Gönderen Konu: Minoxil 6.Ay Kullanımı  (Okunma sayısı 311 defa)

oktay4343

  • Newbie
  • *
  • İleti: 14
Minoxil 6.Ay Kullanımı
« : 12 Ekim 2020, 14:41:26 »
Selamun aleyküm cümleten,Minoxili 6 aydır kullanıyorum ve kullandığım her gün ön çizginin(ön tarafa) oraya sıkıyorum ve yedirirken 15 civarı saç teli elime geliyor,Bunun yanı sıra vertekse sıktıktan sonrada vertekse masaj yaparken 7 8 saç teli elime geliyor bu durum her gün yaşanıyor.Sizce minoxil işe yaramıyor mu bırakmalımıyım ? 6.ayı bitirmek üzereyim. Yaş 22 değerli yanıtlarınızı bekliyorum.

icindentramvaygecensarki

  • Newbie
  • *
  • İleti: 26
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #1 : 13 Ekim 2020, 07:38:17 »
Benim de yaşım 23 minoxil kullanıp kullanmama ikilemindeyim Norwood Ölçeği 3. Tipindeyim sanırım şu an, eğer cevabını bulursan beni de haberdar eder misin ?

Ziptikci

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 315
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #2 : 13 Ekim 2020, 11:19:32 »
Benim de yaşım 23 minoxil kullanıp kullanmama ikilemindeyim Norwood Ölçeği 3. Tipindeyim sanırım şu an, eğer cevabını bulursan beni de haberdar eder misin ?

 Senin konuna baktım. Kesinlikle kullanma. Hatta kimse kullanmasin minoxili. En başlarda harika sonuç veriyor. Sonra bir gün aniden sönüyor. 1 ay korkunç dökülüyor sonra tekrar dirilecek derken yine aniden dökülüyor. Psikokjinizi ekstra bozuyor

Beysev

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 448
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #3 : 14 Ekim 2020, 00:09:48 »
Senin konuna baktım. Kesinlikle kullanma. Hatta kimse kullanmasin minoxili. En başlarda harika sonuç veriyor. Sonra bir gün aniden sönüyor. 1 ay korkunç dökülüyor sonra tekrar dirilecek derken yine aniden dökülüyor. Psikokjinizi ekstra bozuyor

Herkes Fin dut mu kullansın? Yıllardır kullanıp memnun olan var neden böyle düşünüyorsun.Ki Fin bile tek başına ise yaramiyorken başka ne kalıyor ?.Yani herkesin finden duttan cekincesi var ki haklılar başka birşey kalmiyor.Yani şimdi minoxil kullanıp 5-6 yada daha fazla koruyanlar sonradan dokulme olduğunda bile suçu ilaca atmamali mesala bu bazı kişilerde uzun bazı kişilerde kısa süre olabiliyor tabi.Ama kimse fin veya duta kolay kolay girmez ki girsede aynı şey olmuyormu cok iyi kazanç bile sağlamıyor saçları koruyor onlarda yogunlastiriyor ama bir süre sonra bazı kişilerde geri dökülüyor fazlasıyla gördük bunlarida . minoxil yanında ek vitaminler kullanarak iyi sonuçlar alanlar var sende işe yaramadı veya etkisi gitti Fin kullanıyorsun oda ise yaramadigini söylüyorsun mesala başka bir altanatifin yok o yüzden.Yani bazılarında minoxil ise yarar bazı kişilerde Fin veya dut bazılarında ne kullanırsa dökülmeyi durdurmaz o yüzden minoxil kimse kullanmasın diyorsun ilklerde çok iyi sonuç diyorsun ama çoğu ilaçlar da bu böyle zaten bazıları uzun yıllar koruyor bazıları kısa sürede dokulmenik önüne geçmiyor bu minoxile özgü birşey değil senin bu soylediklerin 1 seneyi geçti hala olmadı bende geçmişte de 2 sene kullanmış biri olarak yani herkes kendince kulanip sansliysa saçlarını koruyacak yoksa Fin de dutta kullansa bir süre sonra işe yaramıyor malesef.

Execuvite

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 494
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #4 : 14 Ekim 2020, 00:23:17 »
Herkes Fin dut mu kullansın? Yıllardır kullanıp memnun olan var neden böyle düşünüyorsun.Ki Fin bile tek başına ise yaramiyorken başka ne kalıyor ?.Yani herkesin finden duttan cekincesi var ki haklılar başka birşey kalmiyor.Yani şimdi minoxil kullanıp 5-6 yada daha fazla koruyanlar sonradan dokulme olduğunda bile suçu ilaca atmamali mesala bu bazı kişilerde uzun bazı kişilerde kısa süre olabiliyor tabi.Ama kimse fin veya duta kolay kolay girmez ki girsede aynı şey olmuyormu cok iyi kazanç bile sağlamıyor saçları koruyor onlarda yogunlastiriyor ama bir süre sonra bazı kişilerde geri dökülüyor fazlasıyla gördük bunlarida . minoxil yanında ek vitaminler kullanarak iyi sonuçlar alanlar var sende işe yaramadı veya etkisi gitti Fin kullanıyorsun oda ise yaramadigini söylüyorsun mesala başka bir altanatifin yok o yüzden.Yani bazılarında minoxil ise yarar bazı kişilerde Fin veya dut bazılarında ne kullanırsa dökülmeyi durdurmaz o yüzden minoxil kimse kullanmasın diyorsun ilklerde çok iyi sonuç diyorsun ama çoğu ilaçlar da bu böyle zaten bazıları uzun yıllar koruyor bazıları kısa sürede dokulmenik önüne geçmiyor bu minoxile özgü birşey değil senin bu soylediklerin 1 seneyi geçti hala olmadı bende geçmişte de 2 sene kullanmış biri olarak yani herkes kendince kulanip sansliysa saçlarını koruyacak yoksa Fin de dutta kullansa bir süre sonra işe yaramıyor malesef.


Ellerinize sağlık hocam bende yazacaktim siz benim yerime yazmışsınız. Böyle kisilerin yaptığı yorumlar maalesef çok zararlı ve objektif değil birine yazıyorsun biri çıkıyor.

Karakutu

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 777
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #5 : 14 Ekim 2020, 02:15:40 »
Minoxil den uzak durun.

Ziptikci

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 315
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #6 : 14 Ekim 2020, 03:07:51 »
Herkes Fin dut mu kullansın? Yıllardır kullanıp memnun olan var neden böyle düşünüyorsun.Ki Fin bile tek başına ise yaramiyorken başka ne kalıyor ?.Yani herkesin finden duttan cekincesi var ki haklılar başka birşey kalmiyor.Yani şimdi minoxil kullanıp 5-6 yada daha fazla koruyanlar sonradan dokulme olduğunda bile suçu ilaca atmamali mesala bu bazı kişilerde uzun bazı kişilerde kısa süre olabiliyor tabi.Ama kimse fin veya duta kolay kolay girmez ki girsede aynı şey olmuyormu cok iyi kazanç bile sağlamıyor saçları koruyor onlarda yogunlastiriyor ama bir süre sonra bazı kişilerde geri dökülüyor fazlasıyla gördük bunlarida . minoxil yanında ek vitaminler kullanarak iyi sonuçlar alanlar var sende işe yaramadı veya etkisi gitti Fin kullanıyorsun oda ise yaramadigini söylüyorsun mesala başka bir altanatifin yok o yüzden.Yani bazılarında minoxil ise yarar bazı kişilerde Fin veya dut bazılarında ne kullanırsa dökülmeyi durdurmaz o yüzden minoxil kimse kullanmasın diyorsun ilklerde çok iyi sonuç diyorsun ama çoğu ilaçlar da bu böyle zaten bazıları uzun yıllar koruyor bazıları kısa sürede dokulmenik önüne geçmiyor bu minoxile özgü birşey değil senin bu soylediklerin 1 seneyi geçti hala olmadı bende geçmişte de 2 sene kullanmış biri olarak yani herkes kendince kulanip sansliysa saçlarını koruyacak yoksa Fin de dutta kullansa bir süre sonra işe yaramıyor malesef.

Hayir hocam minoxil bende işe yaradı. Sirma gibi saçlarım oldu. Daha sonra döküldü ama yine sırma gibiydi. Minoxili birakirken hâlâ saçlarım dökülmüyordu ve sırma gibiydi. Açtığım konuda döküldüğünü söylemiştim ama  1 ay devam ettigimi sonradan ekledim aralarda biryerde ve o 1 ayda saçlarım yine harika oldu. Bırakma sebebim şunlar
1)Egzemam olmamasina rağmen bir müddet sonra aşırı derecede kepek yapiyor. Saçlarını kesinlikle beyazlatiyor içindeki alkol. Saç derine oldukça zararlı. İleride kel kalirsan kipkirmizi bir saç derisi istemezsin herhalde.
2) Düzenli kullanimda çok zorluyor. Her gün banyo yapmak zorundasin yapmazsan çok rahatsiz oluyorsun. Bir yere kampa gitsen kullanamazsan 5 gün ilaç etkisini kaybedebilir. Düzenli kullanim bir ömür zorlar. Akşam işten geç geldiğin zaman mimoxu sürüp yatsan yatamazsin yastığın sapsari kalir ve yüzüne de yastiktan bulasacagi için yüzün kıllanır. Sürüp banyo yapsan bu sefer etkisi azalır.
3) Damarlar üzerinde kötü etkisi var. Aşırı derece burun kanamasi yaşadım bir müddet sonra. Her gün kanıyordu. Burnumda damarim çatlamış ilaçtan olduğunu söyledi kbb doktoru. Burun hafif bir yan etki ama beyin damarlarinda neler yapabileceğini bilemezsin ??
4) Döngü olayi inan psikokjini bozacak şekilde kötü oluyor.


 Ben bunları neden yazdim diye sorarsan hani 5-10 yıl düzenli kullanıp ise yarayanlar var diyorsun ya. İşte 5-10 yıl kullanmasi gerçekten zor bunu bilerek kullan. Bunları göze alıyorsan kesinlikle dene. Mucize gibi saç çıkarıyor

 Finanstereide kullanmak istemiyorsan kullanma. Onun riskleri minoxilden daha tehlikeli. Kişinin kendi alacağı sorumluluk.

 Umarım sende işe yarar dostum. Bende minox işe yaradi kullanmamayi seçtim. Finanstereid işe yaramadi umarım bir gün yarar :)

 Ben sonra pişman olma diye seni uyarmak istedim ama sert ve fazla subjektif olmuş. Diğer arkadaşa da katılıyorum. Biraz daha nesnel olmaliyiz Forumda.

   Herkese iyi forumlar :D

Beysev

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 448
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #7 : 14 Ekim 2020, 11:05:37 »
Hayir hocam minoxil bende işe yaradı. Sirma gibi saçlarım oldu. Daha sonra döküldü ama yine sırma gibiydi. Minoxili birakirken hâlâ saçlarım dökülmüyordu ve sırma gibiydi. Açtığım konuda döküldüğünü söylemiştim ama  1 ay devam ettigimi sonradan ekledim aralarda biryerde ve o 1 ayda saçlarım yine harika oldu. Bırakma sebebim şunlar
1)Egzemam olmamasina rağmen bir müddet sonra aşırı derecede kepek yapiyor. Saçlarını kesinlikle beyazlatiyor içindeki alkol. Saç derine oldukça zararlı. İleride kel kalirsan kipkirmizi bir saç derisi istemezsin herhalde.
2) Düzenli kullanimda çok zorluyor. Her gün banyo yapmak zorundasin yapmazsan çok rahatsiz oluyorsun. Bir yere kampa gitsen kullanamazsan 5 gün ilaç etkisini kaybedebilir. Düzenli kullanim bir ömür zorlar. Akşam işten geç geldiğin zaman mimoxu sürüp yatsan yatamazsin yastığın sapsari kalir ve yüzüne de yastiktan bulasacagi için yüzün kıllanır. Sürüp banyo yapsan bu sefer etkisi azalır.
3) Damarlar üzerinde kötü etkisi var. Aşırı derece burun kanamasi yaşadım bir müddet sonra. Her gün kanıyordu. Burnumda damarim çatlamış ilaçtan olduğunu söyledi kbb doktoru. Burun hafif bir yan etki ama beyin damarlarinda neler yapabileceğini bilemezsin ??
4) Döngü olayi inan psikokjini bozacak şekilde kötü oluyor.


 Ben bunları neden yazdim diye sorarsan hani 5-10 yıl düzenli kullanıp ise yarayanlar var diyorsun ya. İşte 5-10 yıl kullanmasi gerçekten zor bunu bilerek kullan. Bunları göze alıyorsan kesinlikle dene. Mucize gibi saç çıkarıyor

 Finanstereide kullanmak istemiyorsan kullanma. Onun riskleri minoxilden daha tehlikeli. Kişinin kendi alacağı sorumluluk.

 Umarım sende işe yarar dostum. Bende minox işe yaradi kullanmamayi seçtim. Finanstereid işe yaramadi umarım bir gün yarar :)

 Ben sonra pişman olma diye seni uyarmak istedim ama sert ve fazla subjektif olmuş. Diğer arkadaşa da katılıyorum. Biraz daha nesnel olmaliyiz Forumda.

   Herkese iyi forumlar :D

Anlıyorum seni kesinlikle dedigin gibi kepek vs yapabilir yapmaya da bilir yada yapıp daha sonra yapmayada bilir bunlar tamamen kişinin saçlı derisine bağlı.Yani bana göre minoxilden uzak durun diyenler kendinde ise yaramayip bir baskasinda da olacakmış gibi yorumlar yapıyorlar şimdi ben memnunun mesala bende forumda gezinip minoxil kullanın sakın finaateridden uzak durun vs yazsam çok tepki çekerim ki zamanında 2 senede Fin kullandım hatta üstüne üstün ilerde belki tekrar başliyabilirim dedim ama ben burda biri minoxil kullanmak istediğinde arada kendi gorusumu söylerim ama bazı arkadaşlar Fin FDA onaylı minoxil uzak dur diyenler nasıl bir arastirma yapıp bunları söylüyor anlam veremiyorum tabi bunun tam tersini minoxil kullan en azından en az yan etki li kanıtlanmış ilaç diyenlerde var sonuçta şimdi senin söylediğin akşam eve gel kamp vs saclari yıkamak çok zor süreçler felan bunların hiç birini yaşamadım çünkü yalnız akşamları ilk başlarda alopexy-t kullanıyordum şimdi Regaine köpük kullandığım için çok kısa bir zamanda hiç surmemisim gibi hissettiyor yani sabah akşam kullanıp ıslak ıslak çıkmana gerek yok yalnız akşamları alopexy veya herhangi bir minoxil sprey de kullansan ki bu senin 5 dk almaz emin ol uzun yıllar kullanirsin  dediğin en ufak kepek kaşıntı vs yaşamadım çok şükür saçlar guclenmeye başladı ama suda varki yaninda Fin veya dut Belkide olması gereken ilaçlar yada ek vitamin vs tek başına Belkide bir yere kadar olacak bunu bilemem ama bu her ilaç için geçerli degilmi zaten .Ama senin yaşadığın kepek yada sabah surup ıslak ıslak gezmek tabikide insanı bezdirir sonucda sabah surup dışarı öyle cikmakda olmaz : ) ama tabi bazıları mınoxille şekil verip çıkıyorlar orası ayrı  hani saça hiç bir şey surmeyip saçları şekil alanlar için geçerli bu Belkide : ) Yani demem suki biri minoxil kullanıp sıkıntı yaşıyor biri minoxil kullanıp memnun şimdi sıkıntı yaşayan ne diye başka kisininde tedavisini kısıtlıyor farklı ilaçlara yönlenebilir karşıdaki kişi aynı sekilde Fin veya dut da öyle ikisini birden kullandım hiç bir işe yaramadı diyenlerde var bunları napicaz şimdi : ) aslında bu minoxil diyorum ama çoğu spreyler içinde geçerli yani forumda özellikle pan plus kullanan arkadaş vardı saçlarının çok iyi olduğunu söylüyordu bir ara bırakıp çok kötü döküldü günü sonra tekrar başlayıp yine çok iyi fayda ettiğini söyledi yada procapil felan.bazi kişilerde deri çok hassastır kepek kaşıntı yapabiliyor bazılarında yapıp ama yinede devam edip sonradan gecedebiliyor bazılarında ki bende hiç böyle birşey olmadı ki bu bir tek benim için değil özellikle forumda bir kaç kişiye sordum özellikle 5 sene kullanan birine sormuştum ne kepek kaşıntı vs hiç birşey yaşamadığını söylemişti o yüzden diyorum tedavileri kisitladikmi kişi yanlış kararlar verebilir zaten günümüzde hala Fin ve min den başka ne var dutuda katıyorum buna tamam masaj vs diyoruz ama eminim ki soylediklerimizle kalıyoruz yapsak da hernekadar yabancı forumları örnek versekde çok istisna dışında kimse ugrasmiyordur buna adım gibi eminim.Benim 6-7 yıl sonra minoxile tekrar başlamanın sebebide on bölgem için oldu tepedede açıklık var ama çok şükür orası çok büyük bir açıklık değil on bolgemde çok var yaş 30 oldu hala Ekim yapicam diye diye yapmadim bir türlü ama kesinlikle düşünüyorum tabi o yüzden bana göre çok şükür minoxil çok iyi geldi bana o yüzden kullanan kişilere yada kullanmak isteyenlere uzak dur demek bana çok yanlış geliyor. yinede son da söylediklerinde keşke herkes senin gibi düşünse sonradan ama hala bazı kişiler ezbere konusuyor kullanmayan da konuşuyor yapacak birşey yok tabi herkesin kendi görüşü ayrıca sana çok iyi fayda sağladığını söylemişsin kepek dışarı çıkma olaylari veya bir yanetki gördüğün için bırakmıştım senin saçlar iyi aslında Regaine köpük kullansan çok memnun kalicaksin belkide. Regainede eminimki çoğu kişi kepek felan yasamiyordur kullanmasida çok aşırı rahat zaten ki saçımda hemen kuruması ayrıca güzel birşey o yüzden şikayetlerine bakılırsa tam senlik bir ürün olabilir belki : ) saçların güzel ama çok stres yapma dedigim n gibi Fin ilerde de ise yarayabilir belli olmaz belkide yarıyor ama sen fazlasını istediğin içinde görmüyor olabilir sin.
« Son Düzenleme: 17 Ekim 2020, 11:03:34 Gönderen: Beysev »

oktay4343

  • Newbie
  • *
  • İleti: 14
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #8 : 15 Ekim 2020, 00:47:46 »
Ben gibi 6.ayında kullanırken sprayi sıkıp masaj yaparken eline 10 15 tel geleniniz oldu mu ona göre bırakıp bırakmamaya karar verecegim etkisi var mı yok mu anlayamadım minoxilin ?

MaveraünnehirinsonHanı

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 680
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #9 : 15 Ekim 2020, 01:14:43 »
Minoxili yurt dışından saf minoxil temin edip ppgsiz yapacaksanız kullanın yoksa ds lüzumu yok ,etkisi şok etkisi ve sürekli döngüye giriyor bunun yanında minoxili uzun süre kullanıp kepek,egzama ve seboreik dermatit yaşamayan bir elin parmağını geçmiyor.Oral minoxidili Aralık ayında temin edeceğim ve deneyeceğim topikalde döngü oluyor fakat oral kullanan yabancı forumlarda gördüğüm kişilerde hiçbir döngü vs yok

Execuvite

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 494
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #10 : 15 Ekim 2020, 06:13:54 »
Ben gibi 6.ayında kullanırken sprayi sıkıp masaj yaparken eline 10 15 tel geleniniz oldu mu ona göre bırakıp bırakmamaya karar verecegim etkisi var mı yok mu anlayamadım minoxilin ?

Gayet normal bir durum

oktay4343

  • Newbie
  • *
  • İleti: 14
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #11 : 23 Ekim 2020, 14:33:27 »
Minoxili yurt dışından saf minoxil temin edip ppgsiz yapacaksanız kullanın yoksa ds lüzumu yok ,etkisi şok etkisi ve sürekli döngüye giriyor bunun yanında minoxili uzun süre kullanıp kepek,egzama ve seboreik dermatit yaşamayan bir elin parmağını geçmiyor.Oral minoxidili Aralık ayında temin edeceğim ve deneyeceğim topikalde döngü oluyor fakat oral kullanan yabancı forumlarda gördüğüm kişilerde hiçbir döngü vs yok

Oral minoxili türkiyede bulma şansımız var mı hocam ?

oktay4343

  • Newbie
  • *
  • İleti: 14
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #12 : 23 Ekim 2020, 14:34:03 »
Gayet normal bir durum

teşekkür ederim hocam canımı sıkıyordu bu durum bi nebze rahatlattınız

MaveraünnehirinsonHanı

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 680
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #13 : 23 Ekim 2020, 15:15:03 »
Oral minoxili türkiyede bulma şansımız var mı hocam ?
Maalesef ben yurt dışından arkadaşıma sordurdum bulamadım dedi ama Almanya'da da soracak bulursa öyle başlayacağım

proscar

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 85
Ynt: Minoxil 6.Ay Kullanımı
« Yanıtla #14 : 23 Ekim 2020, 18:51:42 »
minoxidil duz değil saçlar bir iyi bir kotu olur bırakınca sürdüğün yerlerle beraber yan taraflarıda biraz guclendirir çıkarttıklarıda elde tuttuklarıda hafif guclendirdiği yanlarda sorun yasar.

 

Facebook Twitter Instagram