Gönderen Konu: Melike Çolak Mc Hair Center 4000 greft saç nakli İstanbul 18/01/2022  (Okunma sayısı 666 defa)

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Tarih: 18/01/2022
Ekim yeri: mc hair center ( özel çamlık hastanesinde)
Greft: 4000
Yaş: 32
İlaçlar: cipro antibiyotik, prednol, avil

          Değerli arkadaşlar bu konuyla ameliyatimin gidişatını sizlerle paylaşmayı düşündüm. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli. Çalıştığım kurumda iki arkadaşım saç nakli için mc hair center firmasıyla anlasmislar ve saç nakilleri Bakırköy de bulunan özel çamlık hastanesinde gerçekleşmiş. Sonuç olarak memnun kalmışlar saç nakilleri başarıyla istedikleri gibi sonuçlanmış. Bende bu iki canlı örnekle yola çıkarak karar verip firma yetkilisi murat çolak ile iletişim kurup ön görüşmeler yaptım ve 18/01/2022 sali günü saç nakli ameliyatina karar aldık. Nakil sonrasi prp ve mezoterapi gereken şampuan losyon destekleyici rehberlik noktasında sorun olmayacağını bu işlemin başarıyla sonuclanacagini dile getirdi. Ameliyat sırasında Greft alınırken bazı yerlerde acı hissediyordum aynı şekilde kanal açılırken de bazı yerlerde acı hissediyordum bunu belirttigimde de müdahale ediyorlardı.
   Bu ameliyatta 6 kişilik bir ekip çalıştı. Nakil öncesi traş, Anestezi, greft alma ve en son melike çolak tarafından saç çizgisi ve kanal açıldı daha sonra anestezi ve greft işlemini yapan iki  üç te olabilir ekim öncesi verdikleri ilacın etkisindeydim ekim tamamlandi.
« Son Düzenleme: 27 Ocak 2022, 01:24:33 Gönderen: Orhan Akks »

Kayser Soze

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 594
İletiyle olmaz dostum. Detaylı bir konu açsan daha olumlu yorumlar alabilirsin.
Ekim yapılan yer, yaş, ekinlen greft sayısı, öncesi ve sonrası fotoğraflar, süreç hakkında bilgi vs...
Bu şekilde bir konu açmalısın

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Değerli arkadaşlar bu iletiyle ameliyatimin gidişatını sizlerle paylaşmayı düşündüm. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli saygılarımla
Ekimden sonra 3. Gün ve 1.yikama

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Değerli arkadaşlar bu iletiyle ameliyatimin gidişatını sizlerle paylaşmayı düşündüm. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli saygılarımla
4.gun 2.yikama

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Değerli arkadaşlar bu iletiyle ameliyatimin gidişatını sizlerle paylaşmayı düşündüm. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli saygılarımla
5. Gün 3. Yıkama

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Değerli arkadaşlar bu iletiyle ameliyatimin gidişatını sizlerle paylaşmayı düşündüm. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli saygılarımla
6. Gün 4. Yıkama

Hintell

  • Admin
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 38400
  • saç ekimi sonuçları
hayırlı olsun saç ekimin kardeşim ön cizgi kafa şekline göre biraz vasat olmuş saç ekim merkezin braz acemi keşke araştırıp daha iyi bir merkez tercih etseydin diyeceğim ama moralda bozmak istemiyorum umarım ben yanılırım güzel sonuç alırsın
Global Moderator
Saç Ekimi Sonuçları Ekibi.

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Değerli arkadaşlar bu iletiyle ameliyatimin gidişatını sizlerle paylaşmayı düşündüm. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli saygılarımla
7. Gün 5. Yıkama
Sag taraftaki lekeden dolayi tedirgin oldum nekroz olduğundan şüpheleniyorum. Doktora ilettim. 8. Gün yıkamadan muayeneye gidecem

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
hayırlı olsun saç ekimin kardeşim ön cizgi kafa şekline göre biraz vasat olmuş saç ekim merkezin braz acemi keşke araştırıp daha iyi bir merkez tercih etseydin diyeceğim ama moralda bozmak istemiyorum umarım ben yanılırım güzel sonuç alırsın
Hocam referanslı gittim yani iki iş arkadaşım da orda yapmış başarılıydı. İnşallah iyi olur ama eksik gördüğüm çok şey vardı.

Kerimm34

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 757
Hocam referanslı gittim yani iki iş arkadaşım da orda yapmış başarılıydı. İnşallah iyi olur ama eksik gördüğüm çok şey vardı.

ekim öncesi sonrası bir kişinin durumunu gerçek hayatta gözlemleyip olumlu yada olumsuz sonuç çıkartmak çok yanıltıcı oluyor bazen bu konuda en iyisi forum her türlü anlık kıyaslama şansı oluyor resimler üzerinden.
siz peki o kişilerin ekim öncesi durumlarına hakimmiydiniz yani memnunum demeleri bence bir kıstas olmamalı.

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Değerli arkadaşlar bu iletiyle ameliyatimin gidişatını sizlerle paylaşmayı düşündüm. Görüş ve önerileriniz benim için çok değerli saygılarımla
Merhaba arkadaşlar ekimin 9. Günü bu komplikasyonu doktorun yanına gidip gösterdim nekroz olmadigini söylüyor ve fito krem verip hafif sürmemi ve iki gün yıkamadan ilerlememi istedi. Düşüncelerinizi merak ediyorum

xshot

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 86
Nekroz değilse nasıl bir komplikasyonmuş bunuda söyledimi peki.

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Nekroz değilse nasıl bir komplikasyonmuş bunuda söyledimi peki.
Uyurken parmaklarımla saçıma dokudugumu bu yüzden de kanadigini dile getirdi. Ben nekroz da ısrar ettikçe o da olmadığı noktasında ısrar etti bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Bakalım biraz saçı akışına  birakmami fito krem sürüp iki gün yıkamadan beklememi cumartesi sabah yıkadıktan sonra foto göndermemi istedi

xshot

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 86
Dostum daha tecrübeli arkadaşlar yazacaktır konuyla ilgili moralinide bozmak istemem ama forumda sayfalarca konu inceledim ilk defa uykuda saçınla oynadında böyle oldun diyen bir durum gördüm, sen moralini bozma ekilenler çıksın, umarım memnun kalırsın süreç sonunda.

Orhan Akks

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 17
Dostum daha tecrübeli arkadaşlar yazacaktır konuyla ilgili moralinide bozmak istemem ama forumda sayfalarca konu inceledim ilk defa uykuda saçınla oynadında böyle oldun diyen bir durum gördüm, sen moralini bozma ekilenler çıksın, umarım memnun kalırsın süreç sonunda.
İnşallah hocam zaten saçına dokunmusun dediği zaman çok sinirlendim böyle bir şey i yapmamın mümkünü yok neden bu insanlar daha şeffaf davranmıyor süreci realist bir şekilde yurutmuyorlar anlamadım. Neyse artık sorun yapmıyorum c.tesi orada saç çıkmaması durumunda nasıl bir tedavi uygulayacaklarini bilmek istediğimi dile getirecem

 

Facebook Twitter Instagram