Gönderen Konu: Şahin Çelik(Life Hair) 3700 Greft - Yaş 25 - 15.09.23 -Yorumlarınızı bekliyorum  (Okunma sayısı 1737 defa)

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
Merhaba,

Bu forum sayesinde çok fazla bilgi edindim Hintell'e böyle bir forumun öncüsü olduğu için çok teşekkür ederim, değerli yorum yapan diğer bütün üyelere de.

Takip eden ve düşünen arkadaşlara ben de örnek olmak istiyorum :)

Ekimin üzerinden 82 gün geçmiş, konu açmaya yeni vaktim oldu. Biraz bol resimle destekleyeceğim, şimdiden kusura bakmayın uzun olursa...

Öncelikle Şahin ve Ergin Bey'le konuşmalarımızın özetini geçeyim, yaşım genç olduğu için kesinlikle agresif bir ekim yapmak istemediler. Ne kadar zorlasam da şakaklara ikna edemedim  ;D

Tepe bölgem açık değil ama seyrek, oralara gerek olmadığını boşuna greft harcamak istemediğini söyledi. Zaten 5 yıl içinde ikinci ekim yaptırmak istediğimi de söylediğim için önleri olabildiğince sık yapmak istediğini söyledi. Zaten forumda pek çok örneği var detaylı yazmaya gerek yok belki ama okuduğunuz her şey doğru. Şahin Bey gerçekten vizyon sahibi ve hastasının iyiliğini düşünen çıkar peşinde olmayan harika bir ekimci. Ne kadar teşekkür etsem az. Sonucun iyi olacağını düşünüyorum, ama olmasa bile benden yana hakkım helal olsun  |-onayisareti-|

Ekim günü kanalların hepsini Şahin Bey açtı. Donor alımlarının büyük kısmını da kendisi yaptı, geri kalan kısımda da yine çok yetenekli bir tekniker devraldı.

Ekimin öncesinde resimlerim hiç yok diyebilirim, normalde hep saçlarımı boya ve topik ile kapattığım için sağlıklı bir fikir olmaz. Doğal sadece bi tane resim buldum ama proporsiyonlar biraz garip. Yine de fikir olsun diye paylaşıyorum iki halini de.

Resimleri paylaşmaya çalışacağım ama forumu kullanmaya çok hakim değilim bir hata olursa yanıtlarda fotoğrafları paylaşacağım.

Ekimden 3-4 ay önce propecia kullanmaya başladım, çok etkisini gördüm. Hala kullanmaya devam ediyorum herhangi bir yan etki olmadı bende. Şahin beyin verdiği seogen tableti günlük alıyorum, aspirin de öyle. Prozinc plus şampuana geçtim 1. Aydan sonra. Günlük masaj yapıyorum, çinko ve d vitamini de takviye alıyorum. Yine her türlü öneriye açık olurum hepinizin görüşü benim için çok önemli.

Çok belli olmuyor ama ön çizgide bana göre sağ taraf biraz yamuk olmuş, Şahin Bey kontrole gittiğimde kendisi söyledi. Aşırı rahatsız eden bir durum yok ama ben daha sormadan kendisi istersem revize yapacağını belirtti. Zaten bu konuda hiç şüphem yoktu. Süreç ilerlesin kesin yaptırırım, ama şu an için bile memnunum.

Ekim öncesi resimlerim;

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
Ekim sonrası fotoğraflar ;

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
Kabuk dökümü evresi sorunsuz geçti, çoğu kendiliğinden döküldü. Kalan bazı kabukları da klinikte döktük. Kabuk sonrası görüntü güzel gibiydi ama sizlerin de yorumunu almak isterim.

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
Mağlum şok dökülme sonrası gelen o üzücü evre... Hala bu dönemdeyim çıkışların olmasını bekliyorum. Bu resimler 1.5 ve 2. aylar arası;

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
Son olarak bu resim 82. günden; Sanki çıkışlar oluyor gibi. Lütfen şimdiye kadar olan süreç hakkında yorumlarınızı alabilirsem çok sevinirim. Bundan sonra düzenli paylaşım yapacağım için konu bu kadar karışık olmayacak :)

Poquito

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
  • Saç ekimi sonuçları
Kardeşim ekimin sorunsuz ve sık gözüküyor. Ufaktan çıkışlar başlamış. Umarım istediğin sonucu alırsın

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
Kardeşim ekimin sorunsuz ve sık gözüküyor. Ufaktan çıkışlar başlamış. Umarım istediğin sonucu alırsın

Hocam çok teşekkür ederim değerli yorumun için, senin de konunu takibe aldım. Umarım hepimiz istediğimiz saçlara kavuşacağız :)

Poquito

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
  • Saç ekimi sonuçları
Umarım güzel dileklerin için teşekkür ederim 🙏🏻

Hublot

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2056
  • Saç ekimi sonuçları
Şoktan kurtulanlar o saçlar...çıkışlar 1 ay sonra belli eder kendini ..süreciniz guzel ilerlemiş ...sık bir Ekim olmuş...

meyt

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 60
şu şok olmasa da ilk ekildiğinden itibaren devam etse keşke çıkmaya :) insan sabırsız davranıyor ister istemez :) güle güle tarayın

Hietzsche

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 435
  • Saç ekimi sonuçları
ekim öncesi resimler yanıltıcı hocam birinde durumun çok iyi iken diğerinde çok kötü  :) hangisi gerçeği yansıtıyor acaba.

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
Şoktan kurtulanlar o saçlar...çıkışlar 1 ay sonra belli eder kendini ..süreciniz guzel ilerlemiş ...sık bir Ekim olmuş...

Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için. Ben de gördüğüm örnekler arasında iyi gidiyor gibi hissediyor ve seviniyorum.

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
ekim öncesi resimler yanıltıcı hocam birinde durumun çok iyi iken diğerinde çok kötü  :) hangisi gerçeği yansıtıyor acaba.

Hocam hiç sormayın... normalde kötü olan versiyon doğruymuş ama yıllardır topik boya derken ben baya kendimi de kandırıyormuşum askere gidince ortaya çıktı vaziyet... Zaten ektirdiğimi duyan arkadaşlar e senin saçın iyiydi ne gerek var derken ekim sonraki süreçte e sen kelmişsin demeye başladılar  ;D

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
şu şok olmasa da ilk ekildiğinden itibaren devam etse keşke çıkmaya :) insan sabırsız davranıyor ister istemez :) güle güle tarayın

17 - 18 yaşından beri bekliyorum ektirmeyi, şu an tabii bir an önce çıksın istiyorum her saç tanesini görünce mutlu oluyorum ama sabredeceğim moral bozmak yok :) Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, darısı hepimizin başına  ;D

Kuzal

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
  • Saç ekimi sonuçları
92. Gün, olabildiğince aynı ışık ve açıdan çekiyorum gelişimi gözlemleyebilmek için :
« Son Düzenleme: 16 Aralık 2023, 15:51:42 Gönderen: Kuzal »

 

Facebook Twitter Instagram