Gönderen Konu: Finasterid Topikal Kullanmalı mıyım? Yardımınıza ihtiyacım var  (Okunma sayısı 1273 defa)

Elenorr

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
Arkadaşlar merhaba, herhangi bir saç ekimi yapmadım fakat saç dökülmem var. Yakın zamanlarda mezoterapi ve prp tedavisi yaptım ve şu an kerozan vitamine başladım. Saç dökülmem mezoterapi seansı çok olmadığı için gözle görülür bir fark yaratmadı. Kerozana destekleyeci niteliğinde olsun diye finasterid topikal'a başlamayı düşündüm fakat yan etkilerinden biraz korktum. Oral yolla olmasa bile sizce yan etkisi olur mu? Bir ikinci sorum ise bu ilacı bıraktığım taktirde etki ettiği saçları da kaybeder miyim? Bunun yerine uzun vaadeli minoxidil kullanmak daha mı mantıklıdır? Cevaplarsanız aşırı mutlu olurum, hepinize şimdiden teşekkürler.
  • Ekim Tarihi: --
  • Ekim Merkezi ismi --
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi --

Elenorr

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
up arkadaşlarrr
  • Ekim Tarihi: --
  • Ekim Merkezi ismi --
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi --

Kelliğin kıyısında

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 19
Benzer konuda başlık açtım aynı sorulara cevap arıyoruz, forumda yeniyim birilerinin yanıtlarından konularına nasıl ulaşabilirim bilmiyorum. Sen konuma davetlisin ama  :)
  • Yaşınız 24
  • Medikal Tedavi Majistral Kür

Kelbey

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 265
Arkadaşlar saç dökülme seviyeniz başlarda ise , kesinlikle oral tedaviden önce anti androjen olarak ru58841 tedavisini tavsiye ederim.
RU58841 50MG
GÜNLÜK 15 DAKİKA MASAJ
VİTAMİN B-COMPLEX
D3K2 VİTAMİNİ
OMEGA 3
MAGNEZYUM YAGI
MAGNEZYUM MALAT TAKVİYESİ

ahmetbird

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 102
Dökülmenin başlarındaysan minox kullan bence. Benim 22 ay oldu şu anda açıklıklarım 1 seviye ileri gitti minoxun içine dut atıp bir süre öyle kullanmayı düşünüyorum ama istersen sende top. fin. ve top. dut başlayabilirsin. Ne kadar erken tedavi o kadar iyi sonuç
Akşamları 10 fıs minoxidil-(Başlangıç 26 Eylül 2019)

Sawpoo Şampuan
Konazol Şampuan (haftada 2 gün)

Elenorr

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
Dökülmenin başlarındaysan minox kullan bence. Benim 22 ay oldu şu anda açıklıklarım 1 seviye ileri gitti minoxun içine dut atıp bir süre öyle kullanmayı düşünüyorum ama istersen sende top. fin. ve top. dut başlayabilirsin. Ne kadar erken tedavi o kadar iyi sonuç

Hocam minoxidil kullanmaya bir türlü cesaret edemiyorum çünkü bıraktığın taktirde daha kötü bir hasar bırakıyormuş saçında. 1 seviye ileri gitti derken daha fazla mı açılma yaşandı? işe yaramadı mı yani
  • Ekim Tarihi: --
  • Ekim Merkezi ismi --
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi --

Elenorr

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
Arkadaşlar saç dökülme seviyeniz başlarda ise , kesinlikle oral tedaviden önce anti androjen olarak ru58841 tedavisini tavsiye ederim.

Hocam sanırım onun satışı yokmuş. Şu an ben topical fin başlamayı düşünüyorum oral tedaviden ziyade. Sadece bırakırsam saçlarımı çok döker mi diye korkuyorum
  • Ekim Tarihi: --
  • Ekim Merkezi ismi --
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi --

ahmetbird

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 102
Hocam minoxidil kullanmaya bir türlü cesaret edemiyorum çünkü bıraktığın taktirde daha kötü bir hasar bırakıyormuş saçında. 1 seviye ileri gitti derken daha fazla mı açılma yaşandı? işe yaramadı mı yani

Daha kötü hasar falan bıraktığı yok dökülecek olan dökülüyor insanlarda çok kötü yaptı diyor suçlu minox oluyor ve evet daha fazla açılma yaşandı ama kullanmasam çok daha fazla açıklık olurdu minox candır kullan bence
Akşamları 10 fıs minoxidil-(Başlangıç 26 Eylül 2019)

Sawpoo Şampuan
Konazol Şampuan (haftada 2 gün)

optimist1388

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 39
  • Saç ekimi sonuçları
Daha kötü hasar falan bıraktığı yok dökülecek olan dökülüyor insanlarda çok kötü yaptı diyor suçlu minox oluyor ve evet daha fazla açılma yaşandı ama kullanmasam çok daha fazla açıklık olurdu minox candır kullan bence

Katiliyorum yıllardır minoxa böyle bir yanlış algı oluşturuldu bende senin gibi korkuyordum 31 yasindayim şimdi keşke daha önce baslasaydim diyorum erkenden baslamalisin zaten saç yoğunluğunun iyiyse döngüymüs falan anlamazsın bile en azından dokulennsacinin yerine yenisi gelir ki destekler

Elenorr

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
  • Ekim Tarihi: --
  • Ekim Merkezi ismi --
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi --

Elenorr

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
--
  • Ekim Tarihi: --
  • Ekim Merkezi ismi --
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi --

Elenorr

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 12
Katiliyorum yıllardır minoxa böyle bir yanlış algı oluşturuldu bende senin gibi korkuyordum 31 yasindayim şimdi keşke daha önce baslasaydim diyorum erkenden baslamalisin zaten saç yoğunluğunun iyiyse döngüymüs falan anlamazsın bile en azından dokulennsacinin yerine yenisi gelir ki destekler

Saç yoğunluğum iyi fakat tepede açılma var aslında bu açılma liseden beri var yeni olan bir şey değil, 26 yaşındayım. Fakat artık önlem alayım diyorum. O zaman sizce finasterid topical mi başlamalıyım minox mu? Cevaplarsanız çok sevinirim.
  • Ekim Tarihi: --
  • Ekim Merkezi ismi --
  • Yaşınız 26
  • Medikal Tedavi --

bohemian

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 261
Saç yoğunluğum iyi fakat tepede açılma var aslında bu açılma liseden beri var yeni olan bir şey değil, 26 yaşındayım. Fakat artık önlem alayım diyorum. O zaman sizce finasterid topical mi başlamalıyım minox mu? Cevaplarsanız çok sevinirim.

Ben 1 aydir dutlu minox kullaniyorum cok bi etkisini görmedim ama 3 4 ay kullanicam en az. Eger etki görmezsem bu sefer minoxun icinde fin cozup oyle kullanicam. Dut molekul olarak buyuk oldugundan kafa derisinden gecmedigine dair yazilar var ama finin oyle bir durumu yok. Eger  o da etki etmezse oral olarak alicam. Yani siz de minin icine bu ilaclari katarak kullanabilirsiniz.
  • Yaşınız 21
  • Medikal Tedavi xpecia(2), dutlu minoxil(8 dut akşamları 8 fıs), dermapen(haftada bir 1.75-2), ketoral şampuan(haftada 1), masaj

optimist1388

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 39
  • Saç ekimi sonuçları
Saç yoğunluğum iyi fakat tepede açılma var aslında bu açılma liseden beri var yeni olan bir şey değil, 26 yaşındayım. Fakat artık önlem alayım diyorum. O zaman sizce finasterid topical mi başlamalıyım minox mu? Cevaplarsanız çok sevinirim.

Şahsi görüşüm saç yogunlugun zaten minoxil kaldırır ayrıca genetik faktörün açılmana göre biraz agrasife dönüyor minoxla birlikte Finas yapmalisin DHT baskılaman açısında topikal ilk etapta tercih edebilirsin

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1369
Şahsi görüşüm saç yogunlugun zaten minoxil kaldırır ayrıca genetik faktörün açılmana göre biraz agrasife dönüyor minoxla birlikte Finas yapmalisin DHT baskılaman açısında topikal ilk etapta tercih edebilirsin

+1

Minoxik hele ki ilk dwfa kullanacaksanız, o seyrelmeyi kapatır. Fakat döngü olayı olabilir zamanla. Bence daha ileriye saklayın bu silahı. Eğer açılmanız hızlanır çoğalırsa o zaman kullanırsıız.

Bence de arkadaşın dediği gibi topikal finasteridi deneyin. Ama 6-8 ay düzenli kullanmalısınız. Gün aşırı oral kullanım da olabilir belki ama önce topikal denemenizi tavsiye ederim.

 

Facebook Twitter Instagram