Gönderen Konu: PRP ve Mezoterapi  (Okunma sayısı 780 defa)

ibrahimolc

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
  • Saç ekimi sonuçları
PRP ve Mezoterapi
« : 11 Haziran 2022, 15:13:07 »
Bir süredir saç dökülme problemi yasıyorum.Görüştüğüm klinikler yaşımın 22 olması sebebi,dökülmenin az olması sebebi ve dökülmenin tamamlanmamıs olması sebebiyle prp ve mezoterai önerdiler.Yaptıran birileri varsa nereleri önerir,etkisi ne olur ve beni ne kadar götürür,bilgilendirirseniz sevinirim.Dökülmemin artmasını azaltacak ve saçlarımı güçlendiricek ekstra önerileri de paylasırsanız mutlu olurum.

Kelbey

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 308
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #1 : 11 Haziran 2022, 18:50:11 »
Saclarinin fotografini yuklersen daha Rahat yardimci olabiliriz
RU58841 İLE İLGİLİ MESAJ ATANLARA ARTIK CEVAP VERMİYORUM ARKADAŞLAR.

ibrahimolc

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #2 : 12 Haziran 2022, 15:52:27 »

ibrahimolc

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #3 : 12 Haziran 2022, 15:52:59 »
1

ibrahimolc

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #4 : 12 Haziran 2022, 15:53:25 »
2

ibrahimolc

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #5 : 12 Haziran 2022, 15:53:43 »
3

ibrahimolc

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 18
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #6 : 12 Haziran 2022, 15:55:20 »
mevcut durum bu en azından dökülmeyi yavaslatıcak veya sacları güclendiricek tavsiyesii olan abilerim varsa cok sevinirim.(cok takıntı yaptığım için ısrarla ekim istememe rağmen hekimler erken dedikleri için ekim yöntemine basvuramıyorum.)

Yardımsever

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 383
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #7 : 12 Haziran 2022, 19:48:55 »
Bu saça ekim yapılırsa çok sıkıntı çekeceğini düşünüyorum
Ben prp ve mezoterapi yaptırmayı düşünüyordum ki AGA sı olup prp mezo yaptıran insanlarla konuştuğumda hepsi parasının boşa gittiğini söyledi bu arada minimum 6 ay yaptıran insanlarla konuştum

Korkusuz Korkak

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 345
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #8 : 13 Haziran 2022, 09:47:51 »
Merhaba, henüz kelleşmemişsiniz ama önlem almazsanız bu işin sonu oraya gider. Çok genç olduğunuz için medikal tedavilerden cevap alacağınızı düşünüyorum. Finasterid kullanmak istemiyorsanız xpecia alın derim. Son yıllarda bir çok firma mezoterapi ürünleri geliştirdi. Prp ve mezo dan sonuç almak için en az 3-6 seans yaptırmak gerekiyor. Ben sizin yerinizde olsam Regenera Active ya da Otolog Microgreft denilen kök hücre tedavisini yaptırırım çünkü 10-15 seans prp ve mezo ile uğraşmaktan hem maliyet hem de zaman açısından daha mantıklı.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2022, 14:32:50 Gönderen: Korkusuz Korkak »
  • Ekim Tarihi: 04.05.2021
  • Greft Miktarı 4.541
  • Yaşınız 44
  • Medikal Tedavi Finasterid, Biotin

proscarkullanıyorum

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 97
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #9 : 13 Haziran 2022, 14:31:07 »
Bir süredir saç dökülme problemi yasıyorum.Görüştüğüm klinikler yaşımın 22 olması sebebi,dökülmenin az olması sebebi ve dökülmenin tamamlanmamıs olması sebebiyle prp ve mezoterai önerdiler.Yaptıran birileri varsa nereleri önerir,etkisi ne olur ve beni ne kadar götürür,bilgilendirirseniz sevinirim.Dökülmemin artmasını azaltacak ve saçlarımı güçlendiricek ekstra önerileri de paylasırsanız mutlu olurum.
Dostum prp de yaptırdım mezoterapi de, ve emin ol gram faydasını görmedim. Dökülmeyi kesinlikle durdurmuyor sadece çok az bir şey yavaşlatıyor. Günde 150 tel dökülüyorsa 100 tele düşürüyor. 2 sene boyunca bu illetle savaştım ve sonunda yenmeyi başardım. Minoxil ve avodart kullanıyorum. Söyledim diye sakın kullanma bunları iyice araştır yan etkilerini öğren ona göre başla. Çünkü herkeste aynı etkiyi göstermiyor. Çoğu kişi yan etkilerini dibine kadar hissederken ben 1.5 senedir kullanıyorum hiç yan etki görmedim. Ayrıca şunuda ekeleyeyim. Doktorlar genelde hastalarını hasta olarak değilde daha çok para olarak görür. Yaşadığın sağlık sorunu çok büyük bir problem değilse hayati bir tehlike taşımıyorsa genelde hastalarını yolmaya çalışır. Hele ki saç dökülmesini çok fazla kafa takan bir hastası varsa altı boş vaatlerle kandırıp cebindeki paraya göz diker. Prp ve mezoterapi öyle ucuz bir işlemde değil. Saç ektirmediysen ve vitamin eksikliğinden kaynaklı bir dökülme yaşamıyorsan kesinlikle bu işin ilacı o değil. Acilen stratejini değiştirmen lazım.

proscarkullanıyorum

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 97
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #10 : 13 Haziran 2022, 14:33:52 »
Birde dostum duydun mu bilmiyorum ama s clinic diye bir yer var. İnstagramda sürekli karşıma çıkıyor bu aralar baya popüler olmaya başladılar. Uyguladıkları tedavi gerçekten çok işe yarıyor. Ben parayı denkleştirebilirsem gidicem. En son 3-5 ay önce 12.000 tl fiyatı vardı şimdi 20.000 olmuştur diye tahmin ediyorum.

Dur

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 34
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #11 : 14 Haziran 2022, 00:32:57 »
Birde dostum duydun mu bilmiyorum ama s clinic diye bir yer var. İnstagramda sürekli karşıma çıkıyor bu aralar baya popüler olmaya başladılar. Uyguladıkları tedavi gerçekten çok işe yarıyor. Ben parayı denkleştirebilirsem gidicem. En son 3-5 ay önce 12.000 tl fiyatı vardı şimdi 20.000 olmuştur diye tahmin ediyorum.

Kardeşim senin mesajında sonra instagramdan S Clilnic'e baktım doğruysa sonuçlar efsane.Nasil bir yöntem uyguluyorlar bilgin var mı?

Dur

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 34
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #12 : 14 Haziran 2022, 01:04:03 »
Kardeşim senin mesajında sonra instagramdan S Clilnic'e baktım doğruysa sonuçlar efsane.Nasil bir yöntem uyguluyorlar bilgin var mı?

Biraz daha araştırdım internetten bi cacık olmaz.Onlarca şikayet var!

proscarkullanıyorum

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 97
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #13 : 14 Haziran 2022, 13:01:16 »
Biraz daha araştırdım internetten bi cacık olmaz.Onlarca şikayet var!
Dostum başlarda ben de pek inanıp güvenemedim ama daha sonra baya bi araştırdım ettim fayda gören insanlar var. Ve bir kaç ünlü falan da gidiyor oraya. Tabi benim lafıma aldanıpta para dökme öyle şeylere. Ben paramı denkleştirebilirsem gidip deniyicem deneyimlerimide burdan paylaşıcam sizinle.

Dur

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 34
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: PRP ve Mezoterapi
« Yanıtla #14 : 14 Haziran 2022, 13:22:10 »
Dostum başlarda ben de pek inanıp güvenemedim ama daha sonra baya bi araştırdım ettim fayda gören insanlar var. Ve bir kaç ünlü falan da gidiyor oraya. Tabi benim lafıma aldanıpta para dökme öyle şeylere. Ben paramı denkleştirebilirsem gidip deniyicem deneyimlerimide burdan paylaşıcam

👍

 

Facebook Twitter Instagram