14 mayısta dilek hanımla operasyon planlaması yaptık, normalde 13ünde testler vs olacaktı onları 14üne sabah saatlerine ertelediler. Bilmiyorum normal mi? sabahına testler tasarım ve devamında operayon çünkü normalde 2 gece 3 gün orada geçirecektim. Çok fazla sorgulamamak lazım gibi havadan nem kapılıyor. Onlara güvenmek en mantıklı olanı diyorum sonradan da