Gönderen Konu: Proscar ve testis ağrısı  (Okunma sayısı 352 defa)

Ekin

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 158
Proscar ve testis ağrısı
« : 05 Kasım 2023, 18:37:30 »
Herkese merhabalar,

Bundan 123. gün evvel ekimim yapıldı, 83 gün evvelde Proscar'a başladım. Günlük 1/4 olacak şekilde aksatmadan kullanıyorum. Proscar'ın ilk zamanlar testis ağrısı yaptığını forumda okudum. Ancak benim 80. güne kadar herhangi bir yan etki, ağrı-sızı gibi bir şikayetim olmadı. Son iki, üç gündür sol testisimde ağrı yaşıyorum. Bu yan etkiyi benim gibi geç yaşayan var mı? Normal mi merak ettim. Testis ağrısı dışında herhangi bir yan etki ya da şikayetim yok.

Tecrübeli arkadaşlar bilgilendirme yapabilirse sevinirim.

İyi akşamlar.

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1912
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #1 : 05 Kasım 2023, 19:23:32 »
Kanka ben uzun zamanlar kullandım hiç ağrı yaşamadım ama baika yönlerden olumsuzluk gördüm.

Ağrı oldu diyen arkadaşlardan da hiç abi sürekli ağrıyor bırakmak zorunda kaldım diyene de rastlamadım. 3-5 güne geçtiğini söylediler genelde. Bence biraz daha sabır.

Eğer dert edeceksen kendine, git bir ürologa.

Ekin

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 158
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #2 : 05 Kasım 2023, 20:51:58 »
Kanka ben uzun zamanlar kullandım hiç ağrı yaşamadım ama baika yönlerden olumsuzluk gördüm.

Ağrı oldu diyen arkadaşlardan da hiç abi sürekli ağrıyor bırakmak zorunda kaldım diyene de rastlamadım. 3-5 güne geçtiğini söylediler genelde. Bence biraz daha sabır.

Eğer dert edeceksen kendine, git bir ürologa.

Ağrının geçici olduğunun bilincindeyim. Genelde ilaca başlangıçta görülen bu yan etki bende üçüncü aya yaklaşırken ortaya çıkınca merak ettim başka yaşayan olup olmadığını. Teşekkür ederim yorum için.
  • Ekim Tarihi: 05.07.2023
  • Greft Miktarı 3012
  • Yaşınız 32

Dr.hair

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 716
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #3 : 05 Kasım 2023, 22:12:18 »
Ağrının geçici olduğunun bilincindeyim. Genelde ilaca başlangıçta görülen bu yan etki bende üçüncü aya yaklaşırken ortaya çıkınca merak ettim başka yaşayan olup olmadığını. Teşekkür ederim yorum için.
   Dönüşü olmayan bir sonuca girmektense  saçları kaybetmeyi yeğlerim . Bir üroloji doktoruna görün .  Hormonlarına bakılsın riske girme 

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 48743
  • saç ekimi sonuçları
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #4 : 05 Kasım 2023, 23:36:13 »
ilk 10 gün normal bir durum herkesde oluyor bendede oldu
Global Moderator

Ekin

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 158
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #5 : 06 Kasım 2023, 08:33:04 »
ilk 10 gün normal bir durum herkesde oluyor bendede oldu

Biliyorum hocam. Benim soru işaretim 83. günde bu yan etkinin ortaya çıkması.  :)
  • Ekim Tarihi: 05.07.2023
  • Greft Miktarı 3012
  • Yaşınız 32

muhtarr

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 66
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #6 : 10 Kasım 2023, 18:15:42 »
Biliyorum hocam. Benim soru işaretim 83. günde bu yan etkinin ortaya çıkması.  :)
Benim 15-20. gün arası oldu ağrı ve o ağrı olana kadarda yan etki yaşamamıştım ağrı geçtikten sonra bazı ufak yan etkiler yaşadım ve ben testislerdeki ağrıdan sonra yan etkiler başlayınca ilaç işe yaramaya başladi olarak düşünmüştüm.
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi Xpecia, Finhair 0.5 mg, Prozinc Plus Şampuan ve Losyon, Ketoral Şampuan.

Ekin

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 158
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #7 : 11 Kasım 2023, 00:11:05 »
Benim 15-20. gün arası oldu ağrı ve o ağrı olana kadarda yan etki yaşamamıştım ağrı geçtikten sonra bazı ufak yan etkiler yaşadım ve ben testislerdeki ağrıdan sonra yan etkiler başlayınca ilaç işe yaramaya başladi olarak düşünmüştüm.

Şu an tamamen geçti ağrı. Şimdilik başka bir yan etki yok çok şükür. Sizin durumunuz nedir?
  • Ekim Tarihi: 05.07.2023
  • Greft Miktarı 3012
  • Yaşınız 32

muhtarr

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 66
Ynt: Proscar ve testis ağrısı
« Yanıtla #8 : 13 Kasım 2023, 14:13:40 »
Şu an tamamen geçti ağrı. Şimdilik başka bir yan etki yok çok şükür. Sizin durumunuz nedir?
Merhaba hocam benim ara ara sol testisimde ağrı oluyor ama bu ilaca başlamadan önce bel fıtığı kasıklarıma vuruyordu ve ondan dolayıda sol testisimde ağrı oluşuyordu ilaçtan kaynaklı olmadığını düşünüyorum. Ben ilaca 1 mg olarak başladım testis ağrılarıma kadar sorun yoktu ama testis ağrısından sonra libidoda azalma ve sperm miktarında net bir şekilde azalma gözlemledim. Yaklaşık 9 gündür 0.5 mg olarak alıyorum açıkçası libidoda artış söz konusu değil fakat sabah ereksiyonlarım tekrar gelmeye başladı. Bu ayıda bu şekilde tamamlayacağım eğer sonuçtan tatmin olmazsam 0.25 mg'a kadar düşürmeyi düşünüyorum. Siz testis ağrısından başka yan etki yaşamamışsınız şanslısınız o konuda :)
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi Xpecia, Finhair 0.5 mg, Prozinc Plus Şampuan ve Losyon, Ketoral Şampuan.

 

Facebook Twitter Instagram