Gönderen Konu: Saç stili hakında  (Okunma sayısı 652 defa)

Keltoş63

  • Newbie
  • *
  • İleti: 24
Saç stili hakında
« : 15 Temmuz 2020, 21:24:18 »
Herkese hayırlı akşamlar dostlarım sizlere danışmak istediğim bi husus var saçlar seyrek ve bu halinden gerçekten rahatsızm ekim yaptım memnun değilim saçları sıfırlamayı düşünüyorum daha öncede kazıtmıştım ama pişman olmuştum umduğum görüntüye ulaşamadım (Saçı sıfırlayan herkesin hayalidir jason statham gibi olmak Benimde hayalim o yöndeydi ama sonu hüsran tabi berberden maho ağa gibi eve kaçmıştım  😁😁) neyse uzun lafın kısası fikrinizi almak istiyorum sizce kellik yakışıyormu güzel yorumlarınızı bekliyorum 😁

SaçlıDeriMuhafızı

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 389
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #1 : 15 Temmuz 2020, 21:26:04 »
Herkese hayırlı akşamlar dostlarım sizlere danışmak istediğim bi husus var saçlar seyrek ve bu halinden gerçekten rahatsızm ekim yaptım memnun değilim saçları sıfırlamayı düşünüyorum daha öncede kazıtmıştım ama pişman olmuştum umduğum görüntüye ulaşamadım (Saçı sıfırlayan herkesin hayalidir jason statham gibi olmak Benimde hayalim o yöndeydi ama sonu hüsran tabi berberden maho ağa gibi eve kaçmıştım  😁😁) neyse uzun lafın kısası fikrinizi almak istiyorum sizce kellik yakışıyormu güzel yorumlarınızı bekliyorum 😁
Alışık olmadığın için garip gelmiştir sana tam simülasyonluksun dostum harika durur. Yakışmış yani
Ketoral %2 Ketokonazol şampuan hafta da 3 gün

Ketoral %2 Krem her gün tüm saça

Avodart dutasterid 3 günde bir

Vichy Dercos Densi Solution Set

L’Oreal Paris Komple Onarıcı 5 Maske

Eskiden daha kompleks bir tedavim vardı ama scalp koşullarım iyileşince sadece koruma odaklı bir tedavi benimsedim.

Keltoş63

  • Newbie
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #2 : 15 Temmuz 2020, 21:34:05 »
Eyvallah kardeşim :) simülasyonun doğallığından şüpheliyim  pek sıcak bakamıyorum

Gregor59

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 443
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #3 : 15 Temmuz 2020, 21:42:26 »
Yoo güzel aslında ama sakalları da düzene tertibe sok mesela. Jasonun sakallar kısa ve hepsi aynı numarayla kısaltılmış. 

Bir de jasonun yanlar 1 tik daha uzun, iyice dazlak gibi yapma, 2 numara aldır yanlari

SaçlıDeriMuhafızı

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 389
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #4 : 15 Temmuz 2020, 21:55:39 »
Eyvallah kardeşim :) simülasyonun doğallığından şüpheliyim  pek sıcak bakamıyorum
Senin tercihin bu halinde gayet güzel zaten. Kelliğin yakıştığı insan yakışıklıdır.

 https://images.app.goo.gl/87PRwR9EDxdGZMV26 Şöyle bir sakal modeli yap. Paulo Roldan diye Kel bir model var onun stilini örnek alabilirsin.
Ketoral %2 Ketokonazol şampuan hafta da 3 gün

Ketoral %2 Krem her gün tüm saça

Avodart dutasterid 3 günde bir

Vichy Dercos Densi Solution Set

L’Oreal Paris Komple Onarıcı 5 Maske

Eskiden daha kompleks bir tedavim vardı ama scalp koşullarım iyileşince sadece koruma odaklı bir tedavi benimsedim.

Keltoş63

  • Newbie
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #5 : 15 Temmuz 2020, 22:14:36 »
Senin tercihin bu halinde gayet güzel zaten. Kelliğin yakıştığı insan yakışıklıdır.

 https://images.app.goo.gl/87PRwR9EDxdGZMV26 Şöyle bir sakal modeli yap. Paulo Roldan diye Kel bir model var onun stilini örnek alabilirsin.

Eyvallah dostum :)) Daha önceden böyleydi sakallar saç biraz daha uzun ekimin 40. günü felandı muhtemelen o yüzden saçlar biraz daha yoğun şu an bu kısalıkta kessem bile böyle durmaz saçlar

Keltoş63

  • Newbie
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #6 : 15 Temmuz 2020, 22:17:00 »
Yoo güzel aslında ama sakalları da düzene tertibe sok mesela. Jasonun sakallar kısa ve hepsi aynı numarayla kısaltılmış. 

Bir de jasonun yanlar 1 tik daha uzun, iyice dazlak gibi yapma, 2 numara aldır yanlari
Sakallar kısa zaten şu an  ama saçları dediğin gibi bir tık uzun bıraksam bu defa üsttekiler kötü duruyo yani ya sıfırlicam yada uzatıp seyrek saça tahammül edecem :)

heycorcverseneborc

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 82
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #7 : 16 Temmuz 2020, 01:01:55 »
kellik ve kisa sac yıkık.dokuk uzun seyrek saçtan iyidir. Ama.kendi görüşün daha önemli tabi.

nickmickyok

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 420
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #8 : 16 Temmuz 2020, 01:08:48 »
Reis kafa yapın güzel sende hoşnutsan bu durumdan valla yakışmış birazda trapez omuz çalış 10 numara olur.

Keltoş63

  • Newbie
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #9 : 16 Temmuz 2020, 10:24:35 »
Eyvallah dostlarım yorumlarınız beni bahtiyar etti eksik olmayın 😊

korkuları olan

  • Newbie
  • *
  • İleti: 40
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #10 : 30 Ağustos 2020, 01:56:51 »
Herkese hayırlı akşamlar dostlarım sizlere danışmak istediğim bi husus var saçlar seyrek ve bu halinden gerçekten rahatsızm ekim yaptım memnun değilim saçları sıfırlamayı düşünüyorum daha öncede kazıtmıştım ama pişman olmuştum umduğum görüntüye ulaşamadım (Saçı sıfırlayan herkesin hayalidir jason statham gibi olmak Benimde hayalim o yöndeydi ama sonu hüsran tabi berberden maho ağa gibi eve kaçmıştım  😁😁) neyse uzun lafın kısası fikrinizi almak istiyorum sizce kellik yakışıyormu güzel yorumlarınızı bekliyorum 😁

hocam kellik yakışmış size hava katmış size :)
Saç ekimi yaptırdınız mı eger yaptırdıysanız saclar kısayken donör bölgenizde iz  belli olmuyor mu

prometeus

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 71
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #11 : 30 Ağustos 2020, 14:01:56 »
kellik de böyle bir şey kimine yakışıyor kiminde ise abes duruyor doğallık her zaman iyidir buna inanıyorum ne kadar saç ektirsekte yerini tutmuyor maalesef

Siddhartha

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1519
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #12 : 30 Ağustos 2020, 16:06:13 »
Donor bolgende sorun yoksa gayet iyi gorunuyorsun
Everybody needs somebody to love
Everybody needs somebody to hate

Keltoş63

  • Newbie
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #13 : 02 Eylül 2020, 01:22:49 »
hocam kellik yakışmış size hava katmış size :)
Saç ekimi yaptırdınız mı eger yaptırdıysanız saclar kısayken donör bölgenizde iz  belli olmuyor mu
Teşekkürler dostum :)) 
Hayır çok şükür herhangi bi iz yok sadece donörüm eski sıklıkta değil bu biraz can sıkıyo

Keltoş63

  • Newbie
  • *
  • İleti: 24
Ynt: Saç stili hakında
« Yanıtla #14 : 02 Eylül 2020, 01:27:49 »
kellik de böyle bir şey kimine yakışıyor kiminde ise abes duruyor doğallık her zaman iyidir buna inanıyorum ne kadar saç ektirsekte yerini tutmuyor maalesef
Çok haklısınız hiçbişey doğal olanın yerine geçmiyor

 

Facebook Twitter Instagram