Gönderen Konu: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor? (Foto eklendi)  (Okunma sayısı 363 defa)


Karanlık Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 472
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor?
« Yanıtla #1 : 22 Nisan 2023, 22:45:48 »
Benimde böyleydi şakaklarim geriledi geri kalan kisim gürdü,ne yazikki genetik 25yaşinda başladi benim şuan 32yasindayim 7ay önce ektirdim

Voice

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor?
« Yanıtla #2 : 22 Nisan 2023, 22:56:06 »
Benimde böyleydi şakaklarim geriledi geri kalan kisim gürdü,ne yazikki genetik 25yaşinda başladi benim şuan 32yasindayim 7ay önce ektirdim
Komple gitti mi hocam şakaklardan sonra saçlarınız
  • Yaşınız 21

Karanlık Adam

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 472
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor?
« Yanıtla #3 : 22 Nisan 2023, 22:57:32 »
Yok sıklaştirma ekimi yaptirdim ön bölgeme diğer taraflarim gür hala

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10101
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor?
« Yanıtla #4 : 22 Nisan 2023, 22:59:49 »
 şakaklar çok ince dhtye dayanıksız  hemen dokulur onde ilaçta pek işe yaramaz.devam edip etmeyeceği kodlanmış genetik dokulmenin agresifliğine bağlı.diğer yerlerde minyaturleşme varmı yani ufalma kuculme cansızlaşma matlaşma varmı.varsa yakın zamanda onlarda gidicidir.yoksa uzun vade için kalıcı gidici diyemeyiz .onu zaman gosterir yani kodlanmış genetik dokulme.
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Voice

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor?
« Yanıtla #5 : 22 Nisan 2023, 23:01:57 »
şakaklar çok ince dhtye dayanıksız  hemen dokulur onde ilaçta pek işe yaramaz.devam edip etmeyeceği kodlanmış genetik dokulmenin agresifliğine bağlı.diğer yerlerde minyaturleşme varmı yani ufalma kuculme cansızlaşma matlaşma varmı.varsa yakın zamanda onlarda gidicidir.yoksa uzun vade için kalıcı gidici diyemeyiz .onu zaman gosterir yani kodlanmış genetik dokulme.
Şuan yaşım 23. 5 seneki şakak harici saçlarım aynı gibi ama şakakta açılmalar olduğu bariz ne kadar ilerler onu kestiremiyorum
  • Yaşınız 21

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10101
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor? (Foto eklendi)
« Yanıtla #6 : 22 Nisan 2023, 23:27:09 »
 biraz daha gerileride ceksene boyle baknca ne durcak nede hızlı ilerlicek gibi geliyor
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

Voice

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 112
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor? (Foto eklendi)
« Yanıtla #7 : 22 Nisan 2023, 23:42:44 »
biraz daha gerileride ceksene boyle baknca ne durcak nede hızlı ilerlicek gibi geliyor
Hocam şakak harici açılma yok olan bölgeyi atıyorum sadece ama tepeyide atayım
« Son Düzenleme: 23 Nisan 2023, 17:19:01 Gönderen: Voice »
  • Yaşınız 21

emekli kel

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 10101
Ynt: Sadece şakak seyrelmesi ne anlama geliyor? (Foto eklendi)
« Yanıtla #8 : 23 Nisan 2023, 00:07:43 »
 genel minyaturleşme matlaşma var.bu gece bir arkadasımla gorustum onun 20 yıl falan once daha çok minyaturleşme vardı ama gurdu saçı .oyle kalmış aynen korumuş.ya masaj dermoller yap yada senede 2 kere falan prp yaptır.dhtye mudahale etme daha ilaç zaten yuzde 40 baskılyor.şimdilik stabilsin
Saç konusunda eğitim almadım.Söylediklerim sadece sitelerden öğrendiğim bilgilerdir.

 

Facebook Twitter Instagram