Gönderen Konu: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)  (Okunma sayısı 654 defa)

Obsesif

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« : 18 Mart 2022, 00:24:19 »
Arkadaşlar merhaba,
31 yaşındayım. 2014 den beri okb (takıntı-zorlantı) ve 2019 dan beri epilepsi hastasıyım. 2,5 senedir depakin ve şu anda da lustral kullanıyorum. Babam kel. Saçlarım döküldüğü için ben depakinden kaynaklı olabileceğini düşünüp biotin takviyesi almaya başlayarak doktora gittim ve ekte yer alan tahlilleri istedi.evre 4 demişti sanırım, hatırlamıyorum. Tahli sonuçları normal diyerek, bana vichy aminexil serum ve anacaps progressive verdi.şu an onları kullanıyorum . Forumu ve tedavi yöntemlerini detaylıca inceledim. Finasteridi epilepsiden dolayı kullanamayacağımı düşünüyorum. Prp, mezoterapi ve minoxil de önerilmiyor. Açıkçası okb hastası olarak inanılmaz çaresiz ve kötü hissediyorum kendimi, sağlıklı insanlar için bile böylesine kötüyken benim için ne kadar kötü olabileceğini tahmin edebilirsiniz. Saçlarımın şu an ki durumu aşagıda . Fikir, öneri yorumlarınızı bekliyorum. Hızlı dökülür mü ne durumda ne kadar öteleyebilriiz neler yapabiliriz ? Şimdiden çok teşekkür ederim.

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2242
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #1 : 18 Mart 2022, 00:36:51 »
Peki teşhis olarak erkek tipi kellikten bahsetmedi mi?

Dökülme tipiniz AGA'ya benziyor dostum. Bunun da 2 türlü onaylı tedavisi var. Birisi antiandrojen (finasterid, dutasterid) diğeri ise Minoxidil'dir.

Ikisi de önerilmiyor ise belki Saw Palmetto içerikli tabletler veya Xpecia, AGA-E gibi takviyeler işe yarayabilir, ama kesin değil.

Biz de üzgünüz dostum. Tez zamanda iyileşirsin inşallah.
Doktor değilim.Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

Obsesif

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #2 : 18 Mart 2022, 00:47:40 »
Tahliller normal geldi diyince ben açıkçası her şey yolunda gibi algıladım o zamanlar pek de bilgim olmadığı için takviye ve losyonu alıp çıktım üzerine soru sormadım. 6 hafta kullanacam aminexil clinical i 5 haftam kaldı gidince bu sefer ayrıntılı konuşacağım ama şu an çok takılmış durumdayım geceleri uyuyamıyorum. Xpecia da yan etki var diye biliyordum hocam yanlış mıyım? Epilepsiye bir zararı olur mu nöbet oluşturma gibi? Bu arada iyi dilek ve cevabın için çok teşekkür ederim hocam. Umarım bir an önce kurtuluruz bu sorundan hep beraber 😞😞

Virtüöz

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1823
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #3 : 18 Mart 2022, 00:57:51 »
Fine hastalığın yüzünden bulaşmanı önermem.Bende de ağır okb var fin kaygı bozukluğunu arttırıyor.Bide epilepsi varmış sende dht blokerlar saçını düzeltcem diye beynini bozabilir.Minoxidil senin için en mantıklısı gibi.Belki bide xpecia.Saç ekimi düşündünüzmü?
Finasterid Proscar 1/4 - Günlük
Bioxcin Sarımsaklı Şampuan
NoFap & Spor


Tedavi Sürecim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=16513

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2242
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #4 : 18 Mart 2022, 00:58:28 »
Amin kardeşim. Tahliller normal derken belki vücudunda herhangi bir şey eksik olmadığını vurgulamış olabilir. Xpecia için bende yan etki yapmadı ama yapanlar vardı diye hatırlıyorum. Çok az ama. Epilepsi için bir şey diyemem dostum bilgi sahibi değilim maalesef.
Doktor değilim.Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

Obsesif

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #5 : 18 Mart 2022, 01:33:39 »
Fine hastalığın yüzünden bulaşmanı önermem.Bende de ağır okb var fin kaygı bozukluğunu arttırıyor.Bide epilepsi varmış sende dht blokerlar saçını düzeltcem diye beynini bozabilir.Minoxidil senin için en mantıklısı gibi.Belki bide xpecia.Saç ekimi düşündünüzmü?
Saç ekimi için ne kadar geç olursa o kadar iyi diye biliyorum hocam? Bugüne kadar hep uzun kullandım saçlarımı çok eksik görünmüyor uzunken, rahat beslensin ve losyon daha iyi yesin diye kısa kestirdim. Uzun haliyle şimdilik idare edebiliyorum ama mevcut olanları koruyup dökülmeyi ne kadar öteleyebilirsek o kadar iyi
Diye düşünüyorum i. Prp mezoterapi saça hasar veriyorlar olumlu etki yerine diye okudum. İnanılmaz derece de kafam karıştı ne yapacam bilmiyorum çok takılmıştım durumdayım.

Obsesif

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #6 : 18 Mart 2022, 01:34:48 »
Amin kardeşim. Tahliller normal derken belki vücudunda herhangi bir şey eksik olmadığını vurgulamış olabilir. Xpecia için bende yan etki yapmadı ama yapanlar vardı diye hatırlıyorum. Çok az ama. Epilepsi için bir şey diyemem dostum bilgi sahibi değilim maalesef.
Sağol hocam eksik olma 😞

Virtüöz

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1823
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #7 : 18 Mart 2022, 02:18:15 »
Saç ekimi için ne kadar geç olursa o kadar iyi diye biliyorum hocam? Bugüne kadar hep uzun kullandım saçlarımı çok eksik görünmüyor uzunken, rahat beslensin ve losyon daha iyi yesin diye kısa kestirdim. Uzun haliyle şimdilik idare edebiliyorum ama mevcut olanları koruyup dökülmeyi ne kadar öteleyebilirsek o kadar iyi
Diye düşünüyorum i. Prp mezoterapi saça hasar veriyorlar olumlu etki yerine diye okudum. İnanılmaz derece de kafam karıştı ne yapacam bilmiyorum çok takılmıştım durumdayım.

Evet orası öyle ama yaşın artık 30u geçtiği için ektirmende pek engel yok.Tabi sen bilirsin güçlendirip ertelemekte mantıklı tabi.Prp ve mezoterapiye boşuna paranı kaptırma.Sen xpecia al kullan daha çok etki eder.
Finasterid Proscar 1/4 - Günlük
Bioxcin Sarımsaklı Şampuan
NoFap & Spor


Tedavi Sürecim
https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=16513

Obsesif

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #8 : 18 Mart 2022, 11:56:43 »
Sağolun öneri için. Başka öneri, fikir yorumu olan arkadaş var mı? Cidden çok kötü takılmış durumdayım. Kariyer yolunda mesleğime de kötü etki edecek diye korkuyorum 😞😞

Whatever 282

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 263
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #9 : 18 Mart 2022, 12:48:37 »
Özel bir hastaneye gidip bu ilacın epilepsi durumun dolayısıyla zarar verip vermeyeceğini sor. Pek ilgisi ve sakıncası olmadığını düşünüyorum.
Kullandıklarını:
Biotin 5000mg
Her gün 1 Dutasteride 0,5mg
Haftada 3 kez dermaroller
Günde 2 Minoksil +bemiks + bephanten+ evigen
Günde 2 defa masaj
Folik asit ve D vitamini takviyesi

Obsesif

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #10 : 20 Mart 2022, 00:49:12 »
Dökülme şekli konusunda başka fikri, yorumu ve önerisi olan var mı arkadaşlar? Saçları nispeten uzun kullanarak ne kadar öteleyebilirim sizce? Anacaps progressive takviye alıyorum çinko selenyum biotin gibi içeriği var.

ALONE45

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 417
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #11 : 20 Mart 2022, 15:35:26 »
Abi saçlarını uzatman sadece psikolojik anlamda seni iyi tutar kendimden biliyorum bende eski okb hastasıyım bu arada okb yi minimum seviyete indireli 2 yıl oldu çok şükür  benim sana tavsiyem bu noktada eğer dökülmeni çok takıyorsan ki takıyorsun bu durumda bence doktor kontrolünde finasterid başlayabilirsin bak bu sadece bir öneri hem nereden biliyorsun belki finasteridden ötürü beklenilen yan etkileri görmeyeceksin ama tabi kullandığın ilaçları tedavinin detaylarını bilmeden tamamen bu yorumu yapıyorum kesinlikle eğer tedavin içerisinde finasterid ile etkileşime girebilecek olan bir ilaç varsa o kısmı bilemem elbette veya bunun haricinde okb rahatsızlığının şiddetini de bilemediğim için finasterid sende ne tepki verir onu da bilemem ama buradan çıkarılacak düşünce finasteride ile belli bir noktada çok güzel gelişmeler kaydedebilirsin sadece korkma ve ön yargı ile yaklaşma demek istedim ama bu derdini mutlaka doktora karşı dile getir ve eğer başlayacağım diyorsan ise sabırlı ve doktor kontrolünde olarak başla sabırdan kastım ilk zamanlar gördüğün yan etkileri vücudun alışma sürecinde sonradan görmeyedebilirsin bu yüzden bunları dile getirmek istedim ama saçların genel olarak çok aman aman gitmiş boyutta değil yani sadece genel bir seyrelme var finasterid ile 1 yıl kadar sonuç aldıktan sonra doktor kontrolünde kullanarak tabi her şey yolunda da giderse daha sonrasında da maddi durumun el veriyorsa saç ektirip bu sorununu uzun yıllar bitirebilirsin veya duruma göre finasteridle beraber diğer abilerimin dedikleri gibi minoxidil de ekleyebilirsin ama genel olarak saçın kurtarılabilecek bir boyutta ve kesinlikle dert edilecek bir boyutta değil sandığın kadar o yüzden bence biraz rahat ol ve o şekilde ne yapacağına akıllı bir şekilde doktor kontrolünde iyi düşünerek karar ver derim bir şey olursa biz buradayız sağlıcakla selametle saygılar abi
YAŞ:23

GÜNLÜK 0.5 MG Avodart Dutasterid
GÜNLÜK 2 AGA E TABLET
GÜNLÜK 2 ADET 40MG ROACCUTANE (AKNETRENT)

BİZ BU İŞE GÖNLÜMÜZÜ VERDİK KARDEŞ.

Obsesif

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 13
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #12 : 20 Mart 2022, 15:50:52 »
Abi saçlarını uzatman sadece psikolojik anlamda seni iyi tutar kendimden biliyorum bende eski okb hastasıyım bu arada okb yi minimum seviyete indireli 2 yıl oldu çok şükür  benim sana tavsiyem bu noktada eğer dökülmeni çok takıyorsan ki takıyorsun bu durumda bence doktor kontrolünde finasterid başlayabilirsin bak bu sadece bir öneri hem nereden biliyorsun belki finasteridden ötürü beklenilen yan etkileri görmeyeceksin ama tabi kullandığın ilaçları tedavinin detaylarını bilmeden tamamen bu yorumu yapıyorum kesinlikle eğer tedavin içerisinde finasterid ile etkileşime girebilecek olan bir ilaç varsa o kısmı bilemem elbette veya bunun haricinde okb rahatsızlığının şiddetini de bilemediğim için finasterid sende ne tepki verir onu da bilemem ama buradan çıkarılacak düşünce finasteride ile belli bir noktada çok güzel gelişmeler kaydedebilirsin sadece korkma ve ön yargı ile yaklaşma demek istedim ama bu derdini mutlaka doktora karşı dile getir ve eğer başlayacağım diyorsan ise sabırlı ve doktor kontrolünde olarak başla sabırdan kastım ilk zamanlar gördüğün yan etkileri vücudun alışma sürecinde sonradan görmeyedebilirsin bu yüzden bunları dile getirmek istedim ama saçların genel olarak çok aman aman gitmiş boyutta değil yani sadece genel bir seyrelme var finasterid ile 1 yıl kadar sonuç aldıktan sonra doktor kontrolünde kullanarak tabi her şey yolunda da giderse daha sonrasında da maddi durumun el veriyorsa saç ektirip bu sorununu uzun yıllar bitirebilirsin veya duruma göre finasteridle beraber diğer abilerimin dedikleri gibi minoxidil de ekleyebilirsin ama genel olarak saçın kurtarılabilecek bir boyutta ve kesinlikle dert edilecek bir boyutta değil sandığın kadar o yüzden bence biraz rahat ol ve o şekilde ne yapacağına akıllı bir şekilde doktor kontrolünde iyi düşünerek karar ver derim bir şey olursa biz buradayız sağlıcakla selametle saygılar abi
Sağol kardeşim samimiyetinle cevap verdiğin için. Allah hepimize tüm dertlerimizi atlatıp sağlıklı olmaya nasip etsin.

ALONE45

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 417
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #13 : 20 Mart 2022, 15:55:27 »
Amin abi inşallah umutla ve sabırla  yola devam inşallah
YAŞ:23

GÜNLÜK 0.5 MG Avodart Dutasterid
GÜNLÜK 2 AGA E TABLET
GÜNLÜK 2 ADET 40MG ROACCUTANE (AKNETRENT)

BİZ BU İŞE GÖNLÜMÜZÜ VERDİK KARDEŞ.

kellim

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülme şeklim(epilepsi ve okb)
« Yanıtla #14 : 17 Haziran 2022, 07:52:04 »
Sağol kardeşim samimiyetinle cevap verdiğin için. Allah hepimize tüm dertlerimizi atlatıp sağlıklı olmaya nasip etsin.
Geçmiş olsun aynı hastalık bende de var

 

Facebook Twitter Instagram