Gönderen Konu: saçlarım inceldi lütfen yardım  (Okunma sayısı 1018 defa)

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
saçlarım inceldi lütfen yardım
« : 18 Aralık 2020, 18:21:31 »
Merhaba arkadaşlar saçlarımın inceldiğini hissediyorum bunun için ne yapmam gerekiyor?   saçımı 0a vurmadan  önce saçlarım gür ve güzel gözüküyordu şimdi incelmiş gözüküyor.     
doktora gittiğimde saçlarım dökülüyor ve inceliyor dedim ne tahlil yaptı ne bişey yaptı biotin verdi gönderdi şuanda biotin kullanıyorum babam ve amcam kel.   anne tarafımda kel yok hepsinin saçı gür ve güzel
saçın dökülüp dökülmediğini nasıl anlarız elimi saçıma atıyorum 5 kere atsam 3 tel falan geliyor elime benmi çok takıyorum acaba. alnım doğuştan beri böyle açık 




https://hizliresim.com/gF6fUL
https://hizliresim.com/Es0DFu
https://hizliresim.com/lDBLOc
https://hizliresim.com/XG5AhU
https://hizliresim.com/xpGAyP
https://hizliresim.com/AzzcOe  ;buda kel halim
  • Yaşınız: 19

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 30503
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #1 : 18 Aralık 2020, 18:31:35 »
Yaşın 19 şu an için saçlarında gayet  güzel biotin al solgar.
Kan testi yaptır aile doktorunda b12 eksik mi baktır
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #2 : 18 Aralık 2020, 18:37:46 »
abi çok kafaya taktım ya elimi atıyorum dökülüyor  b12 220 pg/ml cikti  biotin olarak alopecia aldım 2500mg sabah aksam ic dedi doktor.  saclarımı kalınlastırmanın bir yolu yok mu
  • Yaşınız: 19

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #3 : 18 Aralık 2020, 18:40:25 »
Yaşın 19 şu an için saçlarında gayet  güzel biotin al solgar.
Kan testi yaptır aile doktorunda b12 eksik mi baktır


abi şampuan olarak ne kullanmalıyım clear kepeğe karşı kullanıyorum saç derimi kuruyor yine kepek oluyor. saçlarım çok cansız mat ve kuru oluyor
  • Yaşınız: 19

Hair_Master

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #4 : 20 Aralık 2020, 02:05:43 »
geleceğin kelisin saç için ketoral kullan.

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #5 : 20 Aralık 2020, 02:43:02 »
geleceğin kelisin saç için ketoral kullan.

nereden anladın abi nasıl bi önlem almam gerekiyor
  • Yaşınız: 19

dougstanhope

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 21
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #6 : 20 Aralık 2020, 16:05:53 »
5 kilo saçın var ya geleceğin kelisin diyen abide bi sıkıntı var galiba

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 30503
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #7 : 20 Aralık 2020, 16:09:00 »

abi şampuan olarak ne kullanmalıyım clear kepeğe karşı kullanıyorum saç derimi kuruyor yine kepek oluyor. saçlarım çok cansız mat ve kuru oluyor

saçlarında bir sorun yok mevsim geçişleri hayatına bak
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Hair_Master

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 38
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #8 : 20 Aralık 2020, 18:05:03 »
kardeşim saç tellerin çok ince sülalede kellik varsa banko norwood 6 kelsin yapabileceğin bi şey yok yaşın genç- dökülmen şu an başlamamış başlayana kadar endişelenme her ay kontrol et saçını fotoğrafla. burda paylaş. bi değişiklik olursa fark edersin yada biz uyarırız.

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #9 : 20 Aralık 2020, 19:31:35 »
kardeşim saç tellerin çok ince sülalede kellik varsa banko norwood 6 kelsin yapabileceğin bi şey yok yaşın genç- dökülmen şu an başlamamış başlayana kadar endişelenme her ay kontrol et saçını fotoğrafla. burda paylaş. bi değişiklik olursa fark edersin yada biz uyarırız.

abi sakaklarım 5-6sene önce gozukmuyormus neredeyse bu duruma gelmesi normal mi
  • Yaşınız: 19

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #10 : 20 Aralık 2020, 19:35:57 »
saçlarında bir sorun yok mevsim geçişleri hayatına bak

abi saçlarımın bu duruma gelmesi normal mi? küçükken yani 5-6 sene önce sakaklarım kapalıydı
  • Yaşınız: 19

Hwoarang7

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 639
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #11 : 20 Aralık 2020, 20:08:24 »
Kardeşim normal 17-27 yaş arası erkeklerin büyük çoğunluğu olgunluk çizgisine ulaşır. Kiminde erken kiminde geç olur bu olay bundan sonra ilerleme olacak mı ona dikkat et sen.

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #12 : 20 Aralık 2020, 20:14:21 »
Kardeşim normal 17-27 yaş arası erkeklerin büyük çoğunluğu olgunluk çizgisine ulaşır. Kiminde erken kiminde geç olur bu olay bundan sonra ilerleme olacak mı ona dikkat et sen.

sagol abi tavsiyen icin
  • Yaşınız: 19

onurr39

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 99
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #13 : 31 Aralık 2020, 13:50:23 »
saçlarında bir sorun yok mevsim geçişleri hayatına bak
   abi babamın fotoğrafını buldum.

https://hizliresim.com/X19oTH gençken saçları bu şekilde iymiş yani şakaklardan dökülmüş sanırım.  bende şuan dökülme yok şakaklarda babam dayılarından almış kelliği sanırım annem öyle söyledi psikolojim duman oldu abi ya
  • Yaşınız: 19

Boogeyman

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: saçlarım inceldi lütfen yardım
« Yanıtla #14 : 01 Ocak 2021, 13:52:51 »
Takinti yapma abim  stres bu isi daha hızlandırır normal yaşamını sürdür erken başlamişin stres yapmaya ..

 

Facebook Twitter Instagram