Gönderen Konu: Masaj yaparken saç diplerinin acıması  (Okunma sayısı 689 defa)

onurr39

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 177
Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« : 20 Ağustos 2022, 23:28:31 »
Başlıktada belirttiğim gibi saç diplerim çok acıyor masaj yaparken Ne yapmak lazım

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7575
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #1 : 20 Ağustos 2022, 23:33:19 »
 serborik veya saç nezlesi olabilir.deride kızarma kuruluk falan varmı
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

onurr39

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 177
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #2 : 20 Ağustos 2022, 23:43:33 »
serborik veya saç nezlesi olabilir.deride kızarma kuruluk falan varmı

magnezyum hapı aldım ve nane yaprağınla defne yaprağını kaynatıp saçıma sürüyorum fakat daha öncede oluyordu masaj yaptığımda kafa derim taş gibi

onurr39

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 177
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #3 : 20 Ağustos 2022, 23:45:14 »
Deride kızarma yok sadece masaj yaparken yanıyor

onurr39

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 177
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #4 : 21 Ağustos 2022, 03:00:19 »
yardım edin cok acıyor

onurr39

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 177
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #5 : 21 Ağustos 2022, 03:27:01 »
masaj yaptıgımdan beri kafamda sivilce oluyor sanki. saçlarımla oynarken sorun yok acımıyor hic bi sekilde ama masaj yaparken cok acıyor

bohemian

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 548
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #6 : 21 Ağustos 2022, 10:05:26 »
Ben masaj yaptiktan 1 gun sonra dokununca halen aciyo. Sizde dr boyle seyler oluyo mu yoksa ben cok sert mi davraniyorum

Ayaz Comeback

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 22
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #7 : 22 Ağustos 2022, 22:26:58 »
Ben masaj yaptiktan 1 gun sonra dokununca halen aciyo. Sizde dr boyle seyler oluyo mu yoksa ben cok sert mi davraniyorum
Normalde parmakla saç masajı yaptığın zaman çok hafif bir acısı olması lazım eğer parmakla yapılan masajda bile çok ağrıyorsa saç derisi ile ilgili bir problem olabilir ancak mikroiğnelemeyi sert yapıyorsanız bu acı normaldir.

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #8 : 23 Ağustos 2022, 01:50:16 »
magnezyum hapı aldım ve nane yaprağınla defne yaprağını kaynatıp saçıma sürüyorum fakat daha öncede oluyordu masaj yaptığımda kafa derim taş gibi
Olayı anlayamadım kafa derin taş gibi ve bükülsün diye fazla güç mü uyguluyorsun belki ondan acıyordur.

onurr39

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 177
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #9 : 23 Ağustos 2022, 05:20:28 »
Olayı anlayamadım kafa derin taş gibi ve bükülsün diye fazla güç mü uyguluyorsun belki ondan acıyordur.


evet öyle yapıyorum

bohemian

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 548
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #10 : 23 Ağustos 2022, 10:17:51 »
Normalde parmakla saç masajı yaptığın zaman çok hafif bir acısı olması lazım eğer parmakla yapılan masajda bile çok ağrıyorsa saç derisi ile ilgili bir problem olabilir ancak mikroiğnelemeyi sert yapıyorsanız bu acı normaldir.
Tarak veya masaj aletiyoe yapıyorum masaji. Elimle beceremiyorum

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #11 : 23 Ağustos 2022, 13:39:23 »


evet öyle yapıyorum
Gerek yok ya bence o kadar yapma.Ekstra bir sorun yoktur ondan acıyordur.

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7575
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #12 : 29 Eylül 2022, 11:19:59 »
 saç konusunda tüm gelişmeleri takip eden seminerlere katılan dr arkadasla konustum saç konusunda dısardan yapılcak en iyi sey masaj dedi.masaja gunde 1  5 dk derdi gunde 2 olursada harika olur derdi.oval hareketlerle
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Königstiger

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 46
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #13 : 08 Ekim 2022, 10:56:10 »
saç konusunda tüm gelişmeleri takip eden seminerlere katılan dr arkadasla konustum saç konusunda dısardan yapılcak en iyi sey masaj dedi.masaja gunde 1  5 dk derdi gunde 2 olursada harika olur derdi.oval hareketlerle
Masajı nasıl yapmamız gerektiğine dair bir bilgi verdi mi hocam, ben masaj aletiyle yapıyorum günde 1, max 20 dk falan. Bu şekilde iyi gelir mi ?

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 7575
Ynt: Masaj yaparken saç diplerinin acıması
« Yanıtla #14 : 08 Ekim 2022, 12:07:46 »
 günde 5 dk dedi boyle oval hareketler falan hocam.gunde 2 kere 5 dk yaparsan çok iyi olur dedi.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

 

Facebook Twitter Instagram