Gönderen Konu: Proscar  (Okunma sayısı 214 defa)

Kelonardo Di Caprio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 23
Proscar
« : 09 Temmuz 2022, 23:49:16 »
Arkadaşlar bu proscar için hap kırıcı kullanan var mı? Küçücük tablet bölemiyorum 4'e. Kullanan varsa öneride bulunsun 😄
  • Yaşınız 25
  • Medikal Tedavi finas, xpecia

Lauri

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1692
Ynt: Proscar
« Yanıtla #1 : 09 Temmuz 2022, 23:51:33 »
Arkadaşlar bu proscar için hap kırıcı kullanan var mı? Küçücük tablet bölemiyorum 4'e. Kullanan varsa öneride bulunsun 😄

Hafif yumuşak bir havlu , örtü üzerinde keyve bıçağı ile kesebilirsin.




Kelonardo Di Caprio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 23
Ynt: Proscar
« Yanıtla #2 : 10 Temmuz 2022, 10:07:49 »
Kullanan varsa söylerse çok iyi olur 😄
  • Yaşınız 25
  • Medikal Tedavi finas, xpecia

Kelonardo Di Caprio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 23
Ynt: Proscar
« Yanıtla #3 : 10 Temmuz 2022, 10:08:29 »
Hafif yumuşak bir havlu , örtü üzerinde keyve bıçağı ile kesebilirsin.




Hocam beceremedim bunu 😞
  • Yaşınız 25
  • Medikal Tedavi finas, xpecia

muroreis

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 386
Ynt: Proscar
« Yanıtla #4 : 10 Temmuz 2022, 10:22:32 »
Arkadaşlar bu proscar için hap kırıcı kullanan var mı? Küçücük tablet bölemiyorum 4'e. Kullanan varsa öneride bulunsun 😄
Bende Hap kırıcıyla bile düzgün kesemiyorum yav :D
Her gün 1/4 proscar
Her gün 1 tablet D vitamini
Her gün 1 tablet xpecia
Haftada 1 kere ketonozol şampuan
Diğer günler Sebamed Bebek Şampuanı

jamesblond

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 195
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Proscar
« Yanıtla #5 : 10 Temmuz 2022, 11:43:45 »
Arkadaşlar bu proscar için hap kırıcı kullanan var mı? Küçücük tablet bölemiyorum 4'e. Kullanan varsa öneride bulunsun 😄
Ben o videodaki gibi bir bıçakla havlunun üzerindeyken 6ya bölüyorum bazen daha fazlaya bölündüğü de oluyo  max 8e bölüyorum ama genelde 6 çünkü 5 parçayken çok eşitsizlik oluyo gibi, 6ya bölüyorum küçük küçük parçalar

explosen

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 569
Ynt: Proscar
« Yanıtla #6 : 10 Temmuz 2022, 13:40:40 »
5 e bölebilirsin ama kesınlıkle bez yada havlu üzerinde
  • Yaşınız 33
  • Medikal Tedavi proscar 5/1 bir kötülüğünü görmedim bu konuda duruşum konudaki gibi https://www.sacekimisonuclari.com/index.php?topic=27709.0

Kelonardo Di Caprio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 23
Ynt: Proscar
« Yanıtla #7 : 10 Temmuz 2022, 15:13:02 »
Bende Hap kırıcıyla bile düzgün kesemiyorum yav :D
Reyiz hangisini kullanıyorsun ?
  • Yaşınız 25
  • Medikal Tedavi finas, xpecia

Kelonardo Di Caprio

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 23
Ynt: Proscar
« Yanıtla #8 : 10 Temmuz 2022, 15:13:48 »
Ben o videodaki gibi bir bıçakla havlunun üzerindeyken 6ya bölüyorum bazen daha fazlaya bölündüğü de oluyo  max 8e bölüyorum ama genelde 6 çünkü 5 parçayken çok eşitsizlik oluyo gibi, 6ya bölüyorum küçük küçük parçalar

Dozu 1mg'nin altında olursa etkisinde azalma olmuyor mu hocam?
  • Yaşınız 25
  • Medikal Tedavi finas, xpecia

jamesblond

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 195
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Proscar
« Yanıtla #9 : 10 Temmuz 2022, 15:24:08 »
Dozu 1mg'nin altında olursa etkisinde azalma olmuyor mu hocam?
0.50yle bile sonuç alanlar var saç için fark olmuyo deniyo bilemiyorum

jamesblond

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 195
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Proscar
« Yanıtla #10 : 10 Temmuz 2022, 15:25:54 »
Dozu 1mg'nin altında olursa etkisinde azalma olmuyor mu hocam?
Az parçaya bölünce de bence 1.50 veya daha da yüksek ihtimaller çıkıyo az olması daha iyi diye düşünüyorum

 

Facebook Twitter Instagram