Gönderen Konu: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?  (Okunma sayısı 376 defa)


DARBELi HAYDAR

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 209
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #1 : 19 Eylül 2022, 22:12:47 »
60a bölerek kullanıyorum hatta toz haline getirip suya ekliyorum
Güncel Tedavi:
Dutasterid(2 günde 1)
Oral minox(hergün)
Ncs magnezyum (her gün)
D vitamin (her gün)

ber134

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 206
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #2 : 19 Eylül 2022, 22:16:54 »
4'e bölündüğünde bile homojen dağıldığından şüphelenilip acaba hormon dalgalanması yaşatır mı? diye düşünülürken 10'a bölmeyi düşünenleri görünce benim sıfat
  • Yaşınız 25

muroreis

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 489
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #3 : 20 Eylül 2022, 00:01:08 »
Bazı zamanlar yanlışlıkla 3e bölüp kullandığım zamanlarda oldu ama sen yinede en az 10 kere bol
Her gün 1/4 proscar 
Her gün 5 mg biotin
2 haftada 1 ketonozol şşampuan

zweig

  • Proscarkolik
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 2402
  • 𝘗𝘳𝘦𝘷𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘪𝘴 𝘢𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘰𝘧 𝘤𝘶𝘳𝘦
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #4 : 20 Eylül 2022, 00:38:05 »
Ula şu mimi daha yeni yapmıştım bir daha mı yapacağım şimdi...
Doktor değilim.Bu alanda eğitimim yok. Önerilerimin yalnızca araştırmayı seven bir birey olarak değerlendirilmesini isterim.

Mert Kaan Can Karataş

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 215
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #5 : 20 Eylül 2022, 02:41:30 »
En fazla kaça bölebilerek kullanan var acaba merak ettm  ;D

Ozan1992

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 108
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #6 : 20 Eylül 2022, 04:30:48 »
60a bölerek kullanıyorum hatta toz haline getirip suya ekliyorum

 ;D ;D

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #7 : 20 Eylül 2022, 06:43:18 »
Ben bir keresinde 10 a bölebilmiştim galiba ya da 9du ama her seferinde denk gelmiyo, genelde 6ya 7ye bölebiliyorum

Mert Kaan Can Karataş

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 215
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #8 : 20 Eylül 2022, 12:16:14 »
Ben bir keresinde 10 a bölebilmiştim galiba ya da 9du ama her seferinde denk gelmiyo, genelde 6ya 7ye bölebiliyorum
Zor iş :)

ber134

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 206
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #9 : 20 Eylül 2022, 12:21:59 »
Ben bir keresinde 10 a bölebilmiştim galiba ya da 9du ama her seferinde denk gelmiyo, genelde 6ya 7ye bölebiliyorum

homojen dağıldığını gösteren bir çalışma var mı?
bildiğim kadarıyla proscar çentikli hap değil. bu yüzden mg oranı hap bölünerek istenilen orana ulaşılamıyor. bu konuda bi bilgin var mı? yani diyelim mükemmel şekilde hapı 4 e böldük ama yine de mg oranı tutturulamıyor deniyor.
  • Yaşınız 25

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #10 : 20 Eylül 2022, 14:07:20 »
homojen dağıldığını gösteren bir çalışma var mı?
bildiğim kadarıyla proscar çentikli hap değil. bu yüzden mg oranı hap bölünerek istenilen orana ulaşılamıyor. bu konuda bi bilgin var mı? yani diyelim mükemmel şekilde hapı 4 e böldük ama yine de mg oranı tutturulamıyor deniyor.
Hapın şeklinden dolayı 5e bölünce birbirinden orantısız parçalar çıkıyo mesela en küçük parçası 0.70mg desek diğer parça 1.75 falan olabilir.Ben o yüzden daha fazla parçaya bölüyorum ki parçalar arasındaki mg farkı azalsın. Günlük 0.50mg içme mantığına yaklaştırmaya çalışıyorum.Hapın tamamı zaten 5mg tüm parçaları içince haftada vücuduna giren miktar belli ve 1mg ile 0.5mg veya 5mg almak dht baskılama konusunda aşırı büyük farklar yaratmıyodu, homojen dağılıyor mu konusuna kimse kesin bişey diyemez ama çok da kuruntu yapmıyorum benim daha fazla parçaya bölme sebebim bu,bide daha uzun süre gidiyo iyi oluyo

jamesblond

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 456
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #11 : 20 Eylül 2022, 14:13:35 »
Zor iş :)
Yok ya 1dk bile sürmez ince uçlu meyve bıçağıyla kes

ber134

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 206
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #12 : 20 Eylül 2022, 14:28:17 »
Hapın şeklinden dolayı 5e bölünce birbirinden orantısız parçalar çıkıyo mesela en küçük parçası 0.70mg desek diğer parça 1.75 falan olabilir.Ben o yüzden daha fazla parçaya bölüyorum ki parçalar arasındaki mg farkı azalsın. Günlük 0.50mg içme mantığına yaklaştırmaya çalışıyorum.Hapın tamamı zaten 5mg tüm parçaları içince haftada vücuduna giren miktar belli ve 1mg ile 0.5mg veya 5mg almak dht baskılama konusunda aşırı büyük farklar yaratmıyodu, homojen dağılıyor mu konusuna kimse kesin bişey diyemez ama çok da kuruntu yapmıyorum benim daha fazla parçaya bölme sebebim bu,bide daha uzun süre gidiyo iyi oluyo

şey muhabbeti vardı ya günlük 1mg alınca 8 saatte bir 0.33mg kullanıyor vücut diye. fazla alınca hormon dalgalanmasına sebep oluyor falan deniyordu. sonuçta evet 5 günde bi hapı içince 5mg almış oluyosun doğru, ama onu düzenli miligramlarda almak da önemli deniyordu. o yüzden dedim. yarılanma ömrü olayı var çünkü.

bence kişinin maddi durumu iyiyse 1mg formdan almak en iyisi. hep stabil gidersin ve böylece yanetki olayını da %2lere kadar çekersin. ne yazık ki ülkemizde pahalı maalesef. öğrenci adam proscar alıp bölmek zorunda. onu da dikkatli yapmak lazım. bazı kişiler finasteride kullanıyorum saçım daha berbat oldu falan diyorlar ben bu düzgün mglara ayıramamalarına bağlıyorum o sebebi. saçları mahvediyorlar.( finasteride kullandıkları için değil, finasteride i yanlış kullandıkları için.)
  • Yaşınız 25

muroreis

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 489
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #13 : 20 Eylül 2022, 18:39:06 »
Arkadaşlar bir sorum var sizce etkili olur mu
Mesela güç bela proscari 8e böldük diyelim mantıken 1 parça 0.60 mg civarı desek , 12 saatte bir parça içsek günde iki parça yine 1-1.2 mg civarı yapıyor etki artar mi
Her gün 1/4 proscar 
Her gün 5 mg biotin
2 haftada 1 ketonozol şşampuan

Mert Kaan Can Karataş

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 215
Ynt: Proscarı 10 a bölebilen delikanlılar?
« Yanıtla #14 : 20 Eylül 2022, 19:15:53 »
Bence ne kadar bölebiliyorsanız o kadar iyi mantığındayım .Yan etkiyi azaltmış olursunuz Ben cesaret edemedim ,xpecia devam.

 

Facebook Twitter Instagram