Gönderen Konu: TRAŞSIZ  (Okunma sayısı 422 defa)

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
TRAŞSIZ
« : 11 Mart 2021, 10:58:09 »
Arkadaşlar Traşsız saç ekimi için Ne diyosunuz verimli olur mu

Boogeyman

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 185
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #1 : 11 Mart 2021, 12:16:27 »
Verim açısından değilde  hem eken açısından zor hem senin için.maliyetli ..bana sorarsan traşlı ol hem boşlukları daha iyi görürsün yüzleşirsin gerçekle
  • Ekim Tarihi: 29-30 mart 2021
  • Ekim Merkezi ismi: Ahd klinik Ahmet bey
  • Greft Miktarı: 3650
  • Yaşınız: 39

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #2 : 11 Mart 2021, 12:26:56 »
 traşsız iyi ekim yapan bi doktor varsa maddi olarak karşılayabilirim sadece verim açısından sorun yaşansın istemiyorum 2 yıllık uzun saçlarım var ve iş gereğide saçımı kesme imkanım yok

Gaile

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 25
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #3 : 11 Mart 2021, 13:37:00 »

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 31702
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #4 : 11 Mart 2021, 15:11:47 »
Maddi olarak pahalı ama traşsız ekimin adı Long Fue bununda en doğrusunu Dr koray erdoğan yapıyor
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #5 : 11 Mart 2021, 15:45:52 »
Video için teşekkür ederim videoda donör alandan alınan saçları uzunken ekiyor hiç böylr bişey görmemiştim
Ben araştırdığımda  donör alan traş ediliyor dhı tekniği ile kafayı komple kazımadan öndeki açık alanlara ekim yapılıyo bu video saki gibi uzun ekilmesine gerek olmadığı kanaatindeyim kafanın arka kısmında ki donör alanı kısaltsa bile tepedeki saçlarla onu kapatabiliriz benim merak ettiğim ön şakak kısma saç varken Ekim yapmak mevcut saçlara zarar verir mi veya ekimin verimsiz sık olmamasına sebebiyet verir mi

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #6 : 11 Mart 2021, 15:55:33 »
Mesela böyle yapılan ekimde mevcut saçlar zarar görürmü?
Saçı kesmeden ekim yapıldığı için sıklık problemi veya ekimde kalite düşüklüğü yaşanır mı

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #7 : 11 Mart 2021, 17:38:23 »
İsveç klinik diye bi yer böyle post attı az önce ama ekim seyrek gibi Saç olduğu için seyrek ekilmek zorunda mı kalınıyor

nofear114

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1725
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #8 : 11 Mart 2021, 17:58:35 »
Dostum bu iveç klinik mevcut saçları traş etmeden ekim yapmış . Donör bölgeyi traşlamış. Bu normal bir traşsız  ekim . Long hair fue olarak adlandırılan ekim donördeki saçları da kesmeden uzun bir sekilde alınıp ekiliyor. Genelde sanatçı vs çok az açıklığa sahip olanlar tercih ediyor . Çok mu gerekli bence değil sanatçı vs değilsen
İyiye iyi kötüye kötü der. Bağımsız yorumcu ..

Bu maskenin ardında etten fazlası var. Bu maskenin altında bir fikir var; ve fikirlere kurşun işlemez!” V for Johnny Sins

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #9 : 11 Mart 2021, 18:01:53 »
Bende long hair istemiyorum arka donör alanı traşlayabilir saçım uzun olduğu için traşlanan alanı kapatabilirim Ama kafanın tamamını traşlamadan dhı ile ekim yaptırmak iyi olurmu asmed dhı traşsız ekim yaparmı

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #10 : 11 Mart 2021, 18:06:49 »
Bu siteyi bulduğuma çok sevindim İyi ve kaliteli bi Ekim istiyorum  DHI traşsız ekimi en iyi kim yapar sizce oraya gidip kurtulalım şu kellik illetinden

BayX

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 719
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #11 : 11 Mart 2021, 19:27:50 »
Bu siteyi bulduğuma çok sevindim İyi ve kaliteli bi Ekim istiyorum  DHI traşsız ekimi en iyi kim yapar sizce oraya gidip kurtulalım şu kellik illetinden

Benim revize Ekim’im long olacaktı ancak alım çok uzun süreceğinden dolayı donör traş edilip ekildi ancak Ekim sonrası bakım İşlemleri açısından traşsız Ekim’i tavsiye etmem tabi ki son Karar sizin bu sadece benim düşüncem

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #12 : 12 Mart 2021, 00:11:04 »
Kaç greft ektirdiniz Sıklığı nasıl oldu

KaroAs

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 14
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #13 : 12 Mart 2021, 14:00:35 »
Maddi olarak pahalı ama traşsız ekimin adı Long Fue bununda en doğrusunu Dr koray erdoğan yapıyor
Asmedi aradım biz DHI ekim yapmıyoruz sadece fue dendi ama bildiğim kadarı ile traşsız DHI ekim le olabiliyo DHI için şu doktor çok iyidir diyeceğiniz yer varmı onunla görüşeyim

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 31702
Ynt: TRAŞSIZ
« Yanıtla #14 : 12 Mart 2021, 15:01:32 »
Dhı Olmasa ne fark eder ki siz buna taktınız?  ayrıca sizin açıklığınız taraşsız ekime uygun mu eminmiyiz? Resimleriniz yok.

Paylaştığınız örnek traşsız ekim değil saçma alakasız bir uygulama
Ve isvec klınık üste para verse tercih edicelecek bir yer değil bence. Zaten size gönderdikleri ön çizgi bile berbat resimlerde ki bu açıklığa da traşsız ekim yapılmaz örnekteki paylaştığınız.

Siz bu şekilde büyük hata yapacaksınız kendinize uygun olmayan tercihler ile

Traşsız dhı ekimle olur diye bir durum yok yanlış biliyorsunuz

Gerçek traşsız ekim 1500 greftin üstüne çıkamaz.

Açıklığınızı paylaşmadan fikir istiyorsunuz bu zaten yanlış bir durum ve yazdıklarınız dan dolayı hiç bir bilgiye sahip olmadığınızı sadece bu olsun şu olsun diye isteklere sahip olduğunuzu görüyorum.

Bana göre kötü sonuç alıp madur olacak potansiyeldeniz düzgünce saç durumunuzu paylaşın sonra kafanızı duvarlara vurmayın.

Traşsız ekimi iyi bir şey sanmayın

Bu arada dhı da fue dir .

Asmed slit yanal yarık tekniği çalışır.

Dhı ya da slit in bir önemi yok  önemli olan düzgün saç ekmeyi bilmek ayrıca adı Dhı değil inplanter pen dir Dhı bir saç ekim merkezinin adıdır.

Sadece şakaklarda açıklık yoksa gerçek Traşsız ekim yani Longfue harici hiç bir uygulama diğerleri zaten saçmalık sıklıkta tatmin etmez.


Örnek bu şekilde bir açıklığınız yoksa long size uygun değildir


Yaptırmak için yaptırmayın iyi sonuç almak için durumunuza göre doğru yer seçin doğru uygulama yaptırın.

Adı üzerinde traşsız ekim dimi? Şimdi donör traş ettikten sonra bunun adı trajsız ekim olmaz birtarafından uydurulmuş ekim tekniği olur.

Gerçeği hiç bir alan traş edilmeden yapılır ve çok dar alanlar için tercih edilir ve ekilen saçlarda uzun saç olarak ekilir
Enseyi traş ederek yaptıklarıda dar alan içindir ense 0 önde saç var o halde insan içine hiç çıkılmaz

Ekilen Saçlar uzun olduğu için Dhı ile olmaz zaten
« Son Düzenleme: 12 Mart 2021, 15:24:55 Gönderen: Hintell »
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçlari Ekibi.

 

Facebook Twitter Instagram