Gönderen Konu: Mezoterapide sonuç alanlar  (Okunma sayısı 994 defa)

Kalkonlarma

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 7
Mezoterapide sonuç alanlar
« : 08 Aralık 2020, 20:39:52 »
Herkese merhabalar iyi forumlar. Arkadaşlar Mezoterapi yaptırmayı düşünüyorum saçımın ön çizgisi var ama arka taraf baya boşaldı. Yaptıran arkadaşlar sonuç aldı mı? Bulunduğum şehirde sordum ve 20 seans kadarına 5k gibi fiyat aldım fiyat nasıldır sizce?  Yaptıran tecrübeli arkadaşlar yazarsa çok memnun olurum

Kelbey

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 185
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #1 : 09 Aralık 2020, 07:28:59 »
6 seans prp ve mezoterapi yaptırdım. Bana sorarsan faydası var fakat erkek tipi saç dökülmesi olan bir insan için bir çözüm değildir maalesef. Ama tedavi yanında destekleyici olabilir

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1242
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #2 : 09 Aralık 2020, 20:16:29 »
 genel saçın inceyse kalınlaştırır.boş alana bişi bekleme.ekim düşün

Kalkonlarma

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #3 : 10 Aralık 2020, 10:41:47 »
Ailemde genetik dökülme yok ve stres kaynaklı dökülme mevcut. Yine de ekim öncesi saç kalitesini arttırmak için yaptırmak istiyorum açıkçası

kafamdakentseldönüşümler

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 166
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #4 : 10 Aralık 2020, 16:05:04 »
Ailemde genetik dökülme yok ve stres kaynaklı dökülme mevcut. Yine de ekim öncesi saç kalitesini arttırmak için yaptırmak istiyorum açıkçası
Prp 6 seans yaptırdım hiç bir etki etmedi ama prp+mezo 1 seans yaptırdım 1.4 haftada banyoda 200 dökülmeden max 10 dökülmeye indi ama etkisi 1.5 ay sürdü sonra tekrar başladı. Bu arada genetik dökülme yoksa nereye ekim yaptırıcaksın ki ? Stresten olan dökülme 1-2 ay sürer o da kel yapmaz

Kalkonlarma

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #5 : 10 Aralık 2020, 16:59:04 »
Prp 6 seans yaptırdım hiç bir etki etmedi ama prp+mezo 1 seans yaptırdım 1.4 haftada banyoda 200 dökülmeden max 10 dökülmeye indi ama etkisi 1.5 ay sürdü sonra tekrar başladı. Bu arada genetik dökülme yoksa nereye ekim yaptırıcaksın ki ? Stresten olan dökülme 1-2 ay sürer o da kel yapmaz
Hocam şöyle ki ünide 5 yıl stresli bi bölümdeydim örseledi biraz. Alan büyük onun için açıkçası ekim düşünüyorum ama öncesinde Mezoterapi iş görürse Neden olmasın. Saç kalınlığım artar ve dolarsa beklerim ne kadar geç o kadar iyi

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1242
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #6 : 10 Aralık 2020, 17:26:08 »
 mezo vardo sonra prp oldu sonra grp oldu.en sondada kök hücreli saç dolgusu oldu.uzmanla konustum mezodan daha cabuk sonuc veriyormuş.mezoyu yapan iyi yerdeki iyi uzman olucak.devamlılık sart 3 ayda bir falan devam edersin.ama genel saçın seyrekse kalınlaştırır iş yapar.saçının resmini koyarsan anlarız

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1242
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #7 : 10 Aralık 2020, 17:27:11 »
Prp 6 seans yaptırdım hiç bir etki etmedi ama prp+mezo 1 seans yaptırdım 1.4 haftada banyoda 200 dökülmeden max 10 dökülmeye indi ama etkisi 1.5 ay sürdü sonra tekrar başladı. Bu arada genetik dökülme yoksa nereye ekim yaptırıcaksın ki ? Stresten olan dökülme 1-2 ay sürer o da kel yapmaz
prp daha çok yası ilerlemişlerde etkilidir.yani alırlar kanı gencleştirirler vitamin şu bu katıpiçine geri verirler.saçlar genclikteki gibi beslenir saçı bir tek damardaki kan besler.

Kalkonlarma

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #8 : 10 Aralık 2020, 17:52:23 »
mezo vardo sonra prp oldu sonra grp oldu.en sondada kök hücreli saç dolgusu oldu.uzmanla konustum mezodan daha cabuk sonuc veriyormuş.mezoyu yapan iyi yerdeki iyi uzman olucak.devamlılık sart 3 ayda bir falan devam edersin.ama genel saçın seyrekse kalınlaştırır iş yapar.saçının resmini koyarsan anlarız

Xethmoid

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 342
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #9 : 10 Aralık 2020, 18:40:40 »
Xpecia (x2)
Bal kabağı çekirdeği yağı kapsülü (1x1380mg)
B. Minoxidil şakaklar (her akşam 2+3)
Minoxil Forte (x2 tepe)
Yeşilçay (x1)
Ketoral şampuan (haftada 1)
Bioxcin Forte 2 güne 1
Selfit Mg & vit D (200mg & 2.5mcg)

Tedavi sürecim;
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=17730

kafamdakentseldönüşümler

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 166
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #10 : 10 Aralık 2020, 21:26:17 »
Bencede genetik ama eğer paran varsa mezo+prp kokteyl yaptır ben baya etkisibi gordum cok guclu oluyo ama etkisi cok kısa sürdu bir de guzel bi yere yaptir ben param olsa 3 kere yaptiri sonra 4 ayda bir yaptirirdim ama iste 1.000 liraydı bir seans mezo+prp o yuzden yaptiramadim sonradan

Kalkonlarma

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #11 : 10 Aralık 2020, 21:31:50 »
Bencede genetik ama eğer paran varsa mezo+prp kokteyl yaptır ben baya etkisibi gordum cok guclu oluyo ama etkisi cok kısa sürdu bir de guzel bi yere yaptir ben param olsa 3 kere yaptiri sonra 4 ayda bir yaptirirdim ama iste 1.000 liraydı bir seans mezo+prp o yuzden yaptiramadim sonradan
Hocam kalıcı olacaksa 10 k kadar harcayabilirim mezo veya prpye ama kalıcı olmayacaksa hemen dökülecekse pek anlamı kalmıyor

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1242
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #12 : 10 Aralık 2020, 21:53:42 »
 bu tarz tedavilerde sureklilik sart 3 4 ayda bir gidersin .kalınlaştırır ama seni ne kadar memnun eder.belli bir kapanma olur ama tam kapanma olmaz

Kalkonlarma

  • Kel Oğlan
  • *
  • İleti: 7
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #13 : 11 Aralık 2020, 10:17:05 »
bu tarz tedavilerde sureklilik sart 3 4 ayda bir gidersin .kalınlaştırır ama seni ne kadar memnun eder.belli bir kapanma olur ama tam kapanma olmaz
Hocam sizce bu durumda ektirip mezo mu yaptırmak mantıklı ektirmeden direk mezo mu. Az hasarla atlatmaya çalışıyorum bu süreci

onizuka eikichi

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2631
Ynt: Mezoterapide sonuç alanlar
« Yanıtla #14 : 11 Aralık 2020, 13:56:38 »
Bu tarz dökülme yapısının en etkili tedavisinin antiandrojen kullanımı olduğunu düşünüyorum.
Tavsiye/öneri isteyen arkadaşlar ben doktor değilim. Saç ekimi üzerine ya da plastik cerrahi konusunda hiçbir eğitimim yok. Ben de sizler gibi yaşadığım saç sorunun da edindiğim deneyimleri, yaptığım araştırmaları, denediğim ürünlerden nasıl sonuçlar aldığımı foruma aktarıyorum.

 

Facebook Twitter Instagram