Gönderen Konu: Xpecia sonrası sorun  (Okunma sayısı 212 defa)

Harslancan2

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 2
  • Saç ekimi sonuçları
Xpecia sonrası sorun
« : 21 Mayıs 2024, 10:47:15 »
Merhaba arkadaşlar.Saç ekimimden sonra xpecia kullanimindan ötürü yaşadığım sorunlardan bahsetmek istiyorum.Daha önce proscar 1/5 kullandim.Yan etkileri oldu ama kullanmayi bıraktıktan sonra sıkıntım kalmadı.Saç ektirdim.Doktor bana xpecia önerdi.Kullandiktan 1 2 hafta sonra yan etki gördüm ve bıraktım.Suan hala yan etkiler devam ediyor.Bu duruma bir çözüm var mı ne önerirsiniz?

stark55

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 59
Ynt: Xpecia sonrası sorun
« Yanıtla #1 : 21 Mayıs 2024, 11:11:16 »
Ne gibi yan etkiler? meninin sıvılaşması, sertleşme bozukluğu filan mı? aslında çok bir şey yapmaması lazım.
  • Yaşınız 29
Tedavim
Minoxidil Sprey(Günde 2 5'er fıs)
Ketoral Şampuan(haftada 1)
Capicade Şampuan
Velavit
Omega 3

Harslancan2

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 2
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Xpecia sonrası sorun
« Yanıtla #2 : 21 Mayıs 2024, 11:18:36 »
Proscar i bıraktıktan sonra  bütün etkileri geçmişti ama xpecia kullanali  9 ay oldu hala sabah ereksiyonu olamıyorum.İceriginde vitamin dışı saw Palmetto varmış DHT baskilayici bilsem kullanmazdim

Alper1

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 368
Ynt: Xpecia sonrası sorun
« Yanıtla #3 : 30 Mayıs 2024, 06:28:39 »
Proscar i bıraktıktan sonra  bütün etkileri geçmişti ama xpecia kullanali  9 ay oldu hala sabah ereksiyonu olamıyorum.İceriginde vitamin dışı saw Palmetto varmış DHT baskilayici bilsem kullanmazdim
Finasteridi bıraktıysanız xpecia kullanmanıza da gerek yok çünkü xpecianın tek olayı içinde saw palmetto olması.
  • Yaşınız 22

 

Facebook Twitter Instagram