Gönderen Konu: Saçtaki aşırı kaşıntı ve gerileme  (Okunma sayısı 356 defa)

shgoon1235

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 67
  • Saç ekimi sonuçları
Saçtaki aşırı kaşıntı ve gerileme
« : 27 Eylül 2022, 19:01:07 »
Herkese iyi aksamlar.Mayıs ayından beri düzenli olarak fin ve dut karışık kullanıyorum,temmuz ayında dökülmelerim arttı.Normalde elimle tutsam bile gelmeyen saçım,elimi her attığımda 4-5 tel gelmeye başladı.Duşta en fazla 2-3 tel görüyordum 30-40 tel görmeye başladım.Ayrıca sol şakağımda (açılmasından şikayet ettiğim bölge) inanılmaz bir kaşıntı oluyor.Hani abartmıyorum kafa kazıtacak türden bir kaşıntı,bu da temmuz ayında ortaya çıktı.Bazen öyle bir kaşınıyor ki gerçekten kafamı kaldırıma sürtesim geliyor.Sizce ilaçlardan sonra dökülme neden arttı  ve bu inanılmaz kaşıntı neden oluyor ? Kaşıntısını geçirebilen varsa bana yardımcı olursa çok sevinirim

shgoon1235

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 67
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saçtaki aşırı kaşıntı ve gerileme
« Yanıtla #1 : 29 Eylül 2022, 16:08:56 »
.

Keladayı07

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 98
Ynt: Saçtaki aşırı kaşıntı ve gerileme
« Yanıtla #2 : 30 Eylül 2022, 01:57:14 »
Libido da yukselme, alın bölgesinde ve saçta yağlanma, sivilce durumu oldu mu? Bu konu üzerine çok durulmamis forumda ama finasteridde maalesef refleks olayı var ve azımsanacak oranda değil. Vücut tepki olarak testesteron oranını ve reseptörlerin sayısını arttırıyor. Bu da normalinden hızlı saç dökülmesine sebep oluyor. 4 aydır bende de mevcut ve yüzde 50 oranında hacim kaybettim. İşin kötü tarafı sağlıkli saçların da dökülüyor uzun kısa ve geri gelmiyor maalesef.

shgoon1235

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 67
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saçtaki aşırı kaşıntı ve gerileme
« Yanıtla #3 : 30 Eylül 2022, 17:48:12 »
En fazla korktugum durum zaten bahsettikleriniz.serbest bırakılan testosteron,dht`den daha fazla zararlı olabiliyor sanırım.Alın kısmında yağlanma yok,saçta eskiye göre yağlanma baya bi azaldı fakat hacim kaybettim.Ayrıca ön çizgim inanılmaz şekilde paramparça oldu,libidoda herhangi bir artış gözlemlemedim eskiden nasılsa şuanda da öyle sanırım,siz saçta kaşıntı yaşıyor musunuz ?

Keladayı07

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 98
Ynt: Saçtaki aşırı kaşıntı ve gerileme
« Yanıtla #4 : 01 Ekim 2022, 00:03:40 »
Saydığım belirtiler yoksa reflex olayı yok hocam sizde. Kullanmaya devam edin finasterid 6. Aydan itibaren etki göstermeye başlıyor. Dediğim belirtiler olmazsa da iyi sonuç alacaksınız. Bende kaşıntı var ve scalpta çıkıntılar oluştu 3 ay içinde. Libido aşırı yüksek t bölgem aşırı yağlı ve vücudumun farklı yerlerinde sivilceler çıktı. Tam olarak bütün belirtiler mevcut bende. Ben 3 senedir kullanıyorum hocam. Benim kadar istikrarlı kullanan azdır herhalde. Baya da bir araştırma yaptım yabancı forumlar da dahil. Dediğim gibi inşaallah bu şekilde devam eder sizin için. Tedaviyi bırakmayın hocam 1 sene sonra güzel etkiyi alacaksınız.

 

Facebook Twitter Instagram