Gönderen Konu: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?  (Okunma sayısı 297 defa)

Kıl Kuyruk

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« : 27 Şubat 2021, 13:30:12 »
Arkadaşlar istanbul saç ekim merkezi puanlarına baktım örnek neopital ve hermestte 5 tam puan almş 150 küsür yorum var ama hiç yaptırana rastlayamıyoruz. Bilgisi olan var mı?

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 32175
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #1 : 27 Şubat 2021, 21:19:40 »
Yalan dolan
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Erolkara

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 381
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #2 : 27 Şubat 2021, 23:46:32 »
hepsini kendileri yazıyorlar yeni yazılan mesajlar araya kaynadığı için kimse yazmak istemiyor.
mesela birine yazdım ben ama tekrar baktığımda mesajı bulamadım bile googlenin  saçmalığı.

Kıl Kuyruk

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #3 : 28 Şubat 2021, 02:05:41 »
Yorumların geneline baktığımda çok saçma geliyor zaten.Hep aynı terane “çok araştırmalarım sonunda burayı buldum çok doğru karar vermişim” tarzı yorumlar. İyi ben de aynı yeri bakıp araştırıyorum 5 tane before-after başka hiçbir şey yok sanki dün açmışlar kliniği.. Yalnız 1000 küsür yorum olanlar var Acıbadem Emphair gibi sanki bi tık inandırıcı gibi o kadar yorum da bilmiyorum yani kabullenmesi çok acıtır

Farques

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 911
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #4 : 28 Şubat 2021, 02:09:43 »
Google mapsden klinik bulanda ne biliyim. :)
Bu forum olmasa kim bilir nerelerden yorum okuyup ektiricektik gerçi.
Dr. Serkan AYGIN (Halil Bey) | Greft: 4535 | Yaş: 28 | 09.12.2020
www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=18122.0

Dutasterid (1/7)
Finasterid (6/7)
İğneleme (1/7)
Prozinc Plus
Masaj
D3/K2
Omega 3
Magnezyum
Oral Hint Yağı

Karakutu

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1045
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #5 : 28 Şubat 2021, 02:23:14 »
Google Maps deki olumlu yorumların yüzde doksanı kendi yorumları, olumsuz yorumlara dikkate almak lazım. Örnek Mega Hair Trans tan çok iyi biliyorum.

Leonidas

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1793
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #6 : 28 Şubat 2021, 02:49:17 »
Bu yorum işini ticarete dökenler var hocam, sadece Ekim merkezleri değil bir çok işletme sahibi para verip karşılığında Google de yorum yaptırtıyor mekanlarına.
Bunlar da onlardan biridir.

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 32175
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #7 : 28 Şubat 2021, 02:52:30 »
Google Maps da en altlara inin gerçek yorumları görürsünüz:) 1 kötü yorumu alta indirmek için 50 yorum atarlar:)
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

Karakutu

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1045
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #8 : 28 Şubat 2021, 02:54:29 »
Bu yorum işini ticarete dökenler var hocam, sadece Ekim merkezleri değil bir çok işletme sahibi para verip karşılığında Google de yorum yaptırtıyor mekanlarına.
Bunlar da onlardan biridir.
Forumdaki arkadaşın şikayetinde bile reklam yapmaya kalktı ama Hintell foyasını ortaya koydu, geri tepti gerisini sen düşün yani.

Karakutu

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1045
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #9 : 28 Şubat 2021, 02:57:24 »
Google Maps da en altlara inin gerçek yorumları görürsünüz:) 1 kötü yorumu alta indirmek için 50 yorum atarlar:)
+1
Maalesef

EndlessNegative

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 569
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Google mapsteki puanlamalar ne kadar doğru?
« Yanıtla #10 : 28 Şubat 2021, 03:08:39 »
Valla bu forum olmasaydı ülkede şans eseri iyi ekimcilere giden %3 haricini maymuna çevirmişlerdi ortalama 700 800 bin kişi aylık bu forum sayesinde büççesine en uygun merkezi seçiyor ama bazıları var onları forumda kurtaramaz reklamlardan gelip hala saçma sapan ekim merkezleri diretenler kısaca milletin ağzına da etseler adamlar takır takır para kazanıyor en boktan yer bile bazılarımızda maalesef hala zeka yok şöyle bir imkan olmasına ramem

Ve bir çok ekimci inanın su forum sayesinde işine asılıp daha iyi ekimler yapmaya çalışarak kendini geliştirdi bence nefret ediyorlar bu forumdan:)

Mesala donanım da zaten emphair saç ekim merkezinin kuçu kuçusu olmuş.

 

Facebook Twitter Instagram