Gönderen Konu: Saç  (Okunma sayısı 493 defa)

Ankaralı

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 345
Saç
« : 29 Nisan 2022, 01:07:03 »
Slm abiler Bursada ibrahim Erayhan var youtube da görmüşsünüzdür. Ekimleri iyi yalnız iyi olan ekimleri mi paylaşıyor bilemiyorum.. Merak ettigim şu normalde bir merkez 3500-4500 arası ekerken.
Bu abi tek seansta 8-9 bin ektigi oluyor. Muhtemelen ona görede elbet  ücreti vardır.
Yalnız bazı Ekim merkezleri 1 seansta  4ün üzerine çıkmıyor. Mesela şahin hoca nedenini sorduğumuz zaman tutma olayı ve fre olayını gösteriyorlar zaten tek seansta öyle çalışıyorlarmış.
Bu  bursadaki abi tek seansta neden 8-9bin ekiyor çözemedim

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2397
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Saç
« Yanıtla #1 : 29 Nisan 2022, 01:12:50 »
Forumda 10 bin yaptıran da vardı ama olmadı.
Doktor değilim.Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7580
Ynt: Saç
« Yanıtla #2 : 29 Nisan 2022, 01:24:22 »
 yeni isimlere ihtiyac var.ibrahim erayhan fena değil ekimleri
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Ankaralı

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 345
Ynt: Saç
« Yanıtla #3 : 29 Nisan 2022, 01:55:48 »
yeni isimlere ihtiyac var.ibrahim erayhan fena değil ekimleri
Evet abi beğenen çok. İnstagram ında görüyoruz. Tek seansta 6500-7950-8300 diye. Başja yerlerin 2 seansta yaptıgını. Bu adam tek yapıyor ilginç.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7580
Ynt: Saç
« Yanıtla #4 : 29 Nisan 2022, 02:25:58 »
 ne bu boyle dr zarev gibi.5 ayda kelleri falan kapamış.topiklemesin bu  resimleri.hille hurda olmasın
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Ankaralı

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 345
Ynt: Saç
« Yanıtla #5 : 29 Nisan 2022, 03:10:07 »
ne bu boyle dr zarev gibi.5 ayda kelleri falan kapamış.topiklemesin bu  resimleri.hille hurda olmasın
Sanmıyorum topik olsa söyler hasta surays  topik yapmoş diye.. İşine neden gölge düşürsün ki mantıken.

haydibreewolf

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 150
Ynt: Saç
« Yanıtla #6 : 02 Mayıs 2022, 19:13:11 »
Sanmıyorum topik olsa söyler hasta surays  topik yapmoş diye.. İşine neden gölge düşürsün ki mantıken.


İbrahim beyi takip ediyorum ekimlerini beğeniyorum ama forumda bi konuda saç pigmenti yaptırdığını yazan olmuştu.. iyi araştırmak lazım

babacan

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 154
Ynt: Saç
« Yanıtla #7 : 05 Mayıs 2022, 13:22:33 »
Ankara için şahin çelik başka tanımam

 

Facebook Twitter Instagram