecek var mi ?

Hocam ben baya uzun süreler kullandım ama hep eşe dosta yurtdışından getirtmiştim. Yurtiçindeki satıcılardan hiç almadım.

Sizin 1 ay denele sebebiniz ne? Köpük formu test etmek mi? Eğer ilk defa minoxa başlıyorsanız bu öyle i1-2 ay kullan sonra ara ver gibi bir ğrün değildir. Sürekli kullanım ister.

pamira

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 179
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #3 : 28 Haziran 2022, 22:56:45 »
Asmed cikislara destek olmasi adina 1 ay kullanin sonra birakin diyor. Ama devamli da kullanabilirsiniz diyor. Asla devamli kullanmam. Sadece 1 ay kullanim dusunuyorum. Zaten 2 yildir her gun 1/4 fin kullaniyorum. Bi de haftada 2 gun dutasteride baslamayi dusunuyorum. O yuzden minox falan asla dusunmuyorum surekli kullanim.

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1698
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #4 : 29 Haziran 2022, 16:53:27 »
Asmed cikislara destek olmasi adina 1 ay kullanin sonra birakin diyor. Ama devamli da kullanabilirsiniz diyor. Asla devamli kullanmam. Sadece 1 ay kullanim dusunuyorum. Zaten 2 yildir her gun 1/4 fin kullaniyorum. Bi de haftada 2 gun dutasteride baslamayi dusunuyorum. O yuzden minox falan asla dusunmuyorum surekli kullanim.

Hocam eğer kullanacaksanız madem 1 aylık birşey yurtdışından online veya varsa tanıdık alsın göndersin. Muhtelif e ticaret sitelerinde gördüm fakat güvenemedim açıkcası.

pamira

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 179
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #5 : 29 Haziran 2022, 17:09:39 »
ben de guvenemiyorum. amazondan alsam mi ona bakiyorum su an

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1698
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #6 : 30 Haziran 2022, 14:45:13 »
Hocam alın bence, gümrükle falan belki ucuza gelmeyebilir ama daha garanti olur diye düşünüyorum. Ben Asmed in sadece 1 ay kulln bırak tavsiyesini çok oturtamadım kafamda. Vardır heralde bi bildikleri

m1511

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 28
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #7 : 28 Temmuz 2022, 09:27:46 »
ben de guvenemiyorum. amazondan alsam mi ona bakiyorum su an
asmed bana da minoxidil tavsiye etti. ben de köpük kullanmayı düşünüyorum.
siz nasıl temin ettiniz acaba?

ekim_isterem

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #8 : 28 Temmuz 2022, 10:53:10 »
bu ürünler neden ülkemizde satılmıyor acaba?

Requiemm

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 263
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #9 : 02 Ağustos 2022, 22:50:34 »
Yok mu kullanan bu marka minox kopuk halinde. Nerden temin ediyosunuz guvenilir sekilde yardimci olabilecek var mi ?

avrupada  aynısı  regain foam olarak gecıyor.. varsa tanıdık avrupadan da getırebılırsın.. Rogain - Regain aynı içerikte bıldıgım kadarıyla tamamen

Requiemm

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 263
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #10 : 02 Ağustos 2022, 22:51:33 »
bu ürünler neden ülkemizde satılmıyor acaba?

.

pamira

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 179
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #11 : 07 Ağustos 2022, 10:23:33 »
asmed bana da minoxidil tavsiye etti. ben de köpük kullanmayı düşünüyorum.
siz nasıl temin ettiniz acaba?

amazon yetkilisiyle gorustum (amazon tr degil direkt amazon us) rogaine foam gumrukte takilmaz dedi. Asmedle yarin gorusucem hala al 1 ay kullan derlerse alcam bakalim haber veririm

slade23

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1452
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #12 : 07 Ağustos 2022, 10:41:34 »
amazon yetkilisiyle gorustum (amazon tr degil direkt amazon us) rogaine foam gumrukte takilmaz dedi. Asmedle yarin gorusucem hala al 1 ay kullan derlerse alcam bakalim haber veririm

Çok güzel bir bilgi kardeşim Allah razı olsun kirkland solüsyonla bir deneme atayım ben de :)
yaş:35
avodart&minox&xpecia

UYARI!! Tabip ya da uzman değilim. Paylaşımlarım kendi araştırma ve tecrübelerime dayanıyor baz almadan önce kendiniz araştırıp tecrübe ediniz!!!

tedavim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=21990.0

m1511

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 28
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #13 : 10 Ağustos 2022, 14:08:38 »
amazon yetkilisiyle gorustum (amazon tr degil direkt amazon us) rogaine foam gumrukte takilmaz dedi. Asmedle yarin gorusucem hala al 1 ay kullan derlerse alcam bakalim haber veririm
Teşekkür ederim pamira.

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 3975
Ynt: Rogaine & Kirkland Kopuk Minoxidil
« Yanıtla #14 : 10 Ağustos 2022, 15:27:03 »
amazon yetkilisiyle gorustum (amazon tr degil direkt amazon us) rogaine foam gumrukte takilmaz dedi. Asmedle yarin gorusucem hala al 1 ay kullan derlerse alcam bakalim haber veririm

Hocam bence artık almayın çok artısı olmaz sizin beklentinizle ilgili. Boşuna paranıza yazık olur. Devamlı kullanmak gerekir bu ürünü emeğinize, çabanıza ve zamanınıza yazık. Bunu kullanacağınıza Asmed'e rica edin prp yapsın size de.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

 

Facebook Twitter Instagram