Gönderen Konu: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu  (Okunma sayısı 1445 defa)

galaksi89

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 3
  • Saç ekimi sonuçları
Slm beyler. 3 yıl sonra foruma üyelikle(ara sıra misafir bakıyorum) geri döndüm
Konuya nasıl başlayacagım tam bilmiyorum. Kısaca bahsetmek gerekirse zamanında genetik saç dökülmesi problemim olduğunu kabullenemiyordum ve reddediyordum
O yüzden şimdi size vereceğim linkteki gibi bir konu açtım 2019 yılında. Finasterid korkutucuları yüzünden bu ilaca eskiden hep mesafeliydim ve sevmiyordum eskiden
Bu yüzden dolayı size vereceğim linkte bir sürü gereksiz şeyler kullandım zamanında. linki vereyim
Not : Bu arada Before fotolar linkte. Linkler ölmemiş duruyor. Beforeleri aşağıdaki linkten bakacaksınız, yenilerini ise buraya koyacağım
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=8256.0

Şimdi günümüze dönellim. Son zamanlarda bazı keratalar çoğalmış forumda gördüğüm kadarıyla. Kim bu hınzırlar
Finasterid kullanmıyorlar ama durmadan Finasterid yan etkilerinden bahsedip, ilacı kullanmadıkları halde işsiz biçimde milleti korkutuyorlar
Birisi yazmış hatta ben gençleri düşünüyom yeaavv diyor. Ah tatlım iyilik meleği maşallah. Umarım tüm yan etkisi olan bütün ilaçlar içinde böyledir :) Her ilaçta herkesi bilgilendiriyordur ve bu finasteridle sınırlı değildir umarım seni şeker şey =)

Haziran 2020 yılında başladım Fin'e. Proscar 1/5 kullanıyorum şu an. Yukarda verdiğim linkte en son mesajı Temmuz 2019'da atmışım
Temmuz 2019'dan 11 ay sonra dayanamayıp Fin'e başladım. İlaca başlarken psikolojimi düzelttim ve kendi kendime bu ilacın yan etki olasılığın 100'de bilmem kaç, çok çok düşük olduğunu kendime ikna ettim. Yani benim düşüncem bu yönde
Tahmin ettiğim üzere de korktuğum bir yan etki olmadı. Yan etki gördüm mü onu da bilmiyorum. Görseydim hissederdim sanırım

Şimdi bu konuyu açınca yine 2-3 yıl ortadan kaybolacağım beyler. Sadece arada misafir olarak uzaktan izlerim sizi. Konuya 1 cevap daha atmayacağım bu süreçte
Ömrümüz olursa inşallah 2-3 yıl sonra sizi yine güncel fotolarla bilgilendirebilirim :)
Bu yüzden sizlerden gelecek tahmini soruları şimdiden cevaplayacağım

İlacı ne kadar süredir kullanıyorsun : Şu an için 2 sene 1 ay
Yan etki gördün mü: Sanmıyorum
Kan testi yaptırdın mı : Hayır yaptırmadım. Bununla ilgili bu üyelikte 1. mesajımda duruyor konu açtım ama cevap yazmadınız...
İlacı bırakma düşüncen var mı : Hayır yok. İlacı bırakayım da tekrar saçlarım oluk oluk dökülsün mü!
Saç dökülmen ne durumda : Çok çok az
Minoxil vs herhangi bir sprey kullanıyor musun : Hayır kullanmıyorum ve kullanmayacağım da
Kuş ne durumda : Kanka yani kuş bülbül gibi ötüyor yani

Bu arada d3 seviyem düşük ve d3 takviyesi alacağım. Uzun zamandır düzenli olarak uzun biçimde vitamin kullanmadım. Çok aksattım
Belki bu takviyelerden sonra saçta biraz daha kıpıldanma olur belki kimbilir :D

Fotolar pencere önü gün ışında. Bazı keratalar gibi ters ışık koymayıp saçı en ince ayrıntısına kadar göreceksiniz
Lakin saçları iyi tarayamıyorum. İyi fön yapamıyorum. Bu yüzden waxtan sonra saçlar biraz fazla yapışmış olabilir fotolarda. Hedefim saçları daha uzatıp Justin Timberlake modeli yapmak
Bu arada önden fotoda, ön çizgide simetri bozukluğu görebilirsiniz. Ha işte o saçkıran ve düzelmedi, seneler geçti üstünden

Ayrıca şakak değil ama temple bölgemin biraz fazla açık olduğunun ben de farkındayım. Neyseki 2011'den beri orda da pek bir değişiklik olmadı

Ayrıca sorum. Param olsaydı eğer bu saça ekim yaptırabilirmiyim sizce?
Yani ekim şansım olsaydı bu saça sizce herhangi bir ekim olurmuydu, yorumunuz nedir bu soru önemli benim için?

Şimdi son mesajımı atmadan önce Doktor uyarısı ve Finasterid dansını yapacağız

---------İlacı kullanacaksınız doktor kontrolünde kullanmanızı tavsiye ederim. Düzenli test yaptırmanızı öneririm--------

Ve bazı keratalara hitaben son Finasterid dansını yapıyoruz. Oooooooooo
Finasterid!
Finasterid!
Finasterid!
-----------------------------------------------------------------









Görüşmek üzere...
« Son Düzenleme: 26 Temmuz 2022, 15:36:55 Gönderen: galaksi89 »

ber134

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 127
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #1 : 26 Temmuz 2022, 16:38:28 »
"Şimdi günümüze dönellim. Son zamanlarda bazı keratalar çoğalmış forumda gördüğüm kadarıyla. Kim bu hınzırlar
Finasterid kullanmıyorlar ama durmadan Finasterid yan etkilerinden bahsedip, ilacı kullanmadıkları halde işsiz biçimde milleti korkutuyorlar
Birisi yazmış hatta ben gençleri düşünüyom yeaavv diyor. Ah tatlım iyilik meleği maşallah. Umarım tüm yan etkisi olan bütün ilaçlar içinde böyledir :) Her ilaçta herkesi bilgilendiriyordur ve bu finasteridle sınırlı değildir umarım seni şeker şey =)"

Burada bahsettiğin kişi yüksek ihtimalle benim. Senin gibilerle uğraşmayı çoktan bıraktım fakat senin gibi bir okuduğunu anlamazın suratına tekrar tekrar vuracağım.
BİZ NE KULLANANA Bİ ŞEY DEDİK, NE DE KULLANMAK İSTEYENE, DİKKAT EDİN SİZ DE ZATEN BU YANETKİLERDE YAZAN HERHANGİ BİR SIKINTI DAHA İLACI KULLANMADIĞINIZ HALDE VARSA, BU İLAÇ DAHA BETER EDEBİLİR. TESTLERİNİZİ YAPTIRIN, SONRA BURADA NE KENDİNİZİ NE DE İNSANLARI ÜZMEYİN. dedik.

Ayrıca şeker şey falan, bi test yaptır sen.

  • Yaşınız 25

ALONE45

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 417
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #2 : 26 Temmuz 2022, 21:46:28 »
Dutasteridi 3 yıldır araştırıyorum en sonunda başladım kullanalı 2 ay olmak üzere 0 yan etki herhangi bir yan etki yok ilacı dozunda ve istikrarlı kullandığınız zaman faydasını görürsünüz zararı olmaz istikrar çok önemli çünkü okuduğum makalelerden çıkardığım sonuca göre ani DHT dalgalanmaları libidioda değişiklik, erektil disfonksiyon ve ejekülasyona sebebiyet veriyor dolayısıyla finasterid ve dutasterid kullanan veya kullanacak olan abilerim ve kardeşlerim ilacınızı istikrarlı bir şekilde kullanmaya özen gösterin ve ilacınızı kullanmayı aksatmayın Allah nasip ettikçe finasterid ve dutasterid sizi en ileri seviyelere taşıyacaktır ve internetteki bilinçsizce yorumlara kanmayalım lütfen okuyalım araştıralım öğrenelim öğretelim.
YAŞ:23

GÜNLÜK 0.5 MG Avodart Dutasterid
GÜNLÜK 2 AGA E TABLET
GÜNLÜK 2 ADET 40MG ROACCUTANE (AKNETRENT)

BİZ BU İŞE GÖNLÜMÜZÜ VERDİK KARDEŞ.

optimist1388

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 86
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #3 : 26 Temmuz 2022, 21:48:04 »
Slm beyler. 3 yıl sonra foruma üyelikle(ara sıra misafir bakıyorum) geri döndüm
Konuya nasıl başlayacagım tam bilmiyorum. Kısaca bahsetmek gerekirse zamanında genetik saç dökülmesi problemim olduğunu kabullenemiyordum ve reddediyordum
O yüzden şimdi size vereceğim linkteki gibi bir konu açtım 2019 yılında. Finasterid korkutucuları yüzünden bu ilaca eskiden hep mesafeliydim ve sevmiyordum eskiden
Bu yüzden dolayı size vereceğim linkte bir sürü gereksiz şeyler kullandım zamanında. linki vereyim
Not : Bu arada Before fotolar linkte. Linkler ölmemiş duruyor. Beforeleri aşağıdaki linkten bakacaksınız, yenilerini ise buraya koyacağım
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=8256.0

Şimdi günümüze dönellim. Son zamanlarda bazı keratalar çoğalmış forumda gördüğüm kadarıyla. Kim bu hınzırlar
Finasterid kullanmıyorlar ama durmadan Finasterid yan etkilerinden bahsedip, ilacı kullanmadıkları halde işsiz biçimde milleti korkutuyorlar
Birisi yazmış hatta ben gençleri düşünüyom yeaavv diyor. Ah tatlım iyilik meleği maşallah. Umarım tüm yan etkisi olan bütün ilaçlar içinde böyledir :) Her ilaçta herkesi bilgilendiriyordur ve bu finasteridle sınırlı değildir umarım seni şeker şey =)

Haziran 2020 yılında başladım Fin'e. Proscar 1/5 kullanıyorum şu an. Yukarda verdiğim linkte en son mesajı Temmuz 2019'da atmışım
Temmuz 2019'dan 11 ay sonra dayanamayıp Fin'e başladım. İlaca başlarken psikolojimi düzelttim ve kendi kendime bu ilacın yan etki olasılığın 100'de bilmem kaç, çok çok düşük olduğunu kendime ikna ettim. Yani benim düşüncem bu yönde
Tahmin ettiğim üzere de korktuğum bir yan etki olmadı. Yan etki gördüm mü onu da bilmiyorum. Görseydim hissederdim sanırım

Şimdi bu konuyu açınca yine 2-3 yıl ortadan kaybolacağım beyler. Sadece arada misafir olarak uzaktan izlerim sizi. Konuya 1 cevap daha atmayacağım bu süreçte
Ömrümüz olursa inşallah 2-3 yıl sonra sizi yine güncel fotolarla bilgilendirebilirim :)
Bu yüzden sizlerden gelecek tahmini soruları şimdiden cevaplayacağım

İlacı ne kadar süredir kullanıyorsun : Şu an için 2 sene 1 ay
Yan etki gördün mü: Sanmıyorum
Kan testi yaptırdın mı : Hayır yaptırmadım. Bununla ilgili bu üyelikte 1. mesajımda duruyor konu açtım ama cevap yazmadınız...
İlacı bırakma düşüncen var mı : Hayır yok. İlacı bırakayım da tekrar saçlarım oluk oluk dökülsün mü!
Saç dökülmen ne durumda : Çok çok az
Minoxil vs herhangi bir sprey kullanıyor musun : Hayır kullanmıyorum ve kullanmayacağım da
Kuş ne durumda : Kanka yani kuş bülbül gibi ötüyor yani

Bu arada d3 seviyem düşük ve d3 takviyesi alacağım. Uzun zamandır düzenli olarak uzun biçimde vitamin kullanmadım. Çok aksattım
Belki bu takviyelerden sonra saçta biraz daha kıpıldanma olur belki kimbilir :D

Fotolar pencere önü gün ışında. Bazı keratalar gibi ters ışık koymayıp saçı en ince ayrıntısına kadar göreceksiniz
Lakin saçları iyi tarayamıyorum. İyi fön yapamıyorum. Bu yüzden waxtan sonra saçlar biraz fazla yapışmış olabilir fotolarda. Hedefim saçları daha uzatıp Justin Timberlake modeli yapmak
Bu arada önden fotoda, ön çizgide simetri bozukluğu görebilirsiniz. Ha işte o saçkıran ve düzelmedi, seneler geçti üstünden

Ayrıca şakak değil ama temple bölgemin biraz fazla açık olduğunun ben de farkındayım. Neyseki 2011'den beri orda da pek bir değişiklik olmadı

Ayrıca sorum. Param olsaydı eğer bu saça ekim yaptırabilirmiyim sizce?
Yani ekim şansım olsaydı bu saça sizce herhangi bir ekim olurmuydu, yorumunuz nedir bu soru önemli benim için?

Şimdi son mesajımı atmadan önce Doktor uyarısı ve Finasterid dansını yapacağız

---------İlacı kullanacaksınız doktor kontrolünde kullanmanızı tavsiye ederim. Düzenli test yaptırmanızı öneririm--------

Ve bazı keratalara hitaben son Finasterid dansını yapıyoruz. Oooooooooo
Finasterid!
Finasterid!
Finasterid!
-----------------------------------------------------------------









Görüşmek üzere...

Amma boş konusmussun sana yan etki yapmadi diye kimseye yan etki yapmayacak anlamına mı geliyor nesin sen otoritemi. Bende iki ay kullandım  ereksiyonda ve kas yapımda ciddi negatiflikler yasadım. Seni düşündüğüm falan da yok kendi adıma konuşayım burada herkez tecrubelerini paylaşır saçında da iki yıla göre aman aman harika sonuçlar  göremedim. Her koyun kendi bacağından asilir.

ALONE45

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 417
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #4 : 26 Temmuz 2022, 21:49:40 »
Bu arada konunuzu detaylı inceledim saçlar gerçekten güzel toparlamış finasterid kullandıysanız.
YAŞ:23

GÜNLÜK 0.5 MG Avodart Dutasterid
GÜNLÜK 2 AGA E TABLET
GÜNLÜK 2 ADET 40MG ROACCUTANE (AKNETRENT)

BİZ BU İŞE GÖNLÜMÜZÜ VERDİK KARDEŞ.

jamesblond

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 195
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #5 : 27 Temmuz 2022, 05:47:22 »
Slm beyler. 3 yıl sonra foruma üyelikle(ara sıra misafir bakıyorum) geri döndüm
Konuya nasıl başlayacagım tam bilmiyorum. Kısaca bahsetmek gerekirse zamanında genetik saç dökülmesi problemim olduğunu kabullenemiyordum ve reddediyordum
O yüzden şimdi size vereceğim linkteki gibi bir konu açtım 2019 yılında. Finasterid korkutucuları yüzünden bu ilaca eskiden hep mesafeliydim ve sevmiyordum eskiden
Bu yüzden dolayı size vereceğim linkte bir sürü gereksiz şeyler kullandım zamanında. linki vereyim
Not : Bu arada Before fotolar linkte. Linkler ölmemiş duruyor. Beforeleri aşağıdaki linkten bakacaksınız, yenilerini ise buraya koyacağım
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=8256.0

Şimdi günümüze dönellim. Son zamanlarda bazı keratalar çoğalmış forumda gördüğüm kadarıyla. Kim bu hınzırlar
Finasterid kullanmıyorlar ama durmadan Finasterid yan etkilerinden bahsedip, ilacı kullanmadıkları halde işsiz biçimde milleti korkutuyorlar
Birisi yazmış hatta ben gençleri düşünüyom yeaavv diyor. Ah tatlım iyilik meleği maşallah. Umarım tüm yan etkisi olan bütün ilaçlar içinde böyledir :) Her ilaçta herkesi bilgilendiriyordur ve bu finasteridle sınırlı değildir umarım seni şeker şey =)

Haziran 2020 yılında başladım Fin'e. Proscar 1/5 kullanıyorum şu an. Yukarda verdiğim linkte en son mesajı Temmuz 2019'da atmışım
Temmuz 2019'dan 11 ay sonra dayanamayıp Fin'e başladım. İlaca başlarken psikolojimi düzelttim ve kendi kendime bu ilacın yan etki olasılığın 100'de bilmem kaç, çok çok düşük olduğunu kendime ikna ettim. Yani benim düşüncem bu yönde
Tahmin ettiğim üzere de korktuğum bir yan etki olmadı. Yan etki gördüm mü onu da bilmiyorum. Görseydim hissederdim sanırım

Şimdi bu konuyu açınca yine 2-3 yıl ortadan kaybolacağım beyler. Sadece arada misafir olarak uzaktan izlerim sizi. Konuya 1 cevap daha atmayacağım bu süreçte
Ömrümüz olursa inşallah 2-3 yıl sonra sizi yine güncel fotolarla bilgilendirebilirim :)
Bu yüzden sizlerden gelecek tahmini soruları şimdiden cevaplayacağım

İlacı ne kadar süredir kullanıyorsun : Şu an için 2 sene 1 ay
Yan etki gördün mü: Sanmıyorum
Kan testi yaptırdın mı : Hayır yaptırmadım. Bununla ilgili bu üyelikte 1. mesajımda duruyor konu açtım ama cevap yazmadınız...
İlacı bırakma düşüncen var mı : Hayır yok. İlacı bırakayım da tekrar saçlarım oluk oluk dökülsün mü!
Saç dökülmen ne durumda : Çok çok az
Minoxil vs herhangi bir sprey kullanıyor musun : Hayır kullanmıyorum ve kullanmayacağım da
Kuş ne durumda : Kanka yani kuş bülbül gibi ötüyor yani

Bu arada d3 seviyem düşük ve d3 takviyesi alacağım. Uzun zamandır düzenli olarak uzun biçimde vitamin kullanmadım. Çok aksattım
Belki bu takviyelerden sonra saçta biraz daha kıpıldanma olur belki kimbilir :D

Fotolar pencere önü gün ışında. Bazı keratalar gibi ters ışık koymayıp saçı en ince ayrıntısına kadar göreceksiniz
Lakin saçları iyi tarayamıyorum. İyi fön yapamıyorum. Bu yüzden waxtan sonra saçlar biraz fazla yapışmış olabilir fotolarda. Hedefim saçları daha uzatıp Justin Timberlake modeli yapmak
Bu arada önden fotoda, ön çizgide simetri bozukluğu görebilirsiniz. Ha işte o saçkıran ve düzelmedi, seneler geçti üstünden

Ayrıca şakak değil ama temple bölgemin biraz fazla açık olduğunun ben de farkındayım. Neyseki 2011'den beri orda da pek bir değişiklik olmadı

Ayrıca sorum. Param olsaydı eğer bu saça ekim yaptırabilirmiyim sizce?
Yani ekim şansım olsaydı bu saça sizce herhangi bir ekim olurmuydu, yorumunuz nedir bu soru önemli benim için?

Şimdi son mesajımı atmadan önce Doktor uyarısı ve Finasterid dansını yapacağız

---------İlacı kullanacaksınız doktor kontrolünde kullanmanızı tavsiye ederim. Düzenli test yaptırmanızı öneririm--------

Ve bazı keratalara hitaben son Finasterid dansını yapıyoruz. Oooooooooo
Finasterid!
Finasterid!
Finasterid!
-----------------------------------------------------------------









Görüşmek üzere...
Tebrik ederimm

Spencer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1247
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #6 : 27 Temmuz 2022, 06:04:32 »
Finasterid kullanıp müthiş sonuç alan insanlar var. Dostum finasterid öyle aman aman bir etki vermemiş sana
Alopexy t % 5 deri spreyi (%5 minoksidil) - Gün aşırı akşamları 8 fıs

Konazol şampuan - Haftada bir gün

Clear kömür içerikli şampuan

-Messi34-

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 8
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #7 : 27 Temmuz 2022, 09:31:52 »
Eski konuna baktım da eskiden çok fazla saçım dökülüyo yazmışsın. Şimdi ise dökülmüyor demişsin
Nerden nereye bir paylaşım olmuş ayrıca tebrikler

Ama ömür boyu kullanılmaz herhalde ben bu yüzden kararsızım başlamakta

jamesblond

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 195
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #8 : 27 Temmuz 2022, 10:41:51 »
Eski konuna baktım da eskiden çok fazla saçım dökülüyo yazmışsın. Şimdi ise dökülmüyor demişsin
Nerden nereye bir paylaşım olmuş ayrıca tebrikler

Ama ömür boyu kullanılmaz herhalde ben bu yüzden kararsızım başlamakta
35en sonra dht salınımı düşüyor zaten 35e kadar saçı korumak önemli inan ki başlasan keşke daha önce başlasaydım dersin çünkü etkisi hızlı görülmüyor sonuç almak zaman istiyo

dejavuu86

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 248
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #9 : 27 Temmuz 2022, 16:39:23 »
Yan etki görmemen güzel ve düzenli.olarak  2-3 yıldır kullanmışsin daha çok sana mevcut saçını korumaya yardımcı olmus bende bir saç artışı göremedim eski fotolarına bakınca bu arada kulak içlerinde kabuklanma gördüm finden dolayımı oldu egzama gibi görünüyor

jamesblond

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 195
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #10 : 27 Temmuz 2022, 21:30:23 »
Yan etki görmemen güzel ve düzenli.olarak  2-3 yıldır kullanmışsin daha çok sana mevcut saçını korumaya yardımcı olmus bende bir saç artışı göremedim eski fotolarına bakınca bu arada kulak içlerinde kabuklanma gördüm finden dolayımı oldu egzama gibi görünüyor
31 yaşında başlamış daha fazla olumlu etki görmek için genç yaşlar daha avantajlı

ekim_isterem

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 6
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #11 : 28 Temmuz 2022, 10:52:10 »
yukardaki üye haklı. asıl tedaviye geç başlamışsın. erken başlasan daha iyi olabilirdi ama yinede iyi. fotoları iyi arabada falan atmayıp gün ışığında objektif paylaşmışsın. donör bölge çok güzel. saç dökülmesi durması iyi

Loreayes

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 25
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #12 : 28 Temmuz 2022, 17:45:40 »
Hocam sac ve sakal tipimiz bireebir ayni kendimi gordum senin fotolarda malesef bende de diffüz var ve 2 seneki fotolarin halindeyim bugun proscar aldim ama 5 e nasi bolcem ve nasil sakliycam bilmiyorum lutfen yardimci olur musun

jamesblond

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 195
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #13 : 30 Temmuz 2022, 07:12:51 »
Hocam sac ve sakal tipimiz bireebir ayni kendimi gordum senin fotolarda malesef bende de diffüz var ve 2 seneki fotolarin halindeyim bugun proscar aldim ama 5 e nasi bolcem ve nasil sakliycam bilmiyorum lutfen yardimci olur musun
Meyve bıçağıyla havlunun üzerine koyup kesebilirsin

KrAlex1907

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 15
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Yaş 33. 2 yıllık Fin kullanımı Before/After sonucu
« Yanıtla #14 : 30 Temmuz 2022, 09:47:46 »
Hocam sac ve sakal tipimiz bireebir ayni kendimi gordum senin fotolarda malesef bende de diffüz var ve 2 seneki fotolarin halindeyim bugun proscar aldim ama 5 e nasi bolcem ve nasil sakliycam bilmiyorum lutfen yardimci olur musun

Karar verdin mi hocam nasıl yapcağına?

 

Facebook Twitter Instagram