Gönderen Konu: Sıklık hakkında ne düşünüyorsunuz? (Ers clinic, 4000 greft)  (Okunma sayısı 540 defa)


Enes Ernim

  • Aktif Üye
  • Sr. Member
  • *
  • İleti: 335
  • Saç ekimi sonuçları
sıklık iyi temiz bir ekim olmuş geçmiş olsun. Şu çevre hatlardaki saçların yönü ilerde problem yaratmazsa doğru açıyla ekildilerse sonuç memnun edecek gibi. Geçmiş olsun

 

Facebook Twitter Instagram