Gönderen Konu: Life Hair Şahin Çelik Ankara - 13.10.2020 - 4000 Greft - 24 Yaş  (Okunma sayısı 724 defa)

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
İşlemler 13 Ekim Salı günü sabah 8:00 gibi başladı ve 14:30 civarında sonlandı. Ekim öncesi ve sonrasında herhangi bir problem olmadı.
Kafa ve açıklık büyük olduğu için ön çizgi biraz geriden çizildi ve vertekse ekim yapılmadı. Şimdilik takviyelerle verteksi hafif canlandırabilsem benim için yeterli gelir. İlerde kendi saçlarımın döküleceğini varsayarak 2.ekimde verteksede ekim yaptırabilirim diye düşünüyorum.

Şimdilik takviye olarak xpecia ve b12 alıyorum. Aslında verteks için minoxidil ve fin almayı istiyorum ancak buna saçların durumuna göre 4-5 ay sonra karar vereceğim sanırım.


Ekim Öncesi Fotoğraflar








Ekimden Hemen Sonra




15.10.2020 İlk Yıkama Sonrası






Tüm süreci paylaşmayı ve 1 yıl sonunda her gün çektiğim fotoğraflardan oluşan bir video oluşturmayı düşünüyorum. Bu sayede 1 yıllık süreci 1-2dklık video ile gözlemleme şansı olacak   :D
« Son Düzenleme: 15 Ekim 2020, 21:29:29 Gönderen: Caner_yvz »

Hüseyin123

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 126
Ynt: Life Hair Şahin Çelik Ankara - 13.10.2020 - 24 Yaş
« Yanıtla #1 : 15 Ekim 2020, 21:09:07 »
Kaç greft. Şahin hoca 4 bin civarı ekmiştir

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
Ynt: Life Hair Şahin Çelik Ankara - 13.10.2020 - 24 Yaş
« Yanıtla #2 : 15 Ekim 2020, 21:13:26 »
Kaç greft. Şahin hoca 4 bin civarı ekmiştir

Aynen 4000 greft ekildi sanırım. Fazlası çıktı mı açıkçası bilmiyorum :) Ancak 4000 greft olarak konuşmuştuk.

phantom

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 220
Hayırlı olsun .
Yüklediğiniz resimler çok kaliteli ,resimleri büyütünce greftler çok net seçiliyor.Bu resimlere bakarak ekimin belli bir titizlik ve düzenle yapıldığı belli oluyor .Şahin bey güzel işler çıkarıyor umarım sizdede başarılı bir sonuç alır.

baldsetfree

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 450
  • Saç ekimi sonuçları
Ekim güzel verteks tedavi şart.

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 894
Hayırlı olsun hocam.
Takipteyim sürecinizi :)
İlk günler biraz zor geçecektir uyurken falan biraz sıkın dişinizi sabrın sonu selamet :)

skywalker1866

  • Newbie
  • *
  • İleti: 18
Geçmiş olsun Hocam. Bende geçen hafta orda ektirdim. İnşallah yüzünüz güler.

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
Hayırlı olsun .
Yüklediğiniz resimler çok kaliteli ,resimleri büyütünce greftler çok net seçiliyor.Bu resimlere bakarak ekimin belli bir titizlik ve düzenle yapıldığı belli oluyor .Şahin bey güzel işler çıkarıyor umarım sizdede başarılı bir sonuç alır.

Teşekkürler, genel olarak aşamaları net bir şekilde yüklemeye özen göstereceğim. Dediğiniz gibi Şahin beyin ekimlerine diyecek bir şey yok. Hepsi çok başarılı gerçekten.

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
Ekim güzel verteks tedavi şart.

Aynen bende düşünüyorum tedavi. Aslında çok ince baya bir saç var ancak beslenemediği için zayıf duruyor. Fin vs. onları biraz kalınlaştırabilir sanırım.

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
Hayırlı olsun hocam.
Takipteyim sürecinizi :)
İlk günler biraz zor geçecektir uyurken falan biraz sıkın dişinizi sabrın sonu selamet :)

Teşekkürler hocam, ben de sizin sürecinizi keyifle takip edip ediyorum   :)
Valla haklısınız biraz zor oluyor sırt üstü uyumak. Yastığıma kafamı koyup uyumayı özledim  ;D Tabi tüm bunların sonucunu düşününce bu zorluklar insanın gözüne gelmiyor  :)

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
Geçmiş olsun Hocam. Bende geçen hafta orda ektirdim. İnşallah yüzünüz güler.

Teşekkürler hocam, size de geçmiş olsun. İnşallah şu süreci kazasız belasız atlatırız da hepimizin yüzü güler.

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 894
Teşekkürler hocam, ben de sizin sürecinizi keyifle takip edip ediyorum   :)
Valla haklısınız biraz zor oluyor sırt üstü uyumak. Yastığıma kafamı koyup uyumayı özledim  ;D Tabi tüm bunların sonucunu düşününce bu zorluklar insanın gözüne gelmiyor  :)

Kesinlikle öyle hocam başarıya giden yolda çekilen çile kutsaldır :) insallah hayal ettiğimiz saçlara kavuşuruz , özellikle bu yaşlar da bizi olduğumuzdan daha yaşlı gösteriyor bu meret..

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
Kesinlikle öyle hocam başarıya giden yolda çekilen çile kutsaldır :) insallah hayal ettiğimiz saçlara kavuşuruz , özellikle bu yaşlar da bizi olduğumuzdan daha yaşlı gösteriyor bu meret..

Şu kabukları döktükten sonra rahatlıcam İnşallah  ;D Az önce 2. yıkamayı yaptık. Durum iyi gibi gözüküyor sanırım.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 26559
Kabukları dökünce yeni doğmuş gibi rahatlayacak kafan az daha sabır her şey yolunda.
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Caner_yvz

  • Newbie
  • *
  • İleti: 11
Kabukları dökünce yeni doğmuş gibi rahatlayacak kafan az daha sabır her şey yolunda.

O günü sabırsızlıkla bekliyorum hocam, teşekkürler   :D

 

Facebook Twitter Instagram