Gönderen Konu: Saç dökülmesi  (Okunma sayısı 255 defa)

talihsiz

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
  • Saç ekimi sonuçları
Saç dökülmesi
« : 01 Ekim 2023, 19:19:20 »
Merhaba arkadaşlar. 5 yıldır saç dökülme sorunu yaşıyorum kullanmadığım şey kalmadı. Fin kullanmak da istemiyorum bu lanet dökülmeyi başka nasıl durdurabiliriz yokmu bir yolu. Aga e tablet ve arada prp mezotetapi yapsam işe yararmı değerli yorumlarınızı bekliyorum bu arada şampuan olarak revita kullanıyorum bir aydır ama etkisi olmadı

Tokatlikel60

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #1 : 02 Ekim 2023, 12:30:34 »
Şampuanların zaten öyle büyük bir etkisi olmaz ancak destekleyici olarak kullanılabilir etkisi yine çok düşük kalır. Fin bile dökülmeye kesin bir çözüm değilken aga e veya xpecia gibi vitaminlerden güzel sonuçlar beklemek biraz hayal kırıklığı yaratabilir. Saçlarının dökülmesinin kesinlikle genetik olduğunu düşübüyorsab finasterid kullanmak istediğini bir dermatologla konuş ve dinleyip karar ver. Prp ve mezoterapi malesef genetik dökülmede etki etmiyor. Tek çözüm dhtyi düşürmek. Bir arkadaşımızın saç dökülmesi rehberi var onu da okumanı tavsiye ederkm.

talihsiz

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #2 : 02 Ekim 2023, 12:33:03 »
Hocam bu lanet ilaca bulaşmak istemiyorum bir hafta kullandım pişman oldum. Saçı kurtarayım derken cihaz elden gitmesin

Tokatlikel60

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #3 : 02 Ekim 2023, 12:48:57 »
Cihazda nasıl sıkıntıların oldu tabi bilemiyorum ama ilk haftalarda biraz vücudun alışması için zaman vermekte gerekiyor. Tabi sen kullandın sen daha iyi bilirsin herkeste aynı etkiyi göstermiyor ama bazı etkiler vücut alışınca kayboluyor. Hapı kaça böldün kullandın istersen haftada 3 le devam et hiç yoktan iyidir tabi ki sana kalmış. Yolculuğunda başarılar

talihsiz

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #4 : 02 Ekim 2023, 13:31:10 »
Sağol hocam kesinlikle hiçbir şekil kullanmayı düşünmüyorum bakalım artık Ekim yapacaz olanıda nasıl kurtaracaz

Tokatlikel60

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #5 : 02 Ekim 2023, 13:38:23 »
O zaman aga e tablet , hint yağı, balık yağı ve magnezyum kullanmayı deneyerek dökülmeyi azaltmayı ve saçları güçlendirmeyi dene başarılar…

talihsiz

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #6 : 02 Ekim 2023, 13:38:46 »
O zaman aga e tablet , hint yağı, balık yağı ve magnezyum kullanmayı deneyerek dökülmeyi azaltmayı ve saçları güçlendirmeyi dene başarılar…

Eyvallah hocam

talihsiz

  • Yeni üye
  • *
  • İleti: 32
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #7 : 02 Ekim 2023, 19:51:34 »
O zaman aga e tablet , hint yağı, balık yağı ve magnezyum kullanmayı deneyerek dökülmeyi azaltmayı ve saçları güçlendirmeyi dene başarılar…

Hocam hint yağı balık yağı ve magnezyum için tavsiyen varmı

Tokatlikel60

  • Jr. Member
  • **
  • İleti: 64
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Saç dökülmesi
« Yanıtla #8 : 02 Ekim 2023, 22:12:06 »
Solgar kaliteli ancak bence çok pahalı ben şuan oceanplus diye bir marka kullanıyorum bildiğim kadarıyla bu da sağlam marka, hint yağı için soğuk sıkım ve katkısız olmasına dikkat et marka bilmiyorum günde 5-10ml arası kullanabilirsin. Magnezyumu da eczaneden alıyorum.

 

Facebook Twitter Instagram