Gönderen Konu: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ  (Okunma sayısı 421 defa)

Bumba36

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 55
BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« : 01 Şubat 2021, 23:01:36 »
Bir aylık
Merhabalar bir aylık tedavi düzenlemesi yorumlar sizde . Fin dökmüş sanki biraz acaba yeni saçların habercisimi yaş 20 öneriye açığım aklınıza takılan bir şey varsa da söyleyebilrisiniz .

AY ÖNCEKİ DURUM :  https://hizliresim.com/DRZlwK

1 AY SONRAKİ DURUM : https://hizliresim.com/XUH8Mx


TEDAVİM : https://hizliresim.com/cl2tEx 
                                              https://hizliresim.com/1Jx1Er
HER GÜN:
fin 4/1
şakaklara keterol krem nohut tanesi kadar
sabah akşam masaj 5-10 dk
yeşil çay 1/2 bardak-badem birkaç tane-kabak çekirdeği bir avuç
karanfil ve lavanta kürü 7-10 fıs kadar
badem yağı argan yağı çörek otu yağı 1-2 damla masajla yedirme

İKİ GÜNDE BİR :
xpecia tablet

ÜÇ GÜNDE BİR:
konazol şampuan

DÖRT GÜNDE BİR:
çinko hap

HAFTADA BİR:
dermaroller uygulaması ve evigen bepanthen bemiks ampulu yedirme





oralminoxidil

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1676
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #1 : 01 Şubat 2021, 23:11:14 »
imzamdaki özleri de kullanmanı tavsiye ederim

Dutasteride haftada 2
5-10 ml Oral Hint Yağı
Vit D
Keçiboynuzu ve karadut özü
Magnezyum
İyot
SAÇ DÖKÜLMESİ KILAVUZU
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18975

jumong

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 52
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #2 : 01 Şubat 2021, 23:46:41 »
dostum sakın azmini kaybetme, böyle 2-3 ay boyunca devam et farkı göreceksin emin olabilirsin.
  • Yaşınız: 21
Xpecia sabah akşam,
hairforte sabah akşam 1ml,
her gün 1 diş sarımsak,
2-3 günde bir dermoroller,
2 haftada bir bemiks evingen bepanthen ampul,

Armaan

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 698
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #3 : 02 Şubat 2021, 00:00:03 »
Saç derini komple mıncıkla bakalım sertleşme kalsifikasyon varmı. Varsa bunu yok etmen gerekli. Magnezyum takviyesi al. D vitamini k2 vit önemli. Yağlanma kaşınma varsa omega3 tavsiye ederim inflamasyonu azaltıyo bayağı.

Kıvanç Saçlıtuğ

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 359
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #4 : 02 Şubat 2021, 00:12:58 »
Bence o yağları bemix üçlüsüyle kullan haftalık, hergün kullanırsan daha kötü olacaktır diye düşünüyorum. Onun haricinde biraz sabır kardeşim büyük ölçüde toparlarsın inşallah.
*paylaşımlarım tedavi tavsiyesi değildir (TTD)

Bumba36

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 55
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #5 : 02 Şubat 2021, 00:16:10 »
Bence o yağları bemix üçlüsüyle kullan haftalık, hergün kullanırsan daha kötü olacaktır diye düşünüyorum. Onun haricinde biraz sabır kardeşim büyük ölçüde toparlarsın inşallah.
damla damla kullanmıyorum ama neden sıkıntı olsun ki

Bumba36

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 55
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #6 : 02 Şubat 2021, 00:17:10 »
Saç derini komple mıncıkla bakalım sertleşme kalsifikasyon varmı. Varsa bunu yok etmen gerekli. Magnezyum takviyesi al. D vitamini k2 vit önemli. Yağlanma kaşınma varsa omega3 tavsiye ederim inflamasyonu azaltıyo bayağı.
illaki vardır çünkü dökülüyor yani 😂🌹 günde iki sefer masaj yapıyorum . D vitamini bence de çok önemli bakıcaz duruma göre artık.

Bumba36

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 55
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #7 : 02 Şubat 2021, 00:17:58 »
dostum sakın azmini kaybetme, böyle 2-3 ay boyunca devam et farkı göreceksin emin olabilirsin.
ilk ayı tamamladık darısı diğer ayların başına artık 😅

Bumba36

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 55
Ynt: BİR AY YAŞ 20 DEĞERLENDİRİLMESİ
« Yanıtla #8 : 02 Şubat 2021, 00:18:55 »
imzamdaki özleri de kullanmanı tavsiye ederim
dut son çare zaten de artık diğer özleri normal olarak alıyorum hocam yaşadığım yerden ötürü kahvaltı olsun öğlen aparatif olsun sıkıntı yok yani

 

Facebook Twitter Instagram