Gönderen Konu: Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?  (Okunma sayısı 179 defa)

Blnt34

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?
« : 30 Temmuz 2021, 17:24:35 »
Düzenli fitness yapan biriyim, salonlara virüs bitmeden gidemeyeceğim için evde yapıyorum egzersizlerimi
En fazla çalıştığım ağırlıklar ortalama 40 kilo

mesela 3. ay bitimi ile tekrardan bu egzersizlere başlamam uygun olur mu sizce? daha erken başlarsam sıkıntı olabilir mi? Bu arada fin kullanıyorum genetik saç dökülmesi sorunum için

yada ağırlık ayrı yürüyüş+bisiklet ayrı mı değerlendirmeliyiz?
Yani mesela terletici orta tempo uzun yürüyüşler, evde bisiklet çevirme gibi şeyleri de mi 3 ay falan ertelemek lazım?

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4020
Ynt: Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?
« Yanıtla #1 : 30 Temmuz 2021, 17:41:35 »
1.5 _2 ay derler ağırlık için otekilere pek beklemeye gerek yok diyecemde havada sıcak etkileyebilir 3 ayı doldur hepsi garanti olsun

Blnt34

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 10
Ynt: Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?
« Yanıtla #2 : 30 Temmuz 2021, 23:00:59 »
Anladım hocam sağol. O zaman randevu hava ılık zamanlarda olsa bile yine 3 ay bekleyeyim dimi sonra başlayayım?

En azından yürüyüş+bel egzersizleri falan yapayım diye düşündüm ama ondada terleyeceğim

erkenekim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 157
Ynt: Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?
« Yanıtla #3 : 30 Temmuz 2021, 23:26:36 »
Ben basladım 2 ay daha yeni doldu. Bence cok etkilemez. Terleme meselesi gözenekler açılıp greftler zarar görmesin diye degil mi

E şok dökülme oldu bitti benim dökülecek greft kalmadı zaten terlesem ne yazar
  • Ekim Tarihi: 2015 - 2021
  • Greft Miktarı 3200 + 3000

erkenekim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 157
Ynt: Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?
« Yanıtla #4 : 30 Temmuz 2021, 23:28:01 »
Bi de gittim kreatin alıyordum üç gündür sonradan dank etti bıraktım neyseki
  • Ekim Tarihi: 2015 - 2021
  • Greft Miktarı 3200 + 3000

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 4020
Ynt: Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?
« Yanıtla #5 : 31 Temmuz 2021, 00:13:20 »
 dolsun 3 ay gaarantiye al.çok terlemeden yaparsın aslında bişi olmazda garantiye al.gunese bile sapkayla çık diyen drda var bişi olmaz diyende yeni ekimler için.garanticilik daha iyi hocam

erkenekim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 157
Ynt: Ekimden sonra Fitness için en uygun zaman?
« Yanıtla #6 : 31 Temmuz 2021, 06:44:18 »
Ben geçen 2 hafta önce tatile gittim denize girdim mersinde terlemekten bayılacaktım ekimden 1.5 ay sonrasına tekabul ediyor sonra dedim olan oldu artık sal dedim
  • Ekim Tarihi: 2015 - 2021
  • Greft Miktarı 3200 + 3000

 

Facebook Twitter Instagram